[XOne] LEGO Harry Potter: Years 5-7

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 mei 2011.

1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat gedeelte van jaar 8:

Ik begrijp het niet helemaal. In het level (op de xbox tenminste) heb je eerst een gedeelte waarin je de draak moet afleiden waardoor je langs het vuur naar de kluis kan. Na het stuk met de kluis kom je weer terug bij de draak en dan moet je de kettingen los maken. Dus bij welk gedeelte is ze precies? :)
    Ik denk het eerste gedeelte, waarin je dus eerst met een paarse hamer op die 'bal' moet slaan. Daarna moet je bij dat gevaarte wat in het midden van het scherm staat, een soort van klimrek ofzo, helemaal slopen. Net zolang totdat het helemaal weg is en je een rode plateau kunt toveren. Daar met Hermelein op gaan staan en dan komt er een stier uit. De groene sleutel, die je links ergens bij de roze hamer hebt gekregen, in de stier draaien en dan erop rijden naar de plek die staat aangegeven. De draak is dan bang en je kunt langs het vuur naar de kluis.
    Als ze bij het andere gedeelte vast zit moet je het maar even zeggen. ;)

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grrr, ik moet nog een crest en dan heb ik alles 100% en 1000G, maar dat is echt de meest vervelendste crest ooit. :mad: Je moet rennen en dan voorbij een beeld dat ding pakken, maar dat red je rennend niet! En als je dood ben dan ga je niet terug naar het begin van dat gedeelte, dus als je dood gaat moet je het hele (!) level weer opnieuw spelen. 8) Hij is dus praktisch onmogelijk, en heb het level nu al meer dan 6x overnieuw gespeeld. (en het ligt niet aan mij, iedereen op internet zit erover te huilen. :+)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :mad: Het leuke van de Lego games is juist altijd dat doodgaan niks uitmaakt.

Oh, het was trouwens nog gelukt om mijn zus door dat stuk te loodsen. :thumbs: Het zag er toch anders uit dan op de 360. Veel simpeler eigenlijk, maar ja... vrouwen...

:+

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha echt vervelend!
    Ik heb ook vaak dat ik bij een gedeelte ben dat ik echt geen idee heb wat ik moet doen. Is dat een vrouwending? :+ Is het eigenlijk leuk om zo'n game op de DS te spelen, of heb je het niet uitgeprobeerd?

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.454
    Kan je deze trouwens ook in het engels spelen? Ik gruwel van termen als wegisweg.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je geloof ik de taal van je xbox op Engels zetten. Het is ook een stuk slechter inderdaad, maar ik heb de boeken ook gewoon in het NL gelezen dus stoor me er niet aan. ;)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het even gedaan en het is best grappig, maar als ik daarna overschakel naar de 360 is het verschil imo toch iets té groot. :p Touchscreen voor het wisselen van personages en spreuken is bv een handige toevoeging, maar voor de rest is het gewoon een kalere versie van de console game.
    En de toetsen liggen verkeerd! 8)

En tsja, in het geval van mijn zus; ze dacht te veel na en deed te weinig. :+ Ik begon gewoon op alles te schieten en overal rond te springen als een gek. Dan kom je wel tot een oplossing.
    Of jij dat ook doet doe ik geen uitspraken over. Kan alleen maar slecht aflopen als ik dat doe. :'-(

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, zulke games lijken me op de xbox ook wel leuker. En met die knoppen is echt irritant! Ik druk echt altijd verkeerd, vooral als ik net mijn xbox heb aangehad (of andersom). ;)
    Nadenken bij dit soort spellen werkt ook gewoon niet, er zit echt geen logica in. Ik schiet inderdaad ook gewoon op alles en dan komt er vanzelf wel iets tevoorschijn. :+

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    vorige week bij de gamemania gekocht, vanavond beginnen! ben benieuwd
    vond andere lego games echt cool dus denk dat ik me wel ga vermaken ^^

hoe vonde jullie deze?

10. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.454
    Ik ben net in jaar 7.2 beland, vind het allemaal weer leuk!

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ooee wat een heerlijke sfeer zit er weer in de game!!
    hoeveel uur speeluur heeft deze potter ongeveer eigenlijk??

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben inmiddels bij eind jaar 7, speel de game echt non stop
    vind het zonder meer de beste potter game ooit en ook 1 van de coolste lego games ooit =)
    echt gave game

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de game sinds de release en zit nog steeds in het begin van Jaar 5. 8) Maar mijn backlog begint wat te krimpen, dus deze is binnenkort eindelijk weer aan de beurt!

14. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.454
    ik zit nu op 82% Gave game, zelfs de miljard studs halen ging makkelijk, met alle multipliers aan haal je soms zelfs 400 miljoen per level.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    snap nioet dat je het kon laten liggen!!
    (Ik ook niet vanmezelf dat ik em niet al vanaf de release heb)
    alles inde game is gewoon perfect, in vorige lego games had je afentoe nog rare puzzels maar dats nu niet meer
    dingen kloppen echt en goeie logica...
    Leuke puzzels,toffe humor en gewoon echt gave game
    (en dat zeg ik als 23 jarige)
    ik vind het nu gewoon balen dat de harry potter reeks voorbij is haha!!

16. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.454
    Alleen die "repair" opdrachten met Arthur Weasley zijn dus echt onduidelijk..

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    bah vind het echt jammer dat ik em eergister heb uitgespeeld - wat een geweldige game
    jammer dat er nu ook geen lego potter games meer komen haha

18. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.454
    Laatst bewerkt: 31 jan 2012
  19. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Dat is voorlopig enkel een speelgoedlijn, nog geen game.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik gebruik even dit topic, aangezien er volgens mij geen Lego Batman topic is.

2 dingen.

1. Ze praten in Lego Batman 2. :eek: Toen ik de trailer zag van Lego LotR vond ik het maar helemaal niks, maar tot nu toe valt het me 100% mee. Het is even wennen, maar ik kan niet zeggen dat het echt minder is. Nu wel nog even verder afwachten of het nog de typische Lego humor van de cutscenes gaat aantasten. Zal toch anders zijn met geklets.

2. Waarom kan splitscreen niet gewoon zoals het in de free-roam gebieden is? :'-( Veeeeeel fijner dan die misselijkmakende dynamische splitscreen:

Er is (weer) geen optie om het naar wens aan te passen. Godver.

Verder gewoon weer een leuke game tot nu toe. Voelt om de een of andere reden wat 'frisser' aan dan Lego HP.

Deel Deze Pagina