Dat hoort erbij. Een RPG vind ik de eerste keer altijd het leukste, juist omdat alles dan zo fris is en je nauwelijks een idee hebt wat je aan het doen bent. Ik leer altijd leven met mijn fouten. Een 2e keer speel ik een RPG meestal ook niet. ____ Ben je lekker aan het chillen in een bar, kom je buiten zit er opeens een verdomde draak op het dak. Dragon Bones werden me te zwaar en ik ben te arm voor een huis. Dan maar een pakezel gebruiken! Ehm... crap. Die berg beklimmen, nieuwe woordjes leren etc was wel awesome. Sfeervol. Jammer dat het uitzicht zo beperkt was, nu lijkt het helemaal niet zo hoog. En omdat ik zonder een tiara een sexy bastard ben. Wel eindelijk weer eens nieuwe armor gevonden om aan te trekken! Nu hippe Dwarven Gauntlets. 1 puntje beter dan mijn vorige en mist een perk die ik toch niet gebruik. Werd een beetje moe van die andere. Nu nog nieuwe robes. edit: Dat cijfer onder je naam, ras, level bij het saven... Dat is toch niet het aantal uren gespeeld? Ik geloof er niks van.
Jawel dat is wel de tijd, uur:minuten;seconden. Het schijnt dat hij wel doortelt als je de game pauzeert.
Awesome bloemenkrans is awesome. En maar een nieuwe karakter gemaakt. Wil er misschien de Thieves Guild meedoen, al denk ik niet dat ik het nog kan opbrengen om opnieuw te beginnen met een karakter. J'skooma overigens!
Ik ben ook opnieuw begonnen met wederom een Dark Elf. Hij heet Elfis. Ik ook altijd met mijn vernuftige grapjes. Maar ik zal binnenkort als ik een toffe outfit heb ook eventjes een kiekje maken. Het is namelijk net als mijn vorige character weer een echte badass.
Vind het Daedric Armor niet zo mooi eigenlijk. Alhoewel, het is wel heel mooi, maar loop er niet graag in rond. Ebony vind ik heel mooi, met uitzondering van de helm. Ik loop nu in een Blades Armor rond, dat oogt fijn moet ik zeggen.
Welke armor is dit? Ik zou voor mijn vrouw een mooie armor. Nu heb ik ze de ebony gegeven omdat ik deze voorlopig wel de mooiste vind, maar deze hier ziet er wel nog mooier uit. Kun je je vrouw ook geen gewone kleren/kinky kleren geven? Bij mij weigert ze die een te doen omdat die slechter zijn dan haar standaard outfit.