Piek is een benaming voor de gulden he, niet de euro Maar zeker een hele mooie prijs, lijkt me wel wat voor de kerst Ik denk trouwens dat ie na het nieuwjaar voor zo'n 15-20 euro te halen valt, door de tegenvallende verkopen, helaas.
Hij is de 60 euro wel helemaal waard. Geweldig én ongelooflijk lang. Denk je klaar te zijn met de verhaallijn (dus nog niet alle achievements), blijken er nog 4 werelden te zijn.
Maargoed, zit er wel voldoende uitdaging in? Vond de levels in de demo wel leuk, maar voor hoelang blijft dat leuk?
Geloof me, in dit spel zit meer dan genoeg uitdaging! Sowieso de wat moeilijkere levels waarbij je alle electoons wilt proberen te pakken, hierbij ga je delen van het level echt opnieuw moeten spelen. Daarnaast zijn de time trials zoals ik al eerder zei een pain-in-the-ass! Uitdaging met een grote U.
Ok, gemiddeld genomen dan, maar dan bedoel ik wel de trophies en niet de time trial voor een electoon.
'Rayman Origins doet het niet best in debuutmaand' Rayman Origins heeft in de eerste maand, in Amerika, maar 50.000 stuks verkocht. Dit heeft Anita Frazier van de NPD bekendgemaakt. In vergelijking, Super Mario Land 3D verkocht 625.000 stuks on de eerste maand en zelfs dat was niet genoeg voor een top tien notering. In Engeland is het Rayman Origins niet gelukt om de top 40 binnen te komen in de eerste week na de release. De totale verkoopcijfers van Rayman Origins en de invloed daarvan op Ubisoft zijn nog niet bekendgemaakt.
^^dus met andere woorden. iedereen even via amazon.co.uk aanschaften dat spel, kost maar 22 pond, koop er iets anders bij van minimaal 3 pond en je hebt gratis verzending te pakken!
Tussen al het najaars geweld misschien te verwachten. Maar het is zeker jammer. Ik heb het spel inmiddels ook binnen en het is een geweldige platformer. Dit wordt nog wel gezien als een klassieker over een tijdje/paar jaar.
Ze hebben de game dan ook niet op het meest gunstige moment uitgebracht. Niet echt slim van Ubi, maar achteraf wel zeuren over matige verkoopcijfers. Ik gok dat Ubi dit zelfs zo weet te draaien dat ze PC gamers de schuld geven.
Hebben ze bewust gedaan zodat ze niet aan BG&E2 hoeven te werken want > slechte verkopen R is geen BG&2!