FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

1. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vond het wel een leuke race ondanks dat ik laatste werd had veel schade ik stopte er maar mee want iedereen liep steeds verder op me uit

2. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was een leuke race. Ik heb niet zo veel met het circuit maar met zo'n groep is het altijd lachen!:thumbs:

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Was opzich een leuk race maar ook wel een beetje saai misschien. Kwam eigenlijk ook door mezelf omdat ik de eerste ronde de pit in dook om daarna vrij baan te hebben lol.

Btw,

Voor de mensen die trouwens op woensdag ook willen racen, op 360racing.nl zag ik dat ze op woensdag een Renault Megane RS cup hebben. Er is dan een standaard set-up die iedereen moet downloaden. Lijkt me ook best lachen.

We kunnen natuurlijk ook zelf een cup op woensdag organiseren alleen is daar denk ik minder animo voor.

4. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Mooi filmpje Bergje:thumbs: Was een leuke racre gisteren. Vanaf de laatste plek naar de 4e kunnen rijden. Top 3 was echt te snel_O_ Zal vanavond een foto van mijn auto uploaden voor de startpost.

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Gamertag is nu: Nori Ceramic

Of Bassie dat even aanpast in de OP en in je Excel :D

6. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Het was weer een prettige race. Van 9e naar 7e positie gereden, kon helaas Bergje en Bassie niet meer bijhalen door een schakelfoutje voor m'n pitstop.

Overigens heeft volgens mij Styl3dd tactisch een sterke race gereden :b:. Door snel te pitten is ie vervolgens het hele middenveld voorbij gereden zonder directe tegenstand op de baan _O_.

Met z'n 3en op een rij, Asjemenou links, Bergje rechts en ik in het midden door de hairpin:

7. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf ronde 1 tot en met 4 bleven we (Alsjemenou, Rovaro en ik) aan elkaar geplakt, onderling posities gewisseld (met elk foutje kon je gelijk je plaats inleveren), zonder elkaar te raken (met hier en daar wel een close call).

Echt geweldig.

Verder was het een hele sportieve race met (volgens mij) heel weinig incidenten (en geen drama's :p)

Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  8. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel voor, eerst hier maar eens op het forum peilen? Ik neem de organisatie van die race niet voor mijn rekening. Excel met puntenverdeling en werking kan ik wel aanleveren.

9. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, moest onverwachts weg op het laatste moment...
    Sorry jongens.
    Ik baal er echt van nu ik jullie verhalen lees :mad:

Woensdag's racen lijkt me ook erg tof!

10. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot je het fimpje ziet :p

11. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    =) Kan niet wachten!!! :+

12. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt niet zo spectaculair als Tsukuba, maar dat ligt ook aan de baan :)

Ps: ben bezig met uploaden :p
    grrr opnieuw want youtube heeft het geluid eruit gehaald ivm rechten van de muziek :mad:

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Woensdag kan denk ik wel Baas! :+

14. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lamers zijn het !! =(

15. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enjoy ....... (in 720p) :)

Ps. Als je het leuk vind, klik eens op de 'like' button van mijn YT channel :p

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Toch er wat leuks van gemaakt. :)
    Volgende race krijg je het nog druk.

Alter Bridge - Metalingus
    Goeie keuze!

17. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metalingus was eigenlijk mijn 2e keuze, maar het past goed bij de vid. Hopelijk zetten ze het geluid niet uit, want ik kreeg alweer een melding :mad:

Ik had de replay niet echt bestudeerd. Hier en daar zag ik wat gebeuren (het meeste gebeurde in het midden/achterveld, vooraan was het al snel bekeken :p

Verder gebruik ik nu een ander editing/render proggie waardoor het kwaliteit wat beter is ten opzichte van de eerdere videos

18. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg netjes weer, ik post hem vooraan!

Klein puntje van opbouwende kritiek, door de harde muziek valt het motorgeluid een beetje weg. Maar verder echt 100% top!

Edit:

Scoreboard updated! Check hem nog even of je rarigheden kan vinden!
    @Nori, sorry volgende keer staat je nick in beginpost goed!

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat zijn de mooiere klassementsstanden, haha!

Op basis van het klassement mag Bergje en Tracks789 denk ik wel een basisplaats krijgen (beide netjes 3x meegeraced), ten laste van de basisplaats van Straatrat en Divimus (beide 3x DNS).

20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    NP!

@ Bergje
    Nice compilatie, niet mijn soort muziek maar dat neem ik voor lief :+ Ik zou gewoon dat hele geluid van de motor weglaten. :)

Deel Deze Pagina