Ik kan Empire Total War spelen op een Nvid 6800. Ff wachten op de Wintersale en games inslaan. Maybe (hele) TW pack voor 10-20 euro.
Verwacht ik ook niet, maar ik neem aan dat ik wel oudere games met gemak kan spelen en de nieuwere op normale/lower settings oid.
Starcraft 2 schijnt wel een aardige RTS te zijn. De data van de sales worden volgens mij nooit vooraf bekend gemaakt. Vorig jaar begon het iig rond de 20e.
Denk je? Ik dacht dat die game erop was gemaakt om op zowat alle systemen te kunnen draaien. Probeer anders eens de F2P versie. https://us.battle.net/account/sc2/starter-edition/
Ik had gehoord van andere dat SC2 nogal wat van je systeem verwacht. Of dit klopt weet ik niet, maar ik ging hier van uit. Ik zal van de week kijken. AoE 3 zal ik ook proberen, net zoals Shogun 2 en Civ V als daar een demo van is. Roman Empire: TW schijnt ook erg goed te zijn, dus die zal ik ook checken. Zijn er geen PC exclusive RPGs oid, waarvan men zegt ''dat is een must'' (afgezonderd van The Witcher 2)?
Heb skyrim gekocht maar er is alsmaar lag terwijl mijn computer hep spel aan kan volgens de system-settings , is ook een nieuwe pc dusja .. Iemand ?
Zonder specs kunnen we weinig inderdaad. En het is geen lag maar lage framerate. Probeer je graphics settings anders wat lager te doen.
Heb alles op laagste gezet maar werkt nog steeds niet en specs zal ik vanvond posten , ben nu op iphone bezig
Had ik eigenlijk niet meer verwacht. Maar goed, kunnen meer mensen deze game spelen. Kan wat repetitief zijn, maar heeft wel een lekkere sfeer,
Weet iemand eigenlijk waarom ik geen weerseffecten krijg bij Napoleon? Zandstorm: Regenstorm: Hm, juist... Die laatste zou zogenaamd ook avond zijn. Verwacht ik nu te veel van die effecten of zit er toch echt iets fout?