ZO leuk is het ook weer niet, zeker niet nu al die cheat apps zo hoog in de lijsten staan, geeft al aan hoeveel sukkels de gameplay verpesten..
Verslavende en gratis spellen zijn maar mijn mening: DragonVale (ZooTycoon met draken) Zombie Cafe (eigen restaurant managen/uitbouwen enz. met zombies in dienst) Drag Racer (drag racen offline, online of tegen vrienden met ziek veel auto's die je kan tunen en upgraden)
Ok WordFreud was idd een tijdje heel erg leuk, maar de cheats hebben het zo erg verpest. Speel het nu ook helemaal niet meer; sterker nog, heb het verwijderd. Wat ik ook echt minder vond was het fit dat je geen punten kon verzamelen. Nadat een game voorbij is krijg je geen punten en begin je gewoon weer van 0. Bummer.
Cool Ok de app en website werken samen en doen het volgende: Het testen van je ping/upload/download snelheid van je abonnement/provider, en deze test wordt opgestuurd naar de database op de website. Op de website gaan we de beste provider per woonplaats bepalen en de behaalde snelheden per abonnement vergelijken met de maximale snelheden die de providers aangeven. Op dit moment ligt de gratis versie nog ter goedkeuring bij Apple. De pro versie (79 cent) is wel al beschikbaar en houdt ook al je metingen bij op Google Maps en vergelijkt je eigen abonnement met je resultaten. www.blitsen.com http://itunes.apple.com/nl/app/b.-speed-pro/id478824526?l=en&ls=1&mt=8 Ik verneem uiteraard graag jullie reacties
Vandaag gratis via Facebook Where is my water? gedownload. Vind em erg leuk. Gaat om een krokodil die zonder water zit. Door middel van graven kun je het water bij de krokodil bezorgen.
Ik heb er tijdje terug ook voor betaald, maar het is zijn geld meer dan waard. Vooral omdat er steeds updates komen met nieuwe 'maps'. @Burnfout: ik heb je app gedownload.
Komen die nieuwe updates vaak? Want ik had hem binnen 3 dagen uitgespeeld (op school hè), maar moest lang wachten op vandaag.
waar is deze te vinden om te downloaden? ik probeer hem te vinden op mijn iphone maar dat wil al helemaal niet, dus dan maar via de computer. ik zie wel iets staan maar kan niets downloaden?