Ik zit ook naar een frans team te kijken als subs maar is hij niet een beetje sloom? (Giroud?) Edit: Die engelse spelers al weer aan het verhandelen namelijk. Die staan er in het weekend gewoon voor 2 a 3 k meer op!
Sweet! Thiago Neves IF die ik ooit is voor 40k heb gekocht, zojuist verkocht voor 65k. Iemand ervaring met Naldo (84 IF) of Lucas (Liverpool IF)?? Heb nu namelijk 100k te besteden.
Ja 84 is de hoogste. Ik twijfel wel erg. 100k is wel veel voor een CB. Ik weet alleen wel dat ik geen verlies kan maken. tenzij Hij voor de derde keer in form komt. Misschien moet ik het maar is uitproberen.
kan iemand me pleas helpen? ik kan geen mc points meer gebruiken om pakketen te kopen op ultimate team alleen met gewoon geld maar heb nog 4200 mc points maar als dan pakket wil kopen dan loopt die vast (heel lang laden) heb hem zelf keer 2 uur zo aangelaten en dan nog niks wie o wie kan me please helpen?
oh hahah oke ja ik vind dat echt klote dat ik geen mc points kan gebruiken terwijl vrienden van mij wel kunnen en ik kan ook niet zo goed engels dus wie kan me anders helpen met naar ea te maile??
Weet je zeker dat je die punten al geactiveerd hebt? Anders kun je het ook nog gewoon afwachten, misschien dat er tijdelijk een storing is of iets dergelijks. In het Engels zou je kunnen sturen;
ja ik weet het ook niet hij geeft geen foutmelding als ik pakket klik kan je kiezen tussen bijv gold promo pakket tussen 15000 coins of 240 mc points als ik dan mc points aan klik gaat die ff laden normaal krijg ik pakket te zien maar nu blijft die maar laden zonder dat er iets gebeurd en even later loopt die vast dus is iets raars met microsoft ofzo maar ik wil ze weer gebruiken drm wacht al 2 weken op de hoop dat die keer doet..
en is het echt mensen de coins aanbieden voor geld? want vraag me af hoe krijg je die coins dan op je account?
Oké oké. Zal hem dan halen als ik weer wat coins heb. Gister kon ik de verleiding weer niet weerstaan om een paar pakjes te kopen.... En dan mag di natale het doen totdat tevez zijn plekje komt opeisen...
Wat denken jullie van dit team ? Julio Cesar Maicon -Lucio - T. Silva - Marcelo Lucas - Ramires Hulk Pato - Fred IF - Neymar en dan later naar Lucas > Lucas IF Ramires > Ramires IF Marcelo > Dani Alves en misschien als ik niet genoeg geld heb T. Silva vervangen door Dede