1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zeg dat iedere noob ermee rond loopt. Niet direct dat je een noob bent als je hem gebruikt ;)
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    :lol::lol:_O_
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan toch helemaal niet?
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Boeiend, je snapt zijn punt toch?!?!:+
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ofc, maar omdat hij het zo specifiek erbij zet dacht ik dat het wel kon. Vandaar de vraag.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, typefoutje .... Attachments is het
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Denk dat ik deze game gewoon links laat liggen totdat er een patch komt. Bah. Word er ziek van.

    5 potjes die je dik wint ... 5 potjes die je dik verliest tegen zowat hetzelfde team. Dood gaan terwijl je achter een muur staat of een hitmarker krijgt ( of 3 ) als je iemand in z'n nek probeerd te knifen :+

    Dan kom je ineens een speler tegen die zichzelf helemaal geweldig vind. Vanquissh X. Constant dikke K/D's en CONSTANT in een hoek liggen met een Claymore. Campen als een malle en maar opscheppen over hoe goed hij wel niet was. Kijk je op de Lobby Leaderbord heeft meneer een K/D van 6.21. 600+ kills en 90+ dood geloof ik. Belachelijk.

    Eerste bericht;
    Lekker voor je kk kneus! Met je kk CM901!

    Tweede bericht;
    Ik camp niet kk mongol. Ik heb toch 30 kills?

    Derde bericht;
    Vieze kk cheatr! Kk noob ... met je kk moeder!

    Heerlijk zulke figuren. Zodra die mensen op een map komen waar amper gecamped in kan worden, wat best lastig is met MW3, vallen ze door de mand.

    Toch word ik helemaal gek van die lag, campers en noem zo maar op. Vind het echt ... ja, te gek voor woorden. IW met de grote bek dat het een run-and-gun game word zoals COD4 ... merk daar vrij weinig van.
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Lijkt mij toch vrij simpel, allemaal file complaint. Dan kan je er wel vanuit gaan dat er iets mee wordt gedaan!
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    There. I fixed it for you.
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    als je file complaint doet, wat voor gevolgen kunnen er voor die desbetreffende gamer komen?
    Campers tja je word er hard shaga van maar die blijf je houden, in elke shooter.
    Lag that's the big problem, ik w8 net als jou lekker tot de volgende patch:)
    alleen als vrienden graag met me mw3 willen doen speel ik het nog.
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Hoeft niet hoor, heb wel eens van mensen gehoord die bedreigende/offensive berichten kregen en die mensen (die die berichten hadden gestuurd) kregen een ban.

    Ligt er maar net aan wat diegene heeft gedaan. Kan van een ban van een paar dagen oplopen tot een ban van je profiel.
     
  12. Nickolai

    Nickolai Life is simple

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben maar van start gegaan met Mass Effect 1 en 2 op m'n dooie gemak te spelen. MW3 laat ik voorlopig even links liggen, teveel wtf-momenten onder het spelen. Lees vanzelf wel wanneer de update geweest is :)

    Het ene potje maai je iedereen neer, in de match daarna schiet je met lucht. Over de spawning wil ik niet beginnen, dat is echt te....... slecht.
     
  13. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een changelog van de update die ik zonet kreeg??
     
  14. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hield de update in?
    Ik hoop de lagg
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik hoop jou ban.
     
  16. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip, speel Kill Confirmed. Dan moeten die gasten wel gaan lopen.
     
  17. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat dat gekke wapen dat klinkt als een klappertjespistool? Daar word ik ook constant door gekilled en zie ik ook heel vaak terug in final kills. Daar spelen zoveel mensen mee, maar kan maar niet vinden welke het is.
    Maar ik ga die PP nu maar eens proberen. Heeft die ook zo'n ouderwetse aimer, waardoor ie er bijna als een WOII-wapen uit ziet?
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen idee of het zo klinkt, maar het is deze......

    [​IMG]
     
  19. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat persoonlijk juist het grote nadeel van MW3. Die maps zijn gewoon te klein met te veel mensen (ik speel daardoor ook bijna altijd potjes met 6-8 spelers). Plus, ik heb weinig geduld. Dus ga je al snel rondlopen, maar dan word je van alle kanten gekilled, omdat je gewoon niet het overzicht kunt houden in zulke open maps. Ook wel leuk, want dat maakt het spectaculair, maar niet echt voor mij. Maar het is nu vaak zo dat je elkaar ziet en dan geldt er qua kill: wie ziet wie het eerst, of wie rent er en wie niet, of wie is aan het reloaden en wie niet. Het hangt te veel van toevalligheden af en dat vind ik jammer.

    Maar misschien moet ik dan Battlefield gaan spelen?
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  20. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    O nee, die ken ik. Die bedoel ik niet.
     

Deel Deze Pagina