[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bedankt voor het de info. Dacht dat mage armor was voor zonder kleren lopen :confused:. En wat bedoel je voor je staf? Ik gebruik alleen spreuken. Nog geen staf tegen genomen ook niet in mijn dief playtrough
     
  2. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kom je de college in winterhold binnen
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Via de deur kut!

    duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude.................. Zelfs ik heb het al makkelijk 8)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat is dit nu voor reactie, kan toch normaal antwoord geven?

    Neem via een paardenstal een ritje met de paardenwagen naar Winterhold en praat daar op de brug met die vrouw. Iedere merchant kun je ook vragen naar spreuken. Hij wijst je dan in de goede richting
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf die lijst van chorus :wmo: Hoe saai kan je het spel maken voor jezelf.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben er al wat tegen gekomen, met m'n dief ben ik enkel in Whiterun&Riften + omgeving geweest en daar al een dikke 10-12 staffs mee gevonden. Op m'n mage nu precies 7. Heb je kneitherhard die mainchain gerushed ofzo?:+

    Sowieso krijg je met de mage guild chain vroeg al een hele dikke staf al dus ik zou daar mee beginnnen ;)
     
  7. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dat mens voor de brug laten zien dat je een flame atronarch kunt conjuren, dus doe dat eens voor haar;)
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee doe met dief alleen bof maar thief en DB quests. Heb 3 mainquests gedaan maar wilde mager aanmaken voor afwisseling. En wellicht domme vraag maar wat is het voordeel van een staf. Als je die in je handen hebt kun je geen spellen casten toch?

    Betreft winterhold: de spreuk voor de test varieert. Is niet altijd flamenco astronach
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het idee van een staf op een mage is denk ik om die te gebruiken naast je spells of om mee te swappen zodat je magicka wat kan regennen. En je kunt maar 2 dingen equippen, dus als je een staf of wat dan ook in een hand equipped kun je met die hand geen ballen vuur meer rondstrooien.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het wel jammer dat je geen algemene staff hebt, die als het ware je spells 'channelt'. Dus dat je een staff equipped, maar ook een spell, en dat die spell door de staff gaat, maar dan veel sterker is.
     
  11. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Bethesda heeft vandaag beloofd dat men tegen 2012 alle bugs zal verhelpen.

    Ik hoop dat ze hun belofte zullen nakomen! Want ik heb nu toch wat last van bugs. Bv, een meer waarvan je vanop de oppervlakte de helft van de bodem kunt zien... Zwevende potten en pannen, etc.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik moest haar healen om er in te komen.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Lopende geiten en koeien op de bodem van een steenkoude zee.

    Mensen die je gedood hebt en dan met need for speed snelheid, halfnaakt, half door de bodem je voorbij schieten.

    Kut companion leden bug die je constant achtervolgen waardoor je niet weg kunt. Punt 2 was ook met een companion, die ik al gedood had.

    En nog veel meer. Ben benieuwd. Misschien hadden ze niet zoveel met die compressietechnieken moeten klooien waar Howard het volgens mij in een diary een keer over had.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En ik moest fear casten op dat symbool op de grond :)
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    The Mind of Madness is echt epic, leukste/engste missie tot nu toe denk ik, aan het eind van de missie krijg je iets en daar gaat de spoiler over.
    Met de wabbajack die je krijgt (een staf met een onvoorspelbaar effect) had ik nog niks gedaan tot dat ik een missie deed voor de Dark Brotherhood waarbij
    Ik de priester mee moet nemen als offer. Toen ik de priester moest vermoorden gebruikte in de wabbajack waardoor hij in een Dremora veranderde en er nog 2 monsters bijkwamen, hierdoor was er totale chaos bij de DB, toen alles weer 'veilig' was, lag er een ash, geen idee waar het vandaan kwam maar deze hielt allemaal waardevolle spullen en een sleutel vast, was wel even een episch momentje!
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wilde eerst alleen armor maken voor meer magicka, want ik kan de helft van mijn spells niet casten, toen dacht ik, waarom niet in een keer alles enchanten:+
    Maar ik heb deze set bijna nooit aan, meestal gewoon Daedric armor zonder enchantings.
     
  17. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Spelen sommige van jullie de spel nu zo snel of ik zo sloom?


    Heb er 125 uur opzitten en ben level 42.
     
  18. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    80 uur en level 37. Valt wel mee toch?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar op de xbox ook? die stats zijn echt belachelijk hoog joh :eek:
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo'n magic Bound Sword is echt fucking nice! Kan er ook twee tegelijk doen maar volgens mij heb je niet echt moves om te vechten met twee zwaarden tegelijk?
    Ben eigenlijk een beetje een manusje van alles, magic, archery, sword, ga alleen wel vaak snel dood. Ik heb ook geen zin om de hele tijd heavy armor mee te zeulen, iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina