Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    heel vreemd ja :9 goed ik hem hem gewoon gekocht en het is zeker wel een geing spelletje. voelt alleen vergeleken met DD nogal houterig aan :mad:

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, ik vond DD houterig aanvoelen. :+

Koop hem ook maar zometeen. Kijk al te lang naar deze game uit nu weer te gaan wachten.

3. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in DD? Ik moet een nieuwe High Five hebben, zodat ik de mijne voor 4 miljoen kan verkopen =P

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De hele avond Iron Brigade gespeeld. Zeer, zeer vette game. Dual arty ftw! :cool:

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dubbel arty? Ik speel voornamelijk met engineer.

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Things go boem when you carry two artillery canons. Double the explosions, double the fun.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16

Defense Grid: You Monster Comes to Steam and Xbox 360 on December 7th
    Portal's GLaDOS Invades the World of Defense Grid!

Defense Grid: You Monster is the first full story expansion of the award-winning game and will be available for download from both Steam and Xbox LIVE Arcade on December 7, 2011.

GLaDOS, the menacing AI from Valve’s awesome Portal franchise, guest stars in this new 8-level Defense Grid expansion. Players will battle not only alien hordes, but the deviousness of GLaDOS as she tests the player’s skills and changes all of the rules. In addition to the 8 new maps, Defense Grid: You Monster features 35 challenge missions, many new achievements and over 15 hours of additional game play. Defense Grid: You Monster will be available for $4.99 or 400 Microsoft points and requires the original game to play.

Additionally, the free Community Challenge update to the original Defense Grid game has been released today. This update features improved UI, over 30 new challenge missions and five new game modes, providing dozens of hours of new gameplay for free, whether players purchase the expansion or not!

Defense Grid: You Monster is just the latest chapter to Defense Grid: The Awakening. Joining previous map expansions: Borderlands and Resurgence, You Monster adds new environments and modes of play, requiring new strategies to beat back the aliens and defend humanity.

Frequently cited as the best tower defense game available and one of the 25 highest rated games by users on Xbox LIVE Arcade, Defense Grid is for many the definitive tower defense experience.

You can learn more at www.hiddenpath.com or click the links below to go to Steam or Xbox.com

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Leuk nieuws. Acceptabel prijsje ook. Alleen ik ben nog lang niet klaar met de originele game dus tegen de tijd dat ik eventueel zo'n uitbreiding zou willen spelen, is ie hopelijk al eens in de aanbieding geweest :)

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice, Defense Grid was idd één van de betere TD games die ik heb gespeeld. Misschien moet ik deze uitbreiding ook maar eens scoren.

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hmm... ik kan Dash of Destruction niet downloaden op de Martketplace? Ik kan het alleen een review geven.

Blijkbaar is hij dus niet meer beschikbaar op de Marketplace volgens meerdere mensen. Helaas...

EDIT2: Nouja, het is me toch gelukt. Wat een bazengame is dit :lol: Zo slecht, maar zo grappig. "Bring Doritos and earn a bunch of gamerscore!"

Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gister Limbo uitgespeeld. Erg mooi spel met leuke puzzels. Maar 1 tot 1,5 uur speelplezier vind ik wel erg karig als je ziet dat deze normaal 1200 kost.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie Minecraft al in de A-Z staan op de game marketplace? Maar kan hem niet downloaden, hoe zit dat?

/want

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    staat die er alvast in ofzo

was vorige week ook bij Iron Brigade

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    En bij Fusion: Genesis.

15. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    1,5 uur? Ik heb er ook niet lang over gedaan (praaaachtig spel overigens), maar 1,5 uur is wel erg kort. Guide gebruikt?

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee geen guide gebruikt, puzzels lagen redelijk voor de hand.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Krijg het gevoel dat je er doorheen bent gerushed, maar het is inderdaad niet een lange game. Wel elke minuut waard geweest die ik erin heb gestoken.

Zijn hier nog mensen met Iron Brigade begonnen? Ben maar meteen voor alle gold (perfect) conditions gegaan en ben inmiddels bij de vulkaan. Begrijp dat dit een van de moeilijkere levels is om met 80+% base health te halen. En daarna nog de boss battle. Game was nog redelijk eenvoudig tot nu toe, wat toch een beetje jammer is.

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    The following Xbox LIVE Arcade content will be released this Wednesday December 14th:

Orcs Must Die! Lost Adventures || Add-on || 320 MSP
    PBFX2 – Marvel Vengeance and Virtue Table Pack || Add-on || 800 MSP
    Joe Danger: Special Edition || Game || 1200 MSP
    Fruit Ninja Kinect – Holiday Pack || Add-on ||Free
    Magic the Gathering 2012: Deck Expansion Pack 2 || Add-on || 240 MSP
    The Gunstringer – Real Big Shootin’ || Add-on || 240 MSP

Niezo boeiend jonguh

Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435