1 x Normal / 1 x Heroic / 1 x Legendary Dus 1 level, met 2 man op Legendary. That should do the trick.
Afgelopen weken eigenlijk helemaal niet van gekomen om de campaign te doen. Alleen de eerste twee levels gedaan. Ik wil er dan altijd lekker voor gaan zitten, nu alleen af en toe 2 potjes online gedaan. Zou wel co-op willen doen maar komt er denk ik toch niet van. Zelf kleine kids?
Eindelijk. Hij is in mijn bezit. Jongens wat is het lang geleden zeg, de eerste Halo, en nu dan terugkeren naar dat briljante spel. Misschien vanavond al, en anders morgen. Kan niet wachten
Beetje laat maar heb eindelijk de game maar gehaald. Tot nu toe alleen de eerste missie weten uit te spelen op legendary haha. Als iemand me wilt helpen met co-op, let me know!
Dan word het nog een probleem bij de eindmissie The Maw. Over die missie Spoiler Je mag niet struikelen met je warthog op het einde voor een achievement.
Die hoeft niet op legendary. Ben nu met mijn legendary PT aangekomen op het 343 Guilty Spark level. Het is moeilijk, maar zeker te doen als je voorzichtig bent (en de bandana-skull aan hebt staan).
Fuck me, dit spel heeft veel minder checkpoints dan de andere Halo's. Arghh geen zin meer ff. Ait cool, bij welk level zit je of beginnen we vanaf de start?
Fuu was ik bijna klaar, ben je weg. Had je ff nodig om een deur te openen. Multiplayer is awesome geworden. Pistol is bruut. Alleen het bashen is ff wennen. Toffe maps, toffe wapens, toffe gameplay. I like!
Hebben ze daarvoor die Halo Reach MP helemaal omgetoverd? Dan moet ik die toch maar eens weer de kans geven. Dacht voordat deze game, Halo 10 year, uit kwam dat die een eigen MP op basis van de oude engine zou hebben. Heb gisteren wel even gekeken, maar stond er niet bij stil dat ze de Reach MP ook nog hebben aangepast. Wel dik baas trouwens!
Als je de goede route volgt is het niet echt moeilijk, en dan haal je die tijd achievement ook makkelijk.
Was co op bij jullie ook zo laggy? Gister ook effe co-op gedaan, maar was zwaar laggy....daarna MP gedaan en geen problemen.....
Ja hier ook. Als host heb je nergens last van, maar de ander wel. Coop Legendary is echt te simpel btw. Bandana skull \o/