[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, wil wel alles in het spel uitspelen:+
     
  2. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik ook. Ik wil absoluut alles van het spel gezien hebben dus zal ik bij wijze van spreken in de omgeving elke steen omdraaien en bij elke boom stilstaan en bewonderen. Ik heb mijzelf al plechtig de eed afgelegd dat ik elke dungeon in het spel zal clearen. In Oblivion had ik zoiets van: 'Bah, die dungeons zijn allemaal hetzelfde, die ga ik niet allemaal doen, hoor!!' Maar hier in Skyrim zijn alle dungeons zeer goed uitgewerkt en dat verandert natuurlijk de zaak.

    Ik ben momenteel level 28 en zit aan 35 uur spelen. Ik ben een breton en heb full steel armour aan. Met een ebony bow en een elven warhammer van 52 damage. Ik heb nog maar 2 steden en omgeving uitgepluisd. Ik neem er alle tijd voor, ik heb er tenslotte zolang voor moeten wachten. Dus ga ik dat spel niet afraffelen om bv na 50 uur alles te zien willen hebben. Ik hoop toch echt dat ik er minimum 200-250 uur van gameplay kan uithalen. En met de toekomstige dlc zal dit enkel maar toenemen.:emo:
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Sovngarde _O_

    Bijna 100 uur erop zitten, en pas level 20. Da fuck!
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Over DB einde

    Net the emperor gekilled in stijl. Had de Emperors robe aangetrokken (die had ik van de nep emperor) en toen netjes z'n keel doorgesneden. Awesome quest , hele dood eerst uitgemoord (was geen levend persoon meer op) en daarna pas de emperor. Uiteraard alles in stealth , ben geen 1x opgemerkt.

    Motierre heb ik vermoord trouwens daarna , op request van de emperor. Gladde kwal was het , en ik vond zijn voorouder in Oblivion ook al een kneus.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.846
    Ik heb zo'n 150k dus had geen fuck aan die 20k. :+
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Serieus? Ik heb nooit erg veel geld haha, rond de 4-5000 max.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net Dragonslayer completed, en heb een vraagje;

    Ik sta nu nog in Sovngarde, en kan terug naar Tamriel door met Tsun te praten. Voordat ik dit doe, is er nog iets dat ik niet mag missen hier? (Items bijv) Neem aan dat ik niet meer terug kan keren naar hier. Dus vraag het hier maar even voor de zekerheid!

    Btw... Wel erg lame battle tegen Alduin. Niet anders dan de andere draken.
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Onderhand begin ik steeds meer grote bugs tegen te komen.

    Ik kan niet meer verder met de companions, meerdere bounties kan ik niet collecten.

    Toch wel jammer.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelf level 21 en een hoop al bekeken. Tip. Spaar al je smithing, echanting en alchemy shit op en ga het niet "bouwen". Je gaat daarmee namelijk heel snel levels up en het is juist relaxt om lekker laag te blijven en later pas te boosten.

    Had daarnet wel funny situation in mage guild quest

    Was net terug op de College na Mzult en the arch mage en ik probeerde dus die Thalmor aan te vallen. Hij ging dus dood en ik moest hem buiten zoeken. Kom ik buiten kom er op dat moment ook een fucking draak. Met al die mages buiten was de draak zo dood. Maar die conjurer had dus een frost astronauch gesummonned maar had ook de Arch Mage zijn lijk (wat daar buiten lag) opgewekt als zombie. Dus de arch mage zombie loopt nu achter mij en de conjurer aan als we de stad gaan beschermen. Lekker powerfull!
     
  10. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Motierre ook vermoord, omdat ie zo vervelend praatte en ook omdat een politicus die de Dark Brotherhood gebruikt voor macht dood moet:+
    Had ook al 100k, mja, 20k is dan toch 1/5e:p En nee, ik heb geen ruk aan dat geld...
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraag: Was net bij de Atronauch maker onder de College maar nu stopte ik de juiste producten in de offerbox voor de Ice Atronauch Tome maar als ik hem wil activeren zegt hij dat ik niet het juiste item hebt. Zit er een quest aan verbonden om dat ding aan te zetten?
     
  12. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ding ook gezien, maar denk dat je daar die grote bol voor nodig hebt? Die zou wel vrij goed passen:+

    Wat ik btw jammer vind aan Skyrim, hetzelfde als Oblivion, is dat als je in een guild zit of zelfs de hoogste rang hebt, dat mensen dan tegen je praten over zo'n guild alsof die het gesprek niet mogen horen, en dat je dan (Meestal) geen reactie kan geven van 'ze luisteren mee' ofzo.
     
  13. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    rare vraag maar wat zijn Daedre missies??? en wara kun je die questline starten? ik zie opeens dat ik er 2 gedaan heb maar kan niet ontdekken welke dat zijn en waar ik verder moet...

    wat zie ik over het hoofd?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  15. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je Willem!
     
  16. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Herkenbaar *)
    Ik level 16 en al 73 uur. Eer ik aan level 20 ben heb ik er vast over de 100 :) .

    De wereld van Tamriel zit echt VOL met zoveel leuke dingen om te ontdekken, doen, ... zoveel vrijheid ook ! Ik heb me nog bij geen enkele guild aangesloten, nog geen groep gejoined ... maar ik vind Magic wel cool en de eerst Guild die ik ga kiezen is de Mage Guild, al kan alles nog veranderen ... want ik kom steeds weer nieuwe avonturen tegen ! Ik heb onlangs m'n 2de of 3de Main Quest gedaan en ga nu weer misc en side quests doen, exploren en m'n huisje inrichten. :p
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Iemand abandoned house gedaan in makrath? Vond hem wel leuk.

    Lees hier een aantal reacties dat jullie the companions niks vonden? Vond het wel meevallen hoe slecht hij was hoor! En de bonus in het begin is nice....

    Maar wat is dan de leukste? DB, thieves of mage college? Moet nu aan een nieuwe beginnen. Ik gebruik amper magie. Is het dan verstandig nu ik nog een relatief laag level ben (30) om die te doen? Want als ik straks hoger ben zijn m'n tegenstanders natuurlijk ook weer beter.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    Er is geen 'leukste', zoals je zelf al zei ligt dat compleet aan jezelf wat je leuk vind of niet. Speel ze zelf en kom tot een mening! :thumbs:
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg er een beetje Paranormal Activity-gevoel van. Erg goed gedaan!
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zorg alleeen even dat je he vroeg aanmeld bij de college want om binnen te komen moet je je een spel casten. Denk dat hij op hogere levels echter een andere spel vraagt en dan heb je niet genoeg magicka. Aan de andere kant kant dan kan je fortify potions slikken. Voor de rest maakt het in de quest lijn niet uit of je mage bent. Denk dat ik met mijn tank breton de questline nog makkelijk uitgespeeld had. Die is zo goed al immuun voor magikca aanvallen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina