1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ja man, dat is 't. Nee... Het is gewoon het gezeik van mensen die liever op dit forum praten in plaats van dat ze eens oefenen en misschien wat beter worden. Maar nee hoor, LAAAG COMPENSATTIONNNN, ik sta onderaaaan!!! Daar zit ik dan met m'n 120mbps verbinding en (bijna, tuurlijk ooit wel een keer) nooit ergens last van. Evenals m'n vrienden ;)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dan heb jij misschien gewoon een brakke verbinding :cool:

    Nee, ik zie hier mensen klagen die al jaren CoD spelen en goed zijn, dan is het geen toeval meer dat ze nu in een keer slecht zijn.
     
  3. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik weet niet of je weleens met Rampage heb gespeeld (waarschijnlijk niet). Als er iemand niet onderaan staat is hij het wel koekwous :thumbs:
     
  4. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt dat wel omdat er met elke COD meer online spelers bij komen, dus is het moeilijker om je te onderscheiden?

    En het gaat mij dus helemaal niet om goed of slecht. Het gaat mij erom hoe mensen met die lag omgaan.

    Ik speel het trouwens op de PS3, zou het zo zijn dat er minder lag is op PSN dan op Live?
     
  5. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    mm lijkt me sterk dat filmpje wat ik een pagina terug had geplaatst van ook van de ps3
     
  6. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Koekwous? Hahhaa, kerel ga fietsen. En nee, nooit met Rampage samengespeeld.. Gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren en ook geen behoefte aan, maar ik heb 't over het meerendeel dat het als excuus gebruikt. Wie weet is Rampage wel ssuuuuuuuuupeeergoed en gebruikt hij het niet als excuus, maar lijkt me sterk (K)

    120 mbps verbinding van UPC. Lijkt me goed genoeg...
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  7. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Fiets staat thuis. Geen zin om naar huis te gaan om die te halen *).
    Maar iedereen heeft zijn fun gehad met elkaar afzeiken zullen we weer gewoon over de game hebben (alleen dan normaal niveau)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ach, hetgeen wat mij opvalt is dat mensen met een goede verbinding gewoon vaker last hebben van deze "compensatie". Vind het een prima initiatief om mensen wat gelijk te trekken maar doe het dan niet op deze manier.


    Enne, Djaloo, ik gebruik het niet als excuus. Zijn namelijk ZAT spelers die wel VEEL beter zijn dan mij ( lees, degene die zich gedragen als struik en niet bewegen ). Het valt op, vaker niet dan wel. Het doet me goed dat IW hier wat aan doet. Zegt toch wel wat over het probleem.
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    meerendeel dat het als excuus gebruikt? je zegt iets zonder daar bij feiten te hebben.. allemaal grootspraat.

    met lag compensation sta ik nog positief...
    alleen het bederft enorm je speel plezier.. heb er ook nog maar 9 uren opzitten.

    wacht mooi die langverwachte patch af :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  10. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe willen ze het fixen dan? Door die lag compensation te verminderen of zelfs af te schaffen?
    Dan gaan de mensen met tragere verbindingen toch klagen?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dat zijn er nog altijd minder dan met een goede verbinding. Het is toch ook bullshit dat je met een goede verbinding wordt afgestraft??
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je zou eigenlijk gewoon playlists moeten maken op basis van verbinding

    < 20ms
    < 50ms

    etc

    en dan zodra een client daar een poosje boven zit meteen de room uit trappen :+

    is toch van de zotten dat er zoiets als lag compensation is terwijl 99% van de spelers op een fatsoenlijke breedband verbinding zit.

    Bij goede matchmaking is lag compensation absoluut niet nodig
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jep, al had ik daar vroeger wel een hekel aan, werd constant uit BF2 gekicked omdat ik een te hoge ping had :+
     
  14. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, wilde ik net zeggen. Ze zouden moeten filteren bij matchmaking. Maar volgens mij doen ze dat ook al wel, zoeken ze al mensen met gelijke snelheden bij elkaar.
    Maar dat kan blijkbaar dus nog beter.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ze filteren wel , maar als de verbinding vervolgens veranderd werd daar in de oude delen niets mee gedaan (dus zat je in een kut room) en in MW3 word er dus aan de client kant gecompenseerd wat voor nog veel vreemdere verschijnselen zorgt.

    Zoals Jorrie al zegt, er bestaan al jaren games die slechte connecties gewoon uit de game schoppen (of terug naar de lobby sturen). Dat lijkt me helemaal geen slechte oplossing.
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    120 mbps zegt helemaal niks.
    Andere factoren spelen ook een rol, waaronder ping, packet loss, upload.

    En bij MW3 ligt het vooral aan Lag compenstatie .

    Ik vind het jammer dat ze in de lobbie's geen ping en packet loss weergeven net als op de pc.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik probeer het elke keer weer. Waarschijnlijk ook vanavond en dan kom ik binnen een half uur tot de conclusie de game niet leuk meer is :mad:. Zo jammer want de game heeft zoveel potentie!
     
  18. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gwn theater lag en killcams kloppen over het algemeen ook niet helemaal dat zie je ook wel is in de final killcam dat die bullet niet eens raak was
     
  19. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja ok maar dit is volgens mij al in elke cod game
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond bij MW3 vrijwel altijd bovenaan met een K/D van gemiddeld 3. Tenzij jij een k/d hebt van meer dan 3 hoef je mij niet te vertellen dat ik beter moet worden. :emo:

    Ik heb het spel inmiddels weer weggedaan. Toen ik het speelde wist ik wat ik deed.
    Ik hoef geen spel te doen waar 9 van de 10 deaths veroorzaakt wordt omdat mijn kogels niets doen, of omdat er iemand achter je spawnt.

    Mensen die goed zijn in dit spel, of op zijn minst weten wat ze doen (waarschijnlijk niet jij), zullen naar verhouding veel vaker doodgaan door bullshit en zullen dit ook echt wel merken.
    Als je een matige speler bent zul je A) niet merken dat je "onterecht" verliest en B) naar verhouding veel vaker doodgaan omdat je er gewoon niets van bakt.

    Ik heb de afgelopen jaren genoeg spellen gespeeld waar ik het idee had dat, meestal wanneer ik een confrontatie verloor van iemand, het door mezelf kwam. MW3 hoorde daar totaal niet bij.
     

Deel Deze Pagina