Nouja kheb geen zin om het helemaal uit te leggen maar ik vind het opzich wel tof, elk land heeft elke speler op 85, en dan kan je bijv met NL tegen Brazilië zonder dat je nadeel hebt in bijv de verdediging. Later gaan ze volgens mij ook toernooitjes maken maar nu is het alleen maar matches spelen voor de klassementen, ik vind het wel weer stom dat je zoals vorig jaar ook clubs kan kiezen, dacht ik dat er eindelijk een gamemode is waarin het altijd land vs land is maar jammer genoeg niet.
EDIT: Wow ik zie dat ik het wel heel simpel heb uitgelegd, nouja ik zou zelf gewoon effe gaan kijken
Van de ene kant vind ik dit slecht maar van de andere kant ook wel goed, ik zit zelf in divisie 4 dus heb er geen last van maar in jullie situatie zijn er dus mensen die van divisie 10 tm 1 de Club Anzhi gebruiken en dat is gewoon niet leuk meer, als je dan met PSV speelt sta je tegenover veelste goede spelers, en als het is zoals jullie zeggen dan kunnen die noobs niet meer de hele tijd anzhi kiezen want ze komen ook hogere teams tegen.
Dit topic is best wel dood btw, speelt iedereen nou UT of word er nog volop MW3 en BF3 gespeeld?
UT vond ik vorig jaar echt tog btw, dit jaar ook heel veel geld verzameld op de web app maar eenmaal toen ik het via de console opstarte zag ik dat er gewoon niks was veranderd t.o.v vorig jaar, ja dan is de lol er bij mij snel van af, had me coins (250k ong ) dus maar aan me neef gegeven en heb er geen moment spijt van gehad. Hopelijk word het volgend jaar weer leuk, maar nu vermaak ik me wel met VP en H2H
Laatst bewerkt: 7 dec 2011