New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niet direct, maar later in december komt Youtube er inderdaad in. Hopelijk ook voor NL. :+

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben heel tevreden met het dashboard (het was wennen) maar beacons is geniaal!

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Hoelaat komt tie update eigenlijk?,

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik weet al niet eens meer hoe het oude dashboard eruit zag. Vind 'm wel oké eigenlijk, gebruik het dashboard toch nooit. 360 aan, game erin en klaar. Af en toe Marketplace en dat is het.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik weet al waarom Dulle het nieuwe dashboard haat, nu moet hij opnieuw filmpjes maken met die premium themes! Ik heb je wel door :+

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Had ik niet eens aan gedacht. :eek: Kleine kans dat ik dat ga doen. :+ Alleen het filmpje waar ik dingen van de NXE uitleg ga ik waarschijnlijk opnieuw doen.
    Slecht geheugen dan 8)
    En de Marketplace is ook heel erg kut en onoverzichtelijk.

Maar blijkbaar ben ik de enige met een diepe haat voor dit dashboard. :+

Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nee ik haat het ook! Op de filmpjes zag het er tof uit, maar in het echt is het veel minder fijn. En idd die marketplace is verschrikkelijk zo, gisteren werkte Zune en Game marketplace ook savonds niet weet niet hoe het nu zit want ben op mijn werk.

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    True, het is echt zoeken..

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Is de update al beschikbaar ??

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Snap ook de toegevoegde waarde van die Windows phone niet, koop je een telefoon van 600 euro ofzo om je 7 jaar oude antieke X-bak mee te besturen wat net zo gemakkelijk kan met de controller zelf?

Ze hadden al dat geld en moeite beter kunnen investeren in een betere dashboard en snellere interface.

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Heb het dan over de Nokia Lumia, aangezien die htc's te ugly en groot zijn. Die Lumia ziet er wel strak uit (zwarte versie). Maar zou er geen 600 euro voor over hebben als ik voor hetzelfde geld de nieuwe iPhone kan halen. gevoelsmatig is ie het niet waard. Zou pas weer overstappen naar een windows phone als ie 300 euro oid zou kosten, dat is gevoelsmatig voor mij de grens om over te stappen. Heb even met mango gespeeld, maar vond het er wel leuk uitzien, maar ook nog veel kritiekpunten. Grote pluspunt is dat het er niet als iOS of als Android uitziet, dat is verfrissend.

Heb je daar een bron van? Volgens mij loopt android en iOS nog behoorlijk voor. Is de Lumia er uberhaupt al 2 maanden? :):

Mijn windows phones hebben anders geen Mango ;) Heb 6 jaar windows phones gehad en geen ervan kan mango draaien ;)

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dude verdiep je a.u.b. eerst eens in WINDOWS PHONE en niet in het al dode WINDOWS MOBILE voordat je gaat blaten. 8):emo: Dat zegt genoeg...

Bron : http://www.phonehouse.fr/top_50_ventes.php
    "The new top 50 list from the Phone House France site has some interesting new devices at the top: the Nokia Lumia 800 and the Samsung Wave 575." ;)

http://wmpoweruser.com/nokia-lumia-...on-vodafone-uk-kpn-netherlands-online-stores/

""Based on earliest data, the sales start of the Lumia 800 is the best-ever first week of Nokia smartphone sales in the U.K. in recent history,"

etc etc... ;)

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520

Waar je eruit haald dat de Lumia oid al 2 maanden bovenaan de verkooplijst staat in die landen weet ik niet. Die lijst gaat over een tijdsbestek van 1 week en in zowel frankrijk engeland en nederland staat de 4S bovenaan de verkooplijst.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dan had je het eerder in de gaten moeten houden hier een screenshot voor je ;)

:+ Nu jij weer!

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Zoals ik zei Landelijk. Er was 1 phone winkel keten in frankrijk die 1 week de windows phone bovenaan stond. Dat zou dus betekenen als de phonehouse in NL 1 week een windows phone bovenaan heeft dat dat dan ook landelijk zo is? Want dat is niet zo. Bovendien, misschien verkocht die enkele keten meer windows phones omdat hun voorraad 4S al leeg was. Maar landelijk heeft de windows phone nergens beter verkocht ;)

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hey, eindelijk weer een nieuwe foto bij Bing. Yay. :+ Dat moeten ze veel regelmatiger gaan updaten; is altijd leuk die mooie kiekjes.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Och dat zal het zijn, de 4s was uitverkocht. :emo: Ik lees nergens in eerdere berichten dat jij het had over Landelijk, ik had het over de UK, DE en FR.

Maar goed ik kan natuurlijk iemand die Windows Mobile met Windows Phone verward niet echt heel erg serieus nemen.

Laten we er maar over op houden, en idd Jorrie geeft al de goede link lees daar eens misschien snap je dan wat Windows Phone is.

Ontopic dan maar hier nog een video van de app die vanmiddag te downloaden is. Niet iets voor mij maar Fardo en andere zullen het waarschijnelijk wel leuk vinden. :)
    [yt]1SbICrhUFVE[/yt]

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    *kuch* heb ik al *kuch*

Deel Deze Pagina