Het "Show je character" topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 nov 2011.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    @ Lastpak. Ik ben nu level 48 volgens mij. Armor rating 575 en een mace die 112 damage doet plus 25 burn damage. Ik heb die Hide bracers of Major Smithing ook. Ik denk dat ik die disenchant als ik enchantment level 100 heb, nieuwe bracers maak die beter zijn (misschien ook wel boots en what not als dat ook kan) en dan eens wat potions ga slikken voor smithing en enchantment om een uber armor te maken. :)

2. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het ook o.a. gedaan omdat ik er de eerste 2 weken juist niets aan had gedaan dus in mijn geval maakt het niet zoveel uit. Speel sowieso als archer met light armor, wat smithing in het begin gewoon nutteloos maakt als je al goede armor hebt gevonden.

Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Inderdaad, enige wat ik aan mijn huidige armor heb gedaan is verbeteren, spul zelf gevonden.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik boost echt totaal niet, ik doendan ook weinig aan smithing.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het duurt allemaal zo lang met pijl en boog. Het liefst ros ik gewoon heel snel door een dungeon heen, maar ik kijk wel altijd overal voor loot. Ik vind de combat gewoon niet leuk genoeg om het zo langzaam te doen.

Ik ben wel echt een horder level 4. M'n huis zit echt vol (georganiseerde) troep. 8)

6. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Doet mij denken aan wat ik gisteren heb gedaan. Ben bijna een half uur bezig geweest met het verhuizen van spullen van het ene huis naar het andere. En meteen maar een heel nieuw systeem verzonnen om spul op te bergen (5 kisten :p)

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad. Tot level 12 speelde ik 'normaal' en toen las ik hier ergens iets over die dagger methode. Heb toen flink zitten boosten nu vind ik er geen zak meer aan :emo: Level 21 en Daedric full armor met wapens...

Misschien maar opnieuw beginnen, is best gaar nu :+

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Legendary is hoger dan Epic fyi

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies, dat had ik ook. Nu gewoon lekker weer beginnen vanaf een eerdere save game waar mijn smithing 'slechts' 22 is.

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja precies, ik kom er net achter dat ik vanaf level 8 al zit te "cheaten" :+
    Begin wel opnieuw, heb nu een beetje door hoe de game werkt dus dan kan ik m'n perks misschien ook wat beter gebruiken. Deed nu eigenlijk maar wat 8)

11. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    M.b.t. perks heb ik dat zeker, begin ook nog wel een nieuwe charachter.

Wil dan heavy armor gaan gebruiken, en wil ook meer met conjuration en alteration doen... en nog meer

Ik maak nog wel 2 characters dan...

Kutspel slokt wel erg veel tijd op... Maar tis zo lekker!

12. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boosten is niet aan mij besteed, ik doe liever kalmpjes aan. Ik snap eigenlijk niet wat het nut daarvan is. Dat maakt volgens mij het spel een pak minder uitdagend..

13. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind conjuration tegenvallen deze ronde. Gebruikte het de vorige delen veel meer en toen alteration veel minder en illusion meer.

Vorige delen gebruikte ik heel veel invisibility spell, dat was een soort godmode voor mages. Kon je gebruiken om ff je mana en health vol te laten lopen. Nu krijg je die pas heel laat en de rest van de illusion klasse vind ik nutteloos.

Conjuration zit ik nog steeds met de flame atronach, die vrij underpowerd is bij level +30 :p

Gebruik nu volop destruction en alteration (armor) spells. Wat mij wel opvalt is dat spells zoals fireball veel makkelijker te mikken zijn dan in oblivion. Komt volgens mij omdat je ze nu 'instant' cast (na het opladen schiet hij meteen als je de muis loslaat). Bij oblivion deed hij hem volgens mij eerst casten en dan schoot hij en kon je hem niet vast houden. Blij dat die vertraging eruit is :thumbs:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Ellooooo

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Heb je ook de allah akbar shout?

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
  17. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Nog even voor de nuance: Ik heb zelf tot smithing level 50 (tot 63 daarna door de grondstoffen te kopen zodat ik enchanted wapens kon verbeteren) alles met m'n eigen materiaal gemaakt (iron ignots en leather strips die ik in 2 weken had opgespaard en in m'n huis had gedumpt) dus eigenlijk is het niet eens boosten maar iets inhalen door iets vaak te maken waarvan je de grondstoffen gewoon in huis hebt (eigenlijk boost je alles in deze game gezien het een RPG is maar goed) Daarnaast speel ik de game als archer met light armor en gezien je dan vrijwel niets aan smithing hoeft te doen zal dit juist gaan achterlopen tov de andere skills als je ook al goede armor en bogen hebt gevonden en alles wat je tot smithing level 60+ zou kunnen maken hier toch inferieur aan zou zijn.

Bovendien slaat het gewoon helemaal nergens op dat je door het maken van een dolk op lvl 15 (perk level) bijna 2 levels omhoog gaat. De grondstoffen zijn nog altijd 1 iron ignot en 1 leather strip. Dat zijn de goedkoopste grondstoffen en leveren uiteindelijk de meeste xp op om te maken, dit in tegenstelling tot het maken van wapens, armor of juwelen van hoogwaardigere stoffen wat in principe meer xp zou moeten opleveren. Het maken van een gouden ketting met een ruby erin levert dan ook 1/3 xp van het maken van een dolk op.

En voor een archer staat het overigens al helemaal niet in contrast met de rest want ik zou niet weten waar ik die smithing experience dan vandaan zou moeten halen zonder nutteloos dingen te maken die ik niet nodig heb, enkel voor de 'experience'. Zowel m'n wapens als armor waren al superieur aan alles wat ik tot smithing level 60+ zou kunnen maken en als ik dan zou doen waar je smithing xp zou krijgen; het maken van wapens en armor, zou ik dus allemaal nutteloze armors en wapens maken die ik toch niet zal gebruiken omdat ze allemaal inferieur aan m'n dan gedragen gear zijn, oftewel precies hetzelfde verhaal als met daggers alleen levert het minder xp op.

Het is imo eerder een flaw qua balans in de game die pas zichtbaar wordt bij bepaalde speelstijlen maar gelukkig makkelijk te omzeilen is door iets te doen wat van je verwacht wordt bij de wapensmid; het maken van wapens, of het nu dolken zijn of weet ik veel wat.

Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb nu ook gewoon mijn complete kast vol liggen met ingots en leather, puur omdat ik echt niet meer wil levelen in smithing..

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap dat nog steeds niet. De content wordt toch niet minder als je in een hoog level zit. De combat wordt alleen makkelijker.

20. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Qua conjuration heb ik nu een heeele leuke staff gevonden die een storm atronarch summont! Dat vind ik leuk.

Verder zal mn nieuwe char wel een badaas tank worden met heavy shit denk ik...

Deel Deze Pagina