1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha dat die ook gewoon nog een paar keer omdraait :D
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Alles is schandalig, niet best :lol:
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nu heb ik zelfs in hardcore de meest extreme voorbeelden van de lag compensation. Zag dat ze eraan werken om het te verbeteren. Ik wacht nog 1 patch af en is het dan nog niet verholpen dan krijgt MW3 echt maar een dikke vinger!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  5. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Iedereen kan voor zichzelf een clan aanmaken via elite (dat snap je denk ik wel).
    Als je die clan heb aangemaakt kan je mensen inviten en voor iedereen met founder membership krijg je 500 xp bij je clan (mits ze deze al een keer gebruikt hebben voor een andere clan, dit kan namelijk maar 1x).
    Deze manier is op dit moment de voornaamste manier om je clan te levelen.

    Andere manier is via clan challenges.
    Dit werkt alleen nog steeds niet en geen idee wanneer dit gaat werken

    De laatste manier is om aan events deel te nemen met je clan (wat ook nog niet optimaal werkt).
    De clan leader enlist zijn clan voor een event.
    Als je bijvoorbeeld vanavond om 1800 uur een event hebt van KC dan ga je met iedereen in je clan in een party en join je om 1800 uur een public KC match en ga je tot het eind van het event (2100 uur bijvoorbeeld) door met spelen.
    Als het event is afgelopen komt er op elite een scorebord met welke clan het het beste heeft gedaan.
    Let wel op als je 15 members hebt telt elite alleen de beste 6 zodat kleine clans ook een kans maken.

    Ik neem aan dat je dubbel xp bedoeld dat je krijgt met je clan.
    Als je naar de ALGEMENE clan pagina gaat op Elite (waar je clan kan aanmaken enz) zie je onderaan de pagina wat je krijgt bij welk level.
    Bijvoorbeeld als je clan level 10 bereikt heeft dan krijgt iedereen in de clan 2 uur dubbel xp.

    Misschien beetje heel uitgebreid antwoord maar hoop dat je hier iets aan hebt.
    Hier nog een link met alles erop en er aan over clans: http://bit.ly/tJjSU3
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als het eenmaal werkt lijkt het me wel leuk. Op dit moment kunnen we bar weinig met de clan omdat er simpelweg geen events voor zijn.

    Echter zie ik steeds meer volk met hun eigen emblem en title komen terwijl ze amper spelers in de clan hebben zitten. Best irritant :+
     
  7. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Wel interessant filmpje:

     
  8. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer wordt het vergeleken aan de hand van de kill cam. Die kill cam geeft dus geen reëel beeld van de werkelijkheid, begrijp dat eens!

    Nogmaals, het zal vast ook wel eens gebeuren, maar ook dit filmplje is echt weer niet overtuigend. Gewoon een drol die er niks van kan en een excuus zoekt. In de eerste kill schiet ie gewoon een aantal schoten mis en zijn tegenstander heeft gewoon een headshot. Daarna rent ie, dus ook niet gek dat ie gekilled wordt. En daarna heeft die andere gast een sniper rifle.

    Ik wacht nog steeds op overtuigend bewijs en een goed argument dat dit compleet je spelplezier verkloot.
    Ik zeg niet dat iedereen dit als excuus gebruikt, maar zoals Erasmus hierboven zegt, zul je er vast af en toe ook voordeel van hebben.
    Mijn tip is om het vooral in te calculeren dat het af en toe gebeurt en je plezier er niet door te laten beïnvloeden.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    De vele ervaringen van andere spelers niet overtuigend genoeg?
     
  10. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Kijk jij zonder sound?
    Het gaat er helemaal niet om dat hij gekilled word, het gaat erom dat hij helemaal geen kogels afvuurt terwijl hij dat wel doet.
     
  11. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je dus alleen maar op de kill cam, dat hij geen kogels afvuurt, en dat is dus geen goede referentie.
    Hij mist gewoon en krijgt een headshot tegen. Balen.

    "My shots weren't on target, but that's beside the point". Tja, als je zo gaat beginnen...
     
  12. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want waarom heb ik het zelf dan vrijwel niet?
    Zonder verder te namen te noemen, want daar gaat het helemaal niet om, maar zou het niet heel logisch een excuus kunnen zijn van gefrustreerde mensen?
    Ik merk zelf ook dat ik vaak excuses zoek als het slecht gaat. Dat zullen vast meer mensen hebben, zeker fanatieke gamers.

    Nogmaals, in vrijwel elk filmpje zie ik heel goede redenen waarom die gasten dood gaan. En dan komen ze telkens met de kill cam, en daar gaat het dus mis.

    Het gaat me er ook helemaal niet om dat ik het spel, of wie/wat dan ook, keihard wil verdedigen. Ik vind het gewoon jammer dat mensen het maar klakkeloos gebruiken als het een keer wat minder gaat en dat dan ook meteen heel hard roepen.
    Ik had gisteren ook een gast die constant zo fucking snel was en mij al dood had voordat ik kan richten. Tja, balen, en misschien heeft hij lag compensation, misschien is ie wel gewoon veel beter dan ik, wie zal het zeggen.
    Gewoon respawnen en doorgaan.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  13. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Wat Ad al zegt, het meerendeel gebruikt het gewoon als excuus.

    Hij is ook wel echt slecht ey, jezus. Mist alles wat ie tegenkomt en dan snel de killcam checken en whinen haha.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    jongentje jongentje toch..... ga de stoere joch nou niet uithangen..
    wat weet jij daar nou van?
    jij hebt er totaal geen last van, al zeg je straks van weer wel.
    maar anderen mensen hebben daar echt last van en dat bederft je speel plezier.
    gister was ik bij een vriend van me. samen mw3 gedaan. daar had ik er totaal geen last van van die lag compensation. wat een fijn verschil is dat zeg.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Sommige mensen hebben geen plaat voor hun kop ... maar een fucking betonblok ... of flat.


    Niet te geloven. Als je nou blijft zeiken en het probeerd goed te breien ... steek dan ZELF is wat moeite in het opzoeken van het probleem "LAG COMPENSATION". Robert Bowling heeft het zelf toegegeven. Man, hou toch is op met die ophemeling van dit spel. Het heeft issues, en grote ook.

    Klagen? Omdat we slecht zijn? Alles behalve. Ik speel verdomme op een 120MBP's verbinding. Zou ik dan lag moeten hebben in Nederlandse servers? Lijkt mij niet. Vaak schiet de tegenstander op mijn beeld niet en ik wel, krijg ik zelfs een dikke hitmarker voor ... bekijk ik de kill-cam en zie ik mezelf zowat in slow-motion op hem afkomen. Ik schiet op de kill-cam blijkbaar gewoon ergens in de lucht want ik raak hem niet ... hij mij wel. Dat is LAG. En behoorlijk irritant.

    Om nog maar te ZWIJGEN over de "aardappels" die ik gooi. Genoeg hitmarkers, maar krijg geen fuck. Nee, het is geen Blast-Shield die de tegenstander heeft. Als een granaat voor mij land, ren ik weg ... toch ga ik op 500 meter afstand ( bij wijze van ) nog dood. Gisteren een mooi voorbeeld ... een Semtex op iemand z'n emmer plakken, die persoon loopt gewoon vrolijk verder :emo:
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  16. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, dat je mij (ik neem aan dat je het oa tegen mij hebt) beticht van zeiken. Ik ageer juist tegen de mensen die zeiken over lag.
    En mij een plaat voor de kop verwijten, terwijl jij niet leest dat ik het hele lag helemaal niet ontken.

    Tja...
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je ontkent het niet? Of schuif je het nu af op het feit dat "wij" slecht zijn en jij goed? Je noemt het immers ook een excuus. Weet niet hoe jij het dan wil noemen? :+ Het is een eindeloze discussie. Een enorm frustrerende.
     
  18. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je het over? Eerst goed lezen he.
    Ik ontken het nergens idd, ik zeg hierboven regelmatig dat het vast wel eens voor zal komen.
    En ik weet dat het bestaat, maar dat het bestaat wil niet per se zeggen dat het ook heel vaak voor komt.
    Maar het feit dat het zo'n issue is op internet, geeft mensen (ik zeg niet jij) opeens een reden voor hun slechte spel.

    En wat heeft goed of slecht ermee te maken? Ik vind mezelf helemaal niet goed namelijk.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  19. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is er 1 die zeikt en dat ben jij. Gewoon stoppen kerel, je krijgt 't nog aan je hart zo.

    Ben ik nou eenmaal, sorry.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Blijft leuk, de fanboys die goede argumenten tegen zich krijgen en dan maar tegen mensen zeggen dat ze moeten stoppen :D
     

Deel Deze Pagina