[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    De Alpha playlist is op verzoek van een selectief deel van de community opgezet. Het hele idee van die playlist was om een snelle, shotgun centered gamemode te creëren en dat was ze aardig goed gelukt. Nu komt er dus een poll op de Gears of War forums waar iedereen op kan stemmen, en dus ook veel mensen die nooit Alpha spelen en er dus geen belang bij hebben. (het grootste deel van de spelers, afgaand op de players in playlistverdeling in Gears 3 ) Dan maak je dus het hele idee waarvoor Alpha is opgezet ongedaan: Een playlist waar mensen kunnen spelen die de gewone gamemodi maar niks vinden.

    Het komt gewoon neer op vermindering van het aantal opties, en dat is erg jammer. En dan moet je nagaan dat er nog steeds 30% van de mensen heeft gestemd tegen die Hammerburst, dat zijn er meer dan ik eigenlijk verwacht.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    waar baseren jullie je feiten op echt
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Geen zin om de fora na te zoeken, vind ik nogal een verspilling van mijn tijd. (En dat heb ik nu iig niet aangezien ik zo bar moet staan) Maar het is een beetje een combinatie van (Epic) forum posts en logisch nadenken. Als je goed zoekt weet ik zeker dat je de betreffende posts kan vinden met de zoekfunctie daar. Waar baseer jij je feiten op? Dat je ergens ooit eens een keer een polletje gelinkt hebt betekent niet dat je een gefundeerde mening hebt o.i.d.

    Ik betwist ook zeker niet dat het merendeel van de community die Hammerburst erin wil. Maar niet het merendeel van de community speelt Alpha, en dus zouden ze daar ook niets over te vertellen moeten hebben. Ik ga toch ook niet naar de Epic forums om te vragen de Hammerburst en Retro uit alle gamemodi te verwijderen? Ik speel gewoon de gamemode die voor mij ontwikkeld is en hou mijn mond.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nou aangezien EPIC zelf die poll heeft aangebracht baseer ik het daarop he.. jullie komen met nonsense wat jullie denken. jij betwist, ik weet het niet, ik wijs op een poll van epic, gast.. EPIC vraagt daar om feedback

    is net de verkiezingen, "jah maar ik betwijfel dat meerendeel van nederland wil dat partij x in het kabinet komt" "heb je zelf gestemd?" "nee..."
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Bug dat als ik spel opstart hij blijft hangen, zou met die laatste update verholpen moeten zijn maar heb het nog steeds|:-
     
  6. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    En als je je cache opschoont en de nieuwste update download nog steeds niet?
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee, alles al geprobeerd :)
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Misschien werkt dit.

    1. Move your affected profile onto an external device e.g. Usb thumb drive, along with your saves.
    2. Clear your system cache
    3. Load up gears while signed into your affected profile, and as soon as you see the epic logo, unplug the usb drive (you will get a message asking you to plug it back in, ignore this!)
    4. Hit start, and check your stats, you should have lost all your collectibles. This is a sign to show it has worked.
    5. Plug your usb drive back in and try loading up a game of anything, it should no longer freeze!
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ga het is proberen, laat zo wel weten of het gelukt is :+
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik dacht dat de Alpha playlist geen Sawed off als startwapen had?
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    pick-up..

    hahaha speelde net een match 6v4.. teh fuck xD
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja zie het al, nee dacht het doordat ik in het menu voor een potje wel kon kiezen voor sawed off of gnasher.
     
  13. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk dat het op verzoek was, maar ik dacht dat het meer een playlist was om van het gezeur af te komen. Hele forum werd overspoeld door Sawed Off Retro hate topics. Had niet verwacht dat ze nog actief dingen zouden gaan veranderen en polls plaatsen enz. Sowieso omdat Epic in eerste instantie ertegen was zo'n playlist uberhaupt te maken.

    Sowieso vreemd zo'n random poll ineens, ik heb het gevoel dat niemand echt ontevreden was over Alpha, behalve de mensen die het niet speelden dan...
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    idd precies zoals iedereen die alpha speelt erover denkt. Alleen de mensen die het niet spelen zitten te janken.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dat is wat jij denkt... en alsof de mensen die het niet spelen geen mening mogen hebben :lol:

    nee vanaf dag 1 van alpha waren er feedback topics en polls officieel van EPIC. hench de naam "alpha".. een test-fase van de playlist als het ware. ze willen die playlist maken met behulp van de community, dus niet die paar die alleen lancer gnasher willen spelen. er is ook niemand "ontevreden" over Alpha. het is gewoon dat het meerendeel van de spelers wat pistol swaps willen en de hb als starting weapon.

    alsof de lancer niet fucking sterk is, heb je wel eens tegen een pro team met lancers gespeeld. die stopping power is crazy. tgaat erom hoe jij het andere team vastzet met behulp van posities kiezen, of je nou lancer of hammerburst heb maakt geen reet uit


    That being said, nieuwe event is wel leuk. Alleen sommige maps zijn echt te groot ervoor
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2011
  16. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Nieuwe event is saai, als je enemys gaan campen....
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Weet je niet hoe fucking dom dit klinkt gast: alsof mensen die het niet spelen geen mening mogen hebben.

    haha tuurlijk niet want ze weten niet waar ze over praten... Dit is echt de laatste keer dat ik met jou in discussie ga btw, geef gewoon toe je fout zit. Je hebt geen bord voor je kop maar een appartementen complex om vd Gijp er maar even bij te halen.
     
  18. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Hij verteld toch dat op het gears forum polls staan waar je je mening kan geven over de playlists. Iedereen kan stemmen en suggesties geven, daar hoef je geen alpha voor te spelen of gespeeld te hebben. Epic kan het spel aanpassen aan de hand van die feedback. Dat is een feit en als jij dat niet snapt vraag ik me af wie er een bord voor zijn hoofd heeft.

    Ontopic morgen act 5 op insane uitspelen, hoop op paar goede medespelers.
     
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in, Lancer is zeker ook heel sterk in teamverband. In teamverband boeit het niet of je HB/Lancer hebt, maar een individuele speler is veel gevaarlijker als die met een Hammy goed overweg kan. Heel eerlijk gezegd kom ik maar zelden iemand tegen die er echt goed mee is, dus ik maak me waarschijnlijk druk om niets.

    En doel je met "pro team" op die zielige clan figuren die strategieën hebben voor iedere map en dan vanuit de hele map gaan crossfiren? Die zijn gruwelijk zielig en verneuken Ranked voor mij. Maar goed, dat is ook het punt van Ranked, I guess..
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja daar heb jij gelijk in ook.

    en ik bedoel idd met pro team mensen die 5 posities in nemen waar ze je van alle hoeken lanceren. ik vind het niet leuk om zo te spelen en ook niet om ertegen te spelen. zo een manier van spelen is erg goed voor competatieve matches maar voor fun vind ik het niet zo.

    iemand die mn punt begrijpt.
    ik heb vd week gears insane solo uitgespeeld, ging wel goed over het algemeen. eindbaas best pittig.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina