New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar staat eigenlijk de aanbieding van de week?

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Games als goed is :thumbs:

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, trouwens nog iets wat ik zonde vind; je kunt geen XBLA games meer launchen vanuit je achievement lijst. =( Vond dat altijd wel een handige feature

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, het was juist mooi afgescheiden in verschillende categorieën en nu hebben ze alles bij elkaar gegooid.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En het heet niet voor niks een "game index", waar al je games in staan. Gaan ze van je index een plaatjesboek maken |:- Als je maar een paar games hebt is dat niet zo'n probleem, maar als er 100+ games in staan |:-

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    True, echt.. argh... irritant. :+
    Kinect besturing voor het menu werkt voor geen meter op mijn kamer en helaas ligt de focus daar iets te dik op.

7. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Balen! Lees zo veel negatieve dingen dat ik niet wil gaan updaten

8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb de update binnen maar Facebook kan hij niet binnen halen? bij 99% zegt ie can't download.... gaat lekker zeg :mad:

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Dus je kan Zune niet meer verwijderen?

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de nieuwe dash wel cool. Het guide menuutje zou ook wel een optater kunnen gebruiken. Heb me nog niet verdiept in het cloud-gedoe ...

11. mauritius

mauritius Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een rommeltje zeg, wordt hier niet vrolijk van. Voor mij persoonlijk absoluut geen verbetering tegenover het vorige dash:mad:

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Jawel, dit is ook nodig voor een aantal apps om ze weer te laten werken. Had het zelf ook dat Zune niet meer werkte, heb m wel verwijderd maar nog niet opnieuw gedownload.

EDIT: Nu wel en nu werkt ie ook weer. Dus Dulle, eerst ff Zune verwijderen. :)

Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vond de vorige geen verbetering tegenover die daarvoor was. De vorige was veel onoverzichtelijker en terwijl ik eerst bijna altijd wel effe keek naar de nieuwe demo's/filmpjes deed ik dat bij de vorige dus nooit meer. Te ver weggestopt.

Van wat ik er tot nu toe van gezien heb, vind ik de nieuwe een verbetering tegenover de vorige.

Ja, het is allemaal wat...hoekiger, maar IMO wel overzichtelijker.

En ja, je themes zijn nu minder, maar dat was bij de vorige update ook, toen kon je al je oude themes in principe ook weggooien; nu zie je ze tenminste nog een beetje. Er zullen vast wel weer themes komen die weer beeldvullend zijn.

Leuk detail trouwens; je friends die offline zijn, en dus 'slapen' krijgen een springent schaapje boven hun hoofd.:9

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Enig dit. Ik moet eerst de licence agree'en wil ik inloggen..moeten 'mijn ouders' dit voor mn doen (heb nog een child account?). 'm'n ouders' email is gewoon een andere email die ikzelf gebruik. Is die email gehackt ofzo..kan er niet meer mee inloggen. Kan dus ook die licence niet agree'en en zo niet inloggen op Xbox Live. Top. En nu?

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het op zich wel een goed nieuw dashboard. Het had van mij niet gehoeven maar ik snap de verandering wel.

Wat ik irritant vind is het lompe springen van je friends als je daar overheen scrollt. En je ziet nu ook geen progress bars meer bij je games/achievements.

Voor de rest vooral even wennen denk ik. Cloud storage ga ik denk ik toch niet veel gebruiken, je kunt de cloud niet disablen tenzij deze leeg is.

Dus als je Gold member bent en dan binnenkort Silver wordt krijg je waarschijnlijk een bericht die zegt dat je al je content in je storage moet verplaatsen naar een andere locatie of moet verwijderen, anders raak je ze waarschijnlijk voorgoed kwijt.

Jouw gamertag is dan waarschijnlijk gelinkt aan een e-mailaccount die aangeeft dat je nog geen 18 bent. Maar je kunt met het e-mailadres van 'je ouders' dus ook niet inloggen via gewoon internet, of heb je dit probleem alleen op Xbox Live?

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Nee kan ook niet meer inloggen op die emailadres. Wss is ie gehackt ofzo. Kom er niet meer in. Wachtwoord is telkens onjuist. :+
    Edit: zit er al in. Boutupdate. :+

17. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, er zijn wel vier hele apps in de appstore

18. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik hem niet zo slecht. Ik vind het toch wel overzichtelijk.
    Gewoon nog een beetje wennen eraan.
    Alleen die Appstore? :emo: Wil ik aps, koop ik ze wel via android.

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    @ Willem en andere met een WP7 toestel

De Xbox Live Companion app is nu te downloaden HIER!
    Zodat je het nieuwe dashboard met je telefoon kan bedienen, om wat voor een reden dan ook hehe...

20. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet dat er zoveel mensen de nieuwe dashboard niks vinden. Ik ben er namelijk wel erg blij mee. Maar ja, ik vond de vorige dan weer helemaal niks. Alles staat nu waar je het verwacht, snel scrollen over het dashboard. Makkelijk kiezen in welke volgorde de content wordt weergegeven, etc. Daarnaast ziet het er ook een stuk beter eruit.

Alleen krijgen we hier in Nederland wel weer in minimale. Ik heb voor mijn telefoon ook een UK account en dan krijg je opeens veel meer apps, autocomplete in Bing, voicecontrol, TV en indie games. Een ander criticpuntje is dat van mij de "curser" standaard mag staan op de grootste tile, inplaats van de meest rechtse.

Wat ook een leuke feature is, is de xbox companion app voor WP7. Werkt goed.

Deel Deze Pagina