1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam net in beeld dat ik 50 headshots met een Assault Rifle heb geschoten; dit is blijkbaar een challenge. Als ik bij mijn wapen ga kijken dat ik nu gebruik, staat er dat ik al veel meer headshots heb. Voor die challenge kreeg je 10 000 XP en een title. Wat is er zo bijzonder aan die challenge?
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Juistem, spijker op zijn kop. Ik heb nu 6 jaar live en heb onderhand bijna elke online shooter op de xbox 1 en 360 gespeeld en zelden zulke bullshit meegemaakt, EA servers daargelaten. Ik ben iemand die altijd voor zijn plezier speelt en zelden loopt te mekkeren over een spel maar dit gaat soms echt nergens meer over.

    Maja, je kan niet eens vanuit je dashboard een invite accepteren aangezien je dan alleen in het menu van het spel komt en niet in de lobby. Zelfs de meest simpele dingen werken niet.

    Edit:// Eerste potje en gelijk continu 3 hitmarkers met een Type (!) op één poppetje en dat 3 keer achter elkaar en dan staat rapid fire ook nog eens aan, echt hoor :lol:
     
  3. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik moet ook toegeven dat ik mijzelf herken in jullie. Ik heb zelf ook al een paar keer de 360 uitgezet vanwege meerdere onredelijke kills. Maar misschien dat ik nog even moet wennen, met Black Ops was ik ook niet in een week goed. :+
     
  4. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebaseerd op? Ik weet ook wel wanneer ik wel of niet terecht doodga, maar bederft dat het spelplezier? Nee. Tuurlijk is lag compensation bullshit, maar IW heeft al gezegd het te fixen, kun je wel blijven whinen maar daar liggen zij niet wakker van. Kijk als je altijd in je eentje speelt oke, maar heb het idee dat de meeste mensen hiero gewoon in hun eentje spelen ofzo en geen vrienden hebben en veeeeeeel sneller gefrustreerd zijn daardoor.

    Je moest eens weten hoe vaak mensen FIFA quiten omdat ze het niet eens zijn met het spel ofzo als ze verliezen. Uurtje ff rust en ze trekken weer bij en stoppen het spel er weer in ;)
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien jij een shitload aan ongefundeerde rotzooi richting anderen spuwt hier, dacht ik dat het leuk zou zijn om het zelf ook eens te doen richting jou.
    Ik weet niet hoe het met jou zit, maar aangezien er genoeg aanbod is kwa shooters speel ik liever een werkend spel. En nee, dit ligt niet aan mij, maar aan het spel.
    Als je kijkt naar hoe ze dingen in de voorgaande delen "gefixt" hebben kun je er vergif op innemen dat het niet beter wordt.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zorgt voor mij alleen maar voor bullshit. Moet via mijn router nu zorgen dat ik geen host wordt om normaal te kunnen spelen...
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ben wel blij zo met mn 600kbs :cool:
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hebben ze gewoon gedaan omdat hun Amerikaanse vriendjes nog met inbelverbindingen online gaan en zich niet meer superieur voelden...
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch blij dat ik niets maar niets last er van heb met dat gedoe.
    Speel ook op volledige verbinding.
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    heb je linkje waar Bowling dat zegt? :)

    en ze mogen het idd gaan fixen ja.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    www.twitter.com/fourzerotwo

    Succes!
     
  12. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Stomme vraag misschien, maar wat zijn hitmarkers precies?
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Als je op iemand schiet, je raakt hem maar killt hem niet. De kogels die je schiet tot dat je hem killt zijn de hitmarkers.

    Edit: bijvoorbeeld dit:
    [yt]R1Km2K58O5I[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb ook vaak zat "hitmarkers" met de Type 95. Vind het de grootste onzin dat dat ding generfed word. Met een M4 of ACR kan je heerlijk sproeien... Dat KAN niet met een T95. Het eerste schot moet vaak gelijk goed zijn.. niet persee een kill, maar met een automatisch wapen kan je je aim vaak nog wat "bijschaven".

    Moet wel toegeven dat je wel wat gemekkert hebt tijdens ons potje online :+ Dat was alleen wel over de kansloze hitmarkers die je kreeg hehe ...
     
  15. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, duidelijk, maar die gast in dit filmpje mist toch gewoon?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat is de titel van het filmpje?
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nope, als je goed kijkt zie je als die aan het eind no-scoped, een klein kruisje in het midden van zijn scherm. Dat is de hitmarker!
     
  18. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjezus, dan moet je wel verdomde goed kijken! En aangezien ie een SR heeft, zou die gast dood moeten zijn?

    Maar een kruisje als crosshair betekent dus dat je iemand raakt als je schiet? Had ik ook nog niet (bewust) door.
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Filmpje heet ook:'Worst hitmarker ever'
     
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam net in beeld dat ik 50 headshots met een Assault Rifle heb geschoten; dit is blijkbaar een challenge. Als ik bij mijn wapen ga kijken dat ik nu gebruik, staat er dat ik al veel meer headshots heb. Voor die challenge kreeg je 10 000 XP en een title. Wat is er zo bijzonder aan die challenge?
     

Deel Deze Pagina