[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gisteravond de BR van Tree Of Life gezien. Echt genoten van de beelden en ook het bulderende geluid (vooral bij de ontstaanssequentie uiteraard). Het verhaal omtrent de familie boeide me eigenlijk nog minder dan de eerste keer in de bioscoop. Voelde nog meer als vulling voor die geweldige sequentie, en niet eens heel relevant.

Days Of Heaven, gevolgd door The New World, blijven voor mij ongenaakbaar binnen het oeuvre van Malick.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hoog of laag?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Te laag. 16 jaar, dik zelf. Tegen het einde van de film snap je helemaal niet meer waarom hier 12 jaar voor word gegeven.

Bloederig door elkaar gesneden lichamen, onthoofdingen. Klopt dus van geen kant.

Onze bioscoop had hem al op 16 gezet toen we erheen gingen. Gelijk hadden ze.

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Wat vind je zo goed aan Days of Heaven? Ik ben het met je eens over The New World, maar daarna volgen voor mij wel The Tree of Life en The Thin Red Line. Badlands heb ik niet gezien.

Ik vond Days of Heaven echt een te simpele verhaallijn hebben om interessant te zijn. Setting vond ik ook echt totaal interessant (al is dat natuurlijk heel persoonlijk).

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Darnk Night Returns eindigt ermee
    dat Bruce Wayne al die voormalige mutant kiddies op gaat leiden tot vigilantes in plaats van anarchistische teringlijertjes. Volgens mij had ie daar ook niet z'n rug gebroken oid.

Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Maar als Bane
    vanaf het begin toeslaat, krijgen we een Batman Begins 2 te zien. De poster lijkt daar ook op te doelen. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn? Publiek pikt dat nooit. Ook de cast lijkt er misschien op te wijzen dat Batman niet meer compleet in het middenpunt staat.. Alhoewel een sterrencast tegenwoordig weinig zegt.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sfeer! Sfeer is voor mij alles binnen deze hoek van de cinema (voor zover je die hoek kunt definiëren, maar je begrijpt me ongetwijfeld).

Overigens; Tree Of Life en een verhaallijn? :+ VOor zover je daarover kunt spreken is die imo ook flinterdun. Het zijn meer de grotere implicaties die Malick uit de levensloop van een ordinair Amerikaans gezinnetje haalt dan dat er daadwerkelijk een verhaallijn te herkennen is, imo uiteraard.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

I Melt With You
    Film begint heel traag en vaag en je vraagt je af waar de film nou precies over gaat. Pas op het einde van de film kom je er echt achter waarom het zo afloopt. Geen party film a la The Hangover, maar een serieuze film die het heeft over de dromen die je hebt als je jong bent en wat er daadwerkelijk van terecht komt. Eerste 3/4 van de film is traag, en geef ik een 4/10, maar de laatste 1/4 van de film is goed en heeft tempo en is best wel goed en geef ik een 7,5.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

The Rock Check
    White Stripes Check
    Einde Check

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Who needs the Expandables? :+

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt al een beetje moe van die wazige techno/electro/dubstep mashup geluiden in elke actiefilm trailer. Ook al bij Battleship oid en nog wat andere over the top actiefilms.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Een film over Skeevers? :+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer komt deze game uit? :p

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nice, Riddick! :D

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    cool, vind dat best een leuk universum. Hopelijk gaan ze een beetje richting de sfeer van die Riddick animatie en Pitch black en minder de kant van Chronicles op

leuk nieuwtje op nu.nl

ik wist wel dat Ghibli in japan huge was maar dat heti uitzenden van een ghibli uit 1986 voor een twitter record zorgt vind ik wel opmerkelijk

4 keer meer dan bij de dood van steve jobs.

Als miyazaki komt te overlijden gaat Twitter plat

Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Gelekte proloog van The Dark Knight Rises, met slechte camerahoek en baggerkwaliteit. Afijn, voor de mensen die niet kunnen wachten.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ah dude wtf man ik werd hier een beetje treurig van :'-(

20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9

Nieuwe Sasha Baron Cohen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.