New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Dat is precies wat het is. De verhoudingen kloppen niet.

En ipv dat je met minder kikken iets kan vinden, moet je nu veel meer stappen nemen om iets te vinden. Ga je naar arcade games, dan moet je eerst weer in een ander menu om bv de laatste releases te vinden, ipv dat je gewoon naar beneden scrollt zoals bij de vorige update.

De verhoudingen kloppen niet en het is omslachtiger geworden.

Hierbij mijn rant. Komend jaar zitten we gewoon vast aan deze troep. Kom maar snel met een update. Liever vandaag dan morgen nog.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Why? :'-(

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat er nog apps komen die wij moeten testen, de testers krijgen dus eerder youtube en andere applicaties , staat op je connect website :thumbs:

Je hebt je aangemeld om voor x aantal dagen te testen

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ah. Nou. Ok dan. :+ Ach, de NDA van het dashboard is op zijn minst weg. Ik kan weer filmpjes maken! :p

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja maar wij in NL krijgen niks. :lol:

DailyMotion (US, CA, UK, FR, DE, IT, ES, MX, AU)
    DisneyXD (CA)
    SyFy (US)
    Last.FM (US & UK)
    FoxTel (AUS)
    Sky (UK & IE)
    Canal+ Play (FR)
    Canal a la Demand (FR)
    Foot+ (FR)
    Monaco (FR)
    ESPN (US)
    Zune
    Netflix (BR, CA, CL, CO, MX, US)
    Hulu (US)
    HuluPlus (JA)
    EPIX (US)
    SkyGo (DE)
    Movistar (ES)
    Premium Play (IT)
    Today (US)
    LoveFilm (UK)

Ik wil DisneyXD. :emo:

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    We krijgen youtube en dailymotion om te testen, al staat ons landje er niet bij :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb Dailymotion al getest. Het is kut. NEXT! :+

Youtube zie ik het nut ook niet van in, maar ach. Dat lijkt me wel grappig.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik geloof best dat het in andere landen een top update is. Maar doordat in Nederland heel veel er niet doorkomt (stomme wetgeving?) is het voor ons écht een achteruitgang.

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is volgens mij niet de wetgeving maar omdat Microsoft Nederland gewoon niet wilt betalen voor die dingen. Ze moeten dan een contract kopen bij bijvoorbeeld laten we zeggen last.fm maar dat willen ze niet doen, kost te veel geld :x

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De dingen waar iedereen over klaagt zijn in ieder land hetzelfde, dus ik denk niet dat andere landen het als veel beter ervaren. Onoverzichtelijk, te veel ads, lelijk. Dat is overal zo.
    Ja ze hebben meer apps, maar dat maakt het dashboard niet mooier/beter.

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik ook , mensen willen geen verandering, mensen willen gewoon altijd hetzelfde. Vraag dezelfde groep mensen over een maand nog een keer over het dashboard en meer mensen zullen zeggen dat ze dit een mooi dashboard vinden.

Ik vind het zelf een beter/mooier dashboard

Dit was precies hetzelfde gezeur bij de NXE in 2008 :lol:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In 2008 (overgang naar de eerste NXE dacht ik?) en in 2010 (witte NXE) was ik positief en verdedigde ik het dashboard tov haters. Deze keer niet. Deze keer is het gewoon écht kut en lelijk.

13. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Cloud Saving is voor alleen Gold gebruikers, wat gebeurt er met je saves op cloud als je Silver wordt?

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    True, maar als het hier gecompenseerd werd met toffe apps en dingen... maar nee. :+

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Onderbouw dan eens wat er echt mis is met het dashboard inplaats van, teveel ads bla bla bla :+

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Teveel ads is daar toch een grote reden van? Toch bullshit dat je ads ziet op een gekochte Xbox met een Gold abonement? Voor de rest kan ik er niet over oordelen omdat ik überhaupt geen 360 meer heb op het moment.

*rent weg

17. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles beter dan spierwit zoals de vorige, imo.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is teveel ads dan geen valide argument? edit: Zoals Jorrie zegt; we betalen verdorie ook nog eens een flink bedrag per jaar. 8)
    Dat het scrollen door games vervelend is, hoe de 'cursor' steeds naar links wordt verplaatst.
    Dat alles in blokjes staat ipv zo nu en dan een normale lijst (My Games bv)
    Dat de Markeplace onoverzichtelijk is?
    Dat er over je themes een grijze waas wordt gegooid?
    Dat de manier hoe je de achievemens bekijkt minder...elegant is? (guide geopend ipv gewoon in het dashboard blijven)
    Dat in je achievements lijst er maar 2 games per pagina zijn?
    Dat je friendslist weer een tab verder verstopt is?
    Dat de Xbox steeds minder een gamesconsole is en steeds meer een mainstream media apparaat. (wat lelijk en onoverzichtelijk is)

Alles is omslachtiger, minder duidelijk, lelijker, onoverzichtelijk. Ik was eerst geen fan van dat witte, maar nu ik dit groen zie... :+

Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou nou , welke ads bedoelen jullie dan ? Diegene met Only on Xbox met Fable 3 / Full House Poker/Gears of war 3 ?

Is teveel ads dan geen valide argument? edit: Zoals Jorrie zegt; we betalen verdorie ook nog eens een flink bedrag per jaar. 8) Nou nou, je betaald 3 euro per maand ervoor, is dit nou zoveel?
    Dat het scrollen door games vervelend is, hoe de 'cursor' steeds naar links wordt verplaatst. Nu moet je inplaats van boven naar beneden van links naar rechts toegaan
    Dat alles in blokjes staat ipv zo nu en dan een normale lijst (My Games bv) Blokjes zijn mooier dan die grote vierkante dingen
    Dat de Markeplace onoverzichtelijk is? Wat is er onoverzichtelijke eraan? Nieuwe games staan onder New games, addons staan onder addons
    Dat er over je themes een grijze waas wordt gegooid? Niks van gemerkt,
    Dat de manier hoe je de achievemens bekijkt minder...elegant is? (guide geopend ipv gewoon in het dashboard blijven) Je hoeft je guide niet te openen om je achievements te bekijken, dit kan gewoon door naar social te gaan, dan naar jou persoon , dan erop klikken en dan games.
    Dat in je achievements lijst er maar 2 games per pagina zijn? Bij mij staan alle games in de achievementslist, je doet dus iets fout
    Dat je friendslist weer een tab verder verstopt is? Hij is naar social verplaatst, je verliest 1 seconde hiermee, wat erg zeg
    Dat de Xbox steeds minder een gamesconsole is en steeds meer een mainstream media apparaat. (wat lelijk en onoverzichtelijk is)Dat wil Microsoft ook, hebben ze vaak genoeg aangegeven

Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  20. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Social -> Je Gamertag -> Achievements -> Completed games

Deel Deze Pagina