Top 5 Xbox 360 Games
1.Skyrim
Ik keek er erg naar uit om eindelijk eens draken te kunnen killen. De gigantische open wereld en de vele quests. Super game!
2. Dark Souls
Eindelijk eens een game met uitdaging! Ook al heb ik de game nog lang niet heb uitgespeeld, (ik durf zelfs niet verder te gaan
) is dit een echte game!
3. Gears of War 3
Toffe game. Nummer 3 lijkt veel meer op Gears of War 1 en dat hadden ze in deel 2 al moeten doen. 4-player co-op is een erg leuke toevoeging en de events blijven de game interessant houden.
4. Deux Ex: Human Revolution
Erg toffe game! Prachtige graphics en deze game brengt ook enige uitdaging met zich mee (mbt de achievements)
5. Halo Combat Evolved Anniversary
Een remake van een van de beste games op de Xbox. De game staat op nummer 5, omdat het na een tijdje toch (helaas) wat saai gaat worden.
Flop 5
1. Duke Nukem Forever
Eerder Duke Nukem Never Again.. Na 15 jaar in ontwikkeling te zijn, zo op de markt terecht komen? Schaam jullie diep!
2. Red Faction Armageddon.
Waarom zou je ingodsnaam de open wereld uit deze reeks halen? De game was leuk voor even en de prijs van 5 euro was de reden dat ik de game kocht.
3. Brink
De game is gewoon saai. Niemand speelt de game meer en het kan me ook niet overtuigen om de game nog uit te spelen.
4. Hunted Demon’s Forge
Leuke game voor even, maar er zat veel meer in!
5. Call of Duty Modern Warfare 3
Uitgemolken koe..
Gekochte Games
1. Dead Space 2
2. Call of Duty Modern Warfare 3
3. Bulletstorm
4. Dragon Age II
5. Homefront
6. Crysis 2
7. Brink
8. Hunted Demon’s Forge
9. Red Faction Armageddon