[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog niet mee gespeeld.
     
  2. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net Silva in een pakje.Ik heb nu Nasri op CAM staan..met wie zouden jullie spelen?

    Trouwens wel raar, de ingame stats van Nasri zijn echt beter en Silva is overall 87 en Nasri 86?...
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Silva zou ik doen. Held is dat.
     
  4. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Tof team hoor zo eventjes voor 18k, natuurlijk geen geld. Zit ook aan zoiets te denken, vind alleen een duits team niet zo tof.
     
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan met serie A en met BVVA ook prima hoor een team van max 25K
     
  6. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik zit idd even te denken aan BVVA. Maar wl dan idd een team onder de 30k puur voor erbij. Zit nog even te denken wie ik erin zal zetten. Een team met 5 verdedigers vind ik voor de verandering wel interessant.
     
  7. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb El Shaarawy precies op tijd gekocht, hij wordt nu gepricefixed naar 150K :lol: Gaat Maikon Leite achterna. Denk dat daarna Marlos aan de beurt is.
     
  8. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch ongelooflijk dat El Shaarawy zo snel ineens zo duur is. Bij een speler als Pasquato snap ik dat hij rond de 40k kost want hij heeft echt goede stats (ook al heeft hij 3* skills) maar bij El Shaarawy valt het wel mee op de 5* weak foot en 5* skills na. Maar ik heb hem nog niet gebruikt, dus misschien is hij wel echt zo goed dat hij zoveel waard is.
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Als Marlos gepricefixed wordt gaat ie er bij mij uit.hij kan me niet overtuigen.
     
  10. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij dan net 5* weak foot of is het zijn IF?:)
     
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij is er niet IF, hij schiet met links en rechts net zo makkelijk en heeft 5 star kills...daarom istie populair.

    Nou Als Marlos gepricefixed wordt gaat ie er bij mij uit.hij kan me niet overtuigen.

    Ik heb hier een team gemaakt met alle spitsen waar ik mee speel:

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fa2EoaQ3bcaX3

    Samen hebben ze 146 wedstrijden gespeeld en 218 goals gescoord.Ze hebben me in het totaal 192K gekost.valt dus mee als je ziet dat ik Neto berola en Marlos tussen heb zitten die samen al 136K gekost hebben....tja ik weet het...lekker boeien, maar het is vrijdagmiddag en ik zit op mn werk.
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  13. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde laatst online met mn Barclay team met Agbonlapacewhore en Showunmi in de spits.Haha, die gast op pause drukken en berichtje sturen: waarom heb jij een bronzen spits in je Barclay team?...ik zei: vertel ik je na de wedstrijd!

    haha,ik won met 4-2 en Showunmi scoorde 3x!!!:thumbs:
    Ik na de wedstrijd: daarom speelde hij mee!haha,tegen IF pepe en Puyol 3x scoren met Donkey!(34x scoren in 13 wedstrijden)


    Iemand nog op zoek naar bronzen 64 spelers?
    hier heb ik er nog 23 over:

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kP1IYIbPbcaYW
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  15. x ZatoX x

    x ZatoX x Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vorig jaar Swaibu (57 rated CB met 82 pace) in een Engels team. Je merkte er niks van dat hij brons was. Hij was voor mij de beste bronzen CB in het spel. Helaas zit hij er dit jaar niet in want hij heeft geen club :'-(
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ALs je naar de ingame stats van Showunmi kijkt moet je lachen.Maar ik heb hem gewoon 2x Pepe IF zien omkegelen,hahahaha en Bam streep door het midden onderkant latje!..bye bye Cassilas!Ook scoorde ik een van de lelijkste volleys EVER!De bal met de onderkant van de schoen raken tegen de grond aan en over Cassillas heen!Gast had allemaal smoesjes dat dir de eerste wedstrijd met zn 85 BVVA team was...hahahaha.Hij had Messi, maar die werd opgevreten dooor Kompany en Toure!
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach die ratings boeien niks! gaat erom hoe ze spelen.

    En over het verslaan van dat liga bvva team. Als jij met goud speelt en ik met brons heb jij een partij handicap! Gewoon niet meer grappig. Dat is het grootste punt waar ik me aan hekel. Oppeens is je walcott IF niet meer zo snel! waarom heb ik die coins uitgegeven dan?

    Gelukkig heb ik altijd Zlatan IF. En die is zelfs met een handicap nog de beste!

    Btw zeer positief de nieuwe webapp. Heerlijk dat je eindelijk je consumables naar je tradepile kan sturen en dat als je bijvoorbeeld maar twee paginas tradepile hebt hij steeds de volgende pakt ipv steeds op de volgende klikken!
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dealen via de webapp gaat nu alleen niet zo makkelijk meer, wanneer je nu op een speler drukt dan komt eerst het kaartje naar voren en zie je pas de prijs, dat gaat dus een stuk langzamer dan wanneer je snel over de kaartjes kan scrollen en dan de prijs meteen ziet
     
  19. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook ja, gaat nu een stuk slomer.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nog niet gezien! maar je hebt punt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina