Ik ben het met Zif eens. Ik heb in het begin de game echt werkelijk alle hoeken in geschreeuwd en met name het battlesysteem werkte enorm op mijn zenuwen.
Toen ik al op de helft zat er voor het eerst een guide bijgehaald en toen las ik van de missable quests. Ik had er gelukkig tot op dat moment nog geen een gemist en dankzij de guide heb ik uiteindelijk alle quests kunnen doen en dus ook de battle tegen de ultimate conqueror.
Mijn eerste pogingen, stuk of 20, waren toen ik laag in de 100 zat qua BR. Ik werd er gek van. Normaal zou ik het erbij hebben gelaten en naar een andere game over zijn gegaan, maar ik wilde deze finishen... Dus ik ben naar de ancient ruins gegaan en ben daar gaan grinden. Uiteindelijk terug gegaan nar de final boss en ondanks dat hij op latere BR moeilijker zou zijn, heb ik heb uiteindelijk weten te verslaan. Damn, wat een voldoening gaf dat.
Als ik nu terug denk aan de game heb ik er veel tijd ingestoken en er echt veel van genoten. En dan heb ik nog lang niet alles gezien, er zitten veel hidden bosses enzo in ... Stiekum hoop ik ook op een deel 2.
Ontopic;
Een fan (female) cover van de theme can Skyrim
Kippevel!
Laatst bewerkt: 11 dec 2011