[XOne] King Of Fighters XIII

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 28 sep 2011.

1. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
  2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het eens proberen met wat makkelijke personages zoals Kyo, ik weet ook niet zeker of elke Desperation move gecanceled kan worden in een Neo Max move.
    Volgens mij kunnen alle Desperation moves die ook een EX variant hebben cancelen in Neo Max; durf dit niet met zekerheid te zeggen.

Laatst bewerkt: 30 nov 2011
  3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze avond tegen 2 Fransozen gespeeld en dat waren toch heerlijke lopende potjes en toch maar 3 bar.
    Ben toch wel benieuwd hoe 4 bar loopt :+

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Hoe bedoel je, wat is het verschil dan?

@powerslave666: Misschien, ik heb nog zoveel games op de stapel liggen. Ik koop hem dan vooral voor old times sake. Heb erg veel KOF gespeeld rond deeltje '98 - 2002, later minder. Vette fighter toen. De bosses waren belachelijk sterk en ik heb begrepen dat die traditie (jammer genoeg voor sommigen) in ere is gehouden. :+

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het goed werkt in Japan omdat spelers dicht op elkaar wonen met goede verbindingen waardoor lag minimaal is.

Ondertussen heeft SNK Playmore een vrachtlood aan filmpjes gepost op Youtube;

[yt]UoPTM2FvU8g[/yt]

[yt]VXPLeq3Cpu8[/yt]

[yt]J4gRucaiS8U[/yt]

[yt]RyuiFSnICMc[/yt]

[yt]l9cY0SdaaTY[/yt]

[yt]H9QMqCm6XTE[/yt]

[yt]DfUFEh2jMKI[/yt]

[yt]PiGI6qYWq2s[/yt]

[yt]TZIWFCkBwSY[/yt]

[yt]kpmrKecWVR4[/yt]

Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Dan zou goed moeten werken in NL in ieder geval. Veel bevolking op een relatief kleine oppervlakte.

Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat ik niet zoveel Nederlanders tegenkwam, vooral Britten en Fransen wat voor mij toch een bar verschil betekende.

Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het Atlus forum over de online play van KoF XIII;

Bron: http://www.atlus.com/forum/showthread.php?t=9811

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Heb de game gisteren opgehaald, nog niet echt tijd gehad om er mee bezig te gaan behalve de tutorial en wat missions maar van wat ik heb gespeeld is de game echt top!

Het uitvoeren van moves en combos is overigens moeilijker dan UMvC3, SSFIV en vooral MK9, het is niet zozeer de timing dat lastig is maar het precies invoeren van de bewegingen. Als er word gevraagd om een halve cirkel of 2x kwart, dan bedoelen ze dat ook echt, je kan dus niet slordig daarmee zijn in tegenstelling tot SSFIV. Ik probeer enkele keren via een jump in een combo te beginnen, allen is de timing hiermee wel apart, oftewel ik ben het niet gewend. Alle combos die starten met een jump in aanval "moeten" worden gedaan via een hop, dit zodat de daaropvolgende aanvallen precies aansluiten met de hitstun. Je kan ook een normale sprong aanval doen alleen dan moet je het erg laat doen. Die missions zij overigens niet mis, kom rond de 5 nog maar met een paar characters, gelukkig zijn ze meer om aan te geven wat je met die characters kan...gelukkig maar8)

Heb Kensou ook geprobeerd en hij speelt erg fijn, KoF XIII heeft zoveel toffe characters haha.

Online nog niet gedaan aangezien ik eerst even de character een beetje wil leren, zal vanavond en in het weekend wel in training mode grinden.

@ Dee,

De geposte filmpjes zien er erg praktisch gericht uit, zal wat dingen ervan overnemen. Wie speelt er overigens op een stick en welke buttonlayout hebben jullie? Ik heb:
    A, C, B+C
    B, D
    Bevalt me prima.

11. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik dezelfde layout maar heb ook de taunt knop erbij.

[yt]LLEs-Dv3ymY[/yt]

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Toernooi met KoF XIII
    Part 1 (begint vanaf 01:10:00)
    Part 2

Top 4 word ergens vanavond gedaan(22:00/23:00)
    \o/

KoF XIII XBL Themes Preview 1-3:
    [yt]ond96dt6Gkc&[/yt]

Laatst bewerkt: 4 dec 2011
  13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn mooie themes, vooral die 2de, alleen ik vind die kosten voor zon premium theme echt te gortig en ik heb het er ook niet voor over.

Verder moet ik nog echt leren omgaan met die Hyper Drive, het is voor mij nog steeds lastig om te verwerken in een combo net zoals Focus Attack was in SF IV.

Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Voor diegene die niet weten hoe je de muziek veranderd ( waaronder ik :+ );

Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Classic Iori is nu te verkrijgen op de marketplace voor 400 MS.
    Hij speelt erg lekker weg zoals in voorgaande delen, alleen beetje jammer dat hij een spriteclone is van de huidige Iori.
    De muziek die erbij komt is geweldig en vooral de remake van zijn '95 stage is prachtig gedaan.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Volgens mij komt het helemaal goed met KOFXIII. Ik zie hier in ieder geval voldoende aandacht.

Was Kyo ook niet een karakter uit Garou: Mark of the Wolves? Hij komt mij namelijk zo bekend voor... en dan bedoel ik niet zozeer zijn optredens in de KOF games.

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kyo is het hoofdpersonage van KOF en komt totaal niet voor in Fatal Fury/Garou, Fatal Fury en Garou gaan voornamelijk over Terry.
    Verder zijn er wel games zoals Neo Geo Battle Coliseum en Capcom vs SNK waar hij aanwezig was.

Over Kyo gesproken:

[yt]o-HZLoZVb8c[/yt]

[yt]Ad-qIUxWk2M[/yt]

En verder nog:

[yt]r03eAYlxgUA[/yt]

Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  18. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, heb net geleerd een beetje te drive cancelen in een combo en zonder dat ik het door had liet ik mijn koffie koud worden, zo zat ik in het spel _O_

Garou: Mark of the Wolves is te verkrijgen op XBLA voor 800 MS points, geweldige fighter maar online onspeelbaar en nu is er niemand meer te vinden.

Volgens mij noemen ze de Fatal Fury reeks in Japan Garou inplaats van Fatal Fury maar ze hebben voor Mark of the Wolves de Japanse naam aangehouden in alle regios en dus is het Garou: Mark of the Wolves ( alhoewel de USA Dreamcast versie wel Fatal Fury: Mark of the Wolves heette volgens mij ).

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    DEMO

Deel Deze Pagina