ok thx!! heeft het feit om die sidequests zoals kill die en verover gebieden nog efffect op de gameverder eigenlijk?levert het je nog wat op? naast dat het gewoon leuk is ^^
Je moet niet alleen naakt rondrennen, je moet tevens het streaken activeren. Dit doe je door op "Y" te drukken wanneer je naakt rondrent buiten, je krijgt hiervoor ook een message in beeld. Game op 1000/1000 nu dus hij kan de bazaar in
kan iemand mij miss vertellen hoe ver ik ong in de game ben?? Spoiler heb net het virtuel relatitie level van de deckers voltooid
Haha, ik zag net opeens allemaal Genki's rondlopen die zomaar met RPG's op alles en iedereen liepen te schieten. Trouwens over Genki gesproken; Ik heb hier nog een nieuwe game (in seal) liggen met Genki Pack. Deze was dubbel besteld en misschien dat ik er iemand blij mee kan maken.
Ik ben bezig met die Challenges maar ik zie er maar 30 staan. Is dit een bug of krijg ik er meer als ik de story ga doen?
41 zijn het er als ik het goed heb. Sommige kun je beter doen voor je de game uitspeeld, anders wordt het lastig om ze allemaal te halen.
Ik was er al mee bezig die ik zou kunnen missen. Inmiddels Act 2 bereikt en nu 40 challenges dus heb antwoord op mijn eigen vraag.
Bij mij klopt er volgens mij echt iets niet. Ik moet nog 7 Gang Ops, zie er nog 4 op de map en als ik daar ben is er geen Gang te bekenen. Ik moest ook 2x de laatste missie doen terwijl mijn Co-Op partner alles al compleet had. Save naar de klote ofzo?!
Er zit ook nog een ganglocatie op een boot, ergens onderaan de map. Ik moet er ook nog 2 en zit met hetzelfde probleem ze staan niet op de kaart