Welke mine vind jij 't chillst om te minen? En over redbelly; Spoiler Wat valt hier te minen? HEb er nu al 2x spinnen uit gemoord, krijg elke keer een bedankje alleen er zijn nergens ores? Wel heb ik ondertussen die speciale ore van die chick uit riften op moeten halen en naar dr toe gebracht dus miss dat er nu wat te doen valt?
Er is ergens vlakbij Whiterun een mijn met een paar bandieten. Die mijn bevat iets van 30 iron ores en aangezien je minimaal twee ores per keer krijgt, krijg je rond de 60 iron ores! Maar eigenlijk is geen één mine fijn, want als je ze leeg hebt gehaald, heb je er niks meer aan... Over de Redbelly mijn: Spoiler Het is een mijn met ebony ores. Volgens mij zijn er totaal vijf/zes ebony ore stenen, je haalt er dus maximaal twaalf ebony ores uit door het minen. Anyway, moord alle spinnen uit, het zijn er niet veel, dus het is makkelijk. Daarna de mijn lekker leeg minen en zodra je klaar bent moet je even naar Filnjar gaan. Hij is de blacksmith in Shor's Stone en hij geeft je 1000 gold voor het doden van die paar spinnen!
Haha Dat was een grap van iemand naar aanleiding van een discussie over het 'boosten' van smithing dmv ziek veel iron daggers maken:
Weet iemand waar ik de Guardian Circle tome kan kopen? Colette Marence van de College of Winterhold heeft hem niet, alleen de scroll.
Ik zoek m'n vrouw. Net trouwen, loopt ze nog weg voor we de ringen kregen en vervolgens kan ik haar nergens meer vinden.
Yep ik was ook helemaal van "zo zou het in het echte leven ook moeten zijn". Na wat zoeken en internetten blijkt het een bug te zijn, op te lossen door in de tempel waar je getrouwd bent een poosie te wachten, opeens was ze er bij mij toen weer. Nu zit dat zeikwijf in mn huis een beetje de boel te regelen, ik kan nog net 1 (1!) keer per dag een maaltijd krijgen. En wat geld van de winkel die ze is begonnen. En tis best een lekker wijf..