New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    I know, maar in de aankondiging wat ze daarover deden zag het er maar erg vaag uit. :+ Sentuamessage is nog enigszins nuttig, maar waar gaat Nexus over? Gewoon die 2 gasten wat grappen zitten te maken? Zit er nuttige info in?

edit: Je zei trouwens dat je niet merkte dat er een grijze waas over je theme werd gelegd. Hier even het bewijs. :p

Hoe het is:

Hoe het hoort te zijn:

Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die friends / social tab is wel raar.
    Had net 2 friends online. Bij social tab zie ik 2 friends staan, waarvan 1 online en 1 offline. Klik ik verder op friends, zie ik de 2 die online zijn en erna de offline. WTF is dat voor vaag gedoe in social tab dan. Waarom dan een random offline friend tonen. :confused:
    Dat spastisch gespring van geselecteerde friends is na 2x ook irritant.
    Nee, geef mij maar de eerste 360 dashboard. Erna stoppen ze er alleen maar meer rotzooi in en de belangrijke dingen verstoppen ze steeds meer.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ah 'gelukkig' lees ik hier dat er meerdere mensen niet meer in de video marketplace kunnen komen (zune dus). Wou al bijna hier een filmpje gaan posten dat elke keer als ik erop druk dat er een app wordt geinstalleerd en daarna niks meer gebeurd. Dit heb ik nu al drie dagen... geweldig zo'n nieuwe update. Daarnaast hadden ze er ook wel een tab kunnen maken om dat pre-release uit en aan te zetten... Daarnaast nog steeds geen Xbox Companion app tevinden in de Marketplace.

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb geen bericht gehad van " Je download nu de nieuwe patch " Ik zit nog steeds in de beta versie, maar heb wel een algemene voorwaarden geaccepteerd? Kan btw ook niet op Zune, hopelijk wordt dit opgelost in de volledige versie ! :+

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja die algemene voorwaarden heb ik ook niet gelezen maar gewoon doorgeklikt, misschien eindig ik nu wel ook als Human Centipede het zij zo dan maar...

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, super leuk juist. Iedereen op dit forum praat toch over games? :+

De Xbox Live companion app moet in de windows phone marketplace komen te staan.

Zune Videomarketplace werkte gisterenmiddag nog. Je krijgt inderdaad wel een melding dat hij geen connectie kan maken maar wacht een paar seconden . Als het het dan nog steeds niet doet dan is die echt down.

Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zijn er nog en Jessica Chobot is overrated! Naomi Kyle ftw.\o/

YT kwaliteit valt wel mee toch? Als je connectie het aankan streamt die vanzelf in HD volgens mij en dan is de kwaliteit op zich best aardig, behalve misschien de in-game footage. Ik vind het wel leuk om te kijken af en toe in ieder geval. :)

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja, maar dat is interactief, kijken op je Xbox 360 naar enthousiaste mensen is niks voor mij :+

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nooit van gehoord, maar als ik Google Images zo bekijk...hoeft dat van mij niet te veranderen. :+ Geef mij Chobot maar. :p

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

Chobot doet niet alle IGN video's, Naomi doet er ook een aantal.
    Maar zoiets baseren op foto's is wel erg eenzijdig toch? Video's geven een veel beter beeld.

Niet dat deze discussie enigszins relevant is aan dit topic, of zinvol is in enig opzicht, maar toch. :9

11. broscy

broscy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met die voice recognition? Had verwacht dat dit nu wel zou werken.

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog niet geactiveerd |:-

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het dashboard is er niet mooier op geworden. Sommige dingen zijn zo klein, terwijl er ruimte genoeg is. Waarom maar steeds veranderen, ik snap dat niet. Met de Playstation 3 veranderen ze amper wat. Ze veranderen om het veranderen, niet om het beter te maken. Ik koop gewoon een console om te gamen, al die multimedia dingen wil ik niet. Als ik facebook, twitter etc. wil, dan ga ik wel achter mijn pc zitten.

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dan kom je toch ook amper bij de Dashboard? Ik zie het probleem dan niet echt :+

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Probeer je games maar eens te vinden als je een leuke collectie arcade games hebt. Kon eerst door 15 pagina's met afbeeldingen scrollen van arcade games en trials die op mn hdd staan, ipv een lijst met je games waar je snel je game uit kan kiezen. Ben toch geen mongool, we kunnen lezen, waarom konden ze niet gewoon een lijst houden met je games zodat je snel een game kan vinden. Moet nu eerst door pagina's met game covers scrollen, om de juiste te vinden 8)

Nu weet ik meteen ook waarom Bing op de belangrijkste plaats in je dashboard staat, om je F&^% games terug te vinden |:-

16. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook, wat een bagger inderdaad, Hoe konden ze dit in godsnaam uitbrengen,

Het ergste vind ik nog dat je na een jaar nog steeds geen voice control kan gebruiken. Ik bedoel come on zorg er dan tenminste voor dat die het in ieder geval in het Engels doet.

17. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idiote vraag, maar hoe stel je 'updaten' zolang mogelijk uit?

18. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Niet verbinden met live :+

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Of de update weigeren :+

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Komt op hetzelfde neer. Als je weigert kan je niet op Live.

Deel Deze Pagina