Halo: Combat Evolved Anniversary in je eentje op Legendary spelen is een interessante ervaring. Hoe vaak ik al wel niet doodgegaan ben whaha Halo: Reach speelde ik op Legendary in iets meer dan zeven uur uit, met deze game ben ik ieeeets langer bezig
je moet gewoon extreem veel de plasma pistol gebruiken tegen covenant en de shotgun tegen de flood, dan is het best goed te doen
Ligt beetje aan degene die de game host. Ik heb een beetje het gevoel dat bij een co-op game de party leader ook de host is.
Vind hem opeens wel erg lastig, dacht dat je altijd wel een checkpoint kreeg als je stukje terug rende maar das blijkbaar niet zo
Checkpoints zijn er anders nog best vaak, sowieso elke keer nadat je een moeilijke encounter hebt gehad.
Ga er nu redelijk snel doorheen. 2e level vielen de checkpoints iig zwaar tegen. Latere levels zijn er duidelijk meer.
Ik heb het anders opvallend vaak voorelkaar gekregen om vast te zitten zonder health. Maar ja, ben ook geen singleplayer kind of guy.
Ik krijg alleen al een rolberoerte als ik er aan denk. Dit is een van de redenen waarom ik mijn games liever op de makkelijkere standen hou. Ik speel games puur voor de ontspanning en de beleving van het verhaal. Als ik uitdaging zou willen, dan ga ik wel naar een van de laatste echte overgebleven arcadehallen in dit land.
Wat is die terminal in het level Keyes toch mega mega gaaf Alleen "beetje" jammer dat ik nu aan het einde van het level zit met nog maar 1 healt puntje over, geen health pack te vinden en een lading Elites die me staan op te wachten.... Echt al een half uur bezig geweest net
Way to torment yourself Jelmer! Ik vond het op Heroic in mijn uppie wel prima geweest. Die lijdensweg heb ik geen zin in hoor haha
Wow, dat switchen tussen HD en Xbox graphics is wel even slikken zeg. In mijn herinnering zag het er vroeger er toch een stuk beter uit. Damn, lijken wel SNES graphics.
Heb een checkpoint precies op het moment dat ik uit een Banshee stap/val. Dus elke keer respawn in dood. Bijna bij het eind van het level.
Gewoon een paar keer achter elkaar doodgaan, dan wordt je automatisch nóg een checkpoint teruggezet. Dat is wel een voordeel van spellen uit tijden waar men nog wel de tijd kreeg om een game te ontwikkelen en na kon denken over dit soort zaken. Zelf ben ik maar tot aan het level Halo gekomen. Het origineel had ik zo ontiegelijk vaak uitgespeeld dat die nieuwe graphics voor mij eigenlijk weinig verschil konden maken en splitscreen blijft hierbij om de één of andere reden toch 100x toffer dan via Live.
Heb de game ook maar gekocht na halo 1 destijds helemaal doodgespeeld te hebben via XBC. En gisteren wat potjes online gedaan en is toch weer oud en vertouwd! Lekker met je pistol knallen dus mensen die nog spelen online kunnen me toevoegen! Servantes NL
Speelt iemand deze game nog? ik moet nog 4 achievements ofzo, misschien heeft iemand zin om ze samen met mij te halen?