De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je al gekeken of er een nieuwe firmware beschikbaar is voor de GT30.

    Ik heb bij mijn GT20 eerst de firmware geüpdatet en toen ik de @Smit in de tv stopte ging hij eerst iets updaten voor het CI+ gebeuren.
    Elke keer dat ik de GT20 aanzet krijg ik eerst het autorisatie scherm voor CI+ in beeld.
     
  2. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja had ik al gekeken geen update
    Heb in de handleiding gekeken en als stap 1 staat dat ik eerst digitale televisie moet aansluiten via coax aansluiting dus haal binnenkort een kabel daarvoor
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk moet de GT eerst een update van het netwerk van Ziggo afhalen.
    De beeldkwaliteit via de @Smit is perfect , het is alleen jammer dat je geen preview krijgt tijdens het bladeren in EPG.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wij zijn van plan om een nieuwe televisie te kopen en hebben ons oog laten vallen op de LG 47LK530. iemand enig idee of dit wat is? of kunnen we beter verder kijken?
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Als ik bij Xbox settings de Display setting gewoon op 1080p klik, is alsnog het hele dashboard niet scherp. Vooral niet bij plaatjes (onscherp) en wanneer ik door de menu's van de Xbox Guide scroll. Hoe komt dit? Heb hem toch gewoon op 1080p staan, wat mn tv aankan?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Met HDMI? Bij mij ziet 1080p er ook niet scherp uit via de 360, staat altijd op 720p met HDMI.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Ja met HDMI. Echt de teksten zijn gewoon pixerelig. Hoort toch niet?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Welke TV heb je?
    Bij mij ziet het er niet verkeerd uit op 1080p ;)
     
  9. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een Full HD tv, maar het lijkt wel of het er veel scherper uitziet dan het oude :)
     
  10. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan best kloppen want het oude dashboard was namelijk sub 720p.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Samsung 37 inch LCD Full HD, ff naam vergeten. :+ Maar zie jij dan niet, als je er dicht opzit, grote onscherpe pixels in de guide button menus? Rond de tekst?
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Staat de scherpte op 100%? Die moet namelijk op heel erg laag (max 10%).

    Zijn games etc wel gewoon scherp?
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heeft iemand hier toevallig de Sony KDL40EX721?

    Standaard heeft het een donker beeld, en hoewel ik het na wat gedoe redelijk naar wens heb nu, heb ik toch het idee dat het beter kan....

    Iemand tips??
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Verklaar 'dicht erop zitten'. Ik zit er op zo'n 2,5m vanaf (42" TV) en ziet er perfect uit :)
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat zijn goede 3D Blu-Ray's ?

    Mijn laatste 2 aankopen Harry Poter en Green Lantern vond ik behoorlijk tegen vallen.
    Rio 3D daar tegen zag er perfect uit.

    Blijft het wel raar vinden dat sommige BD's eerst beginnen te zeiken dat mijn set niet geschikt is voor 3D weergave.
    Bij een herstart werkt alles wel normaal.
     
  16. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier ook nieuwsgierig naar. Ik vraag me vooral af hoe het met de input lag zit. Weet iemand een online review van deze tv, het liefst door iemand die hem gebruikt heeft met een Xbox 360? Thanks alvast!
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Conan is best een goede in 3D, verder natuurlijk Despicable Me, Tangled, Avatar maar de film Sammy's Avonturen staat er met vlag en wimpel en ruim boven.

    Ook zag ik dat How to Train Your Dragon eindelijk in de vrije verkoop is gekomen en die is zeker de moeite waard om aan te schaffen.

    Verder zijn Harry Potter en Green Lantern films die na de opnames om zijn gezet in 3D, het heeft een beetje diepte en uit het scherm effect maar niet zoveel als een film die vanaf het begin is gemaakt voor 3D.
     
  18. RayxM

    RayxM None

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    heeft een van jullie ervaringen met de de Samsung UE55D8000 in combinatie met een UPC CI+ ?
    Volgens UPC heb je in tegenstelling tot de settopbox geen programma gemist, pauzeren, opnemen en video on demand meer.
    Dat laatste vind ik niet zo erg maar ik wil graag weten of ik met de CI+ en een externe harde schijf op de TV wel kan opnemen en pauzeren met de TV.

    Mvrgr Ray
     
  19. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij iedere Disney 3D Bluray zit je sowieso goed (Tron Legacy, Bolt, Rapunzel, Alice in Wonderland, Toy Story 1-3, Lion King etc.). Uiteraard Avatar, Monster House, Cloudy with a Chance of Meatballs, Ice Age 3, Coraline, Dispicable Me, How to Train Your Dragon en binnenkort Transformers 3.

    Flut films Barry Pothead, Green Lame Ass moet je nooit aan beginnen period.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik begrijp niet dat Ziggo hun klanten beter voorlicht over interactieve televisie :mad:
    Gisteren bij iemand geweest waar iTV totaal niet werkt en ik had ook al een vermoeden waarom niet.
    De hele bekabeling van tv aansluiting tot groene coaxkabel van Ziggo is niet geschikt voor een retour signaal.
    Net een lijstje gemaakt met onderdelen/matriaal wat ik nodig heb om de boel geschikt te maken gaat maar liefst € 120 kosten en dan heb ik nog voor de goedkoopste merk gekozen.
    Kies ik voor Hirschmann dan gaat het minimaal € 200 kosten 8)

    Ik heb nodig is een nieuwe AOP in meterkast en woonkamer , antenne-versterker (retour signaal) in de meterkast en een hele nieuwe coaxkabel van meterkast tot woonkamer.
     

Deel Deze Pagina