Top 5 Xbox 360 Games
1. Skyrim
2. Portal 2
3. Battlefield 3
4. Batman Arkham City
5. Dead Space 2
Flop 5
1. Modern Warfare 3
2. Kinect
3. Fight Night Champion
4. L.A Noire
5. Marvel vs Capcom 3
Top 5 Non-Xbox Games
1. Portal 2
2. Killzone 3
3. Uncharted 3
4. Infamous 2
5. ICO & SOTC HD
Gekochte games
1. Battlefield 3
2. Skyrim
3. Modern Warfare 3
4. Batman Arkham city
5. Rage
6. Crysis
7. Crysis 2
8. Guardian Heroes
9. Dark Souls
10. Gears of war 3
11. Deus Ex: HR
12. Bulletstorm
13. Red Faction Armageddon
14. Child of Eden
15. Kinect Adventures (zat bij slim + Kinect)
16. Mortal Kombat
17. Marvel vs Capcom 3
18. M&M clash of heroes
19. Dragon Age II
20. Beyond good & evil HD
21. Fight Night Champion
22. Dead Space 2
23. Portal 2
24. Uncharted 3
25. Killzone 3
26. ICO & Shadow of the collosus
27. L.A Noire
28. Infamous 2
29. SOCOM: Special forces
30.... iPhone en andere crappy games ga ik niet aan beginnen
Erg lastig om maar 5 goede games uit te mogen kiezen. Ik heb me ook nog enorm vermaakt met Bulletstorm, Rage (verreweg de beste 360 graphics van dit jaar, misschien zelfs mooier dan Killzone 3 ),Gears of War3, Uncharted 3 etc etc
En al met al waren er niet veel echte tegenvallers. MW3 is me echt tegen gevallen maar dat kan ook gewoon aan mij liggen,.. misschien ben ik er gewoon klaar mee.
Zelfde geld voor Kinect. Ik vind de techniek fascinerend maar de games kunnen me niet boeien. Maar dat ligt denk ik ook aan mijn persoonlijke smaak.
Al met al een uitstekend game jaar met weer heel erg veel sequels maar wel van enorm hoge kwaliteit. En ook zowat het hele jaar door. Het begon al met Killzone 3 en is daarna eigenlijk niet meer gestopt.
Maar uiteindelijk kan er maar 1 de beste game zijn en ondanks dat ik BF3 waarschijnlijk nog het langste ga spelen en ik een enorm zwak heb voor het design en de humor van Portal 2 moet dat toch Skyrim zijn.
Elder Srolls zijn qua scope zo gigantisch en dit deel loopt ondanks de bugs zo enorm over van zorg en aandacht en prachtig design dat ik niet anders kan dat het toch tot mijn GOTY uit te roepen.
Dark Souls verdient ook nog een speciale vermelding. Ik denk dat als ik daar wat meer tijd voor had gehad dat het ook wel de top 5 had kunnen halen. Maar in de najaarsdrukte is deze game bij mij ondergesneeuwd. Misschien dat ik er ergens komend voorjaar nog een keer serieus voor ga zitten
Bring on 2012!
edit:// ik had KZ3 bij de beste 360 games , dat gaat wat lastig Dus dead space schuift een plekje op en GoW 3 krijgt een eervolle vermelding
En ja, ik heb Portal 2 in beide lijstjes en ik heb eigenlijk de PS3 versie maar fuck it,.. Portal is awesome