[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in een missie genaamd onmunds request:

Ik moet de staf for enthir vinden. Op gegeven moment kom ik uit bij een ruimte waar boven 4 van die stenen zijn die je kunt draaien. Deze zouden een gesloten deur moeten openen. Ik kan echter nergens de combinatie vinden (vis , slang etc)

Heb ook al gegorgeld maar kan niets vinden. Wie kan me helpen?

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je andere Conjuration spells krijgen? Bij Winterhold is het weinig soeps moet ik zeggen. Die Flame Atronach ken ik nou wel en die Zombie of Familiar hoef ik ook niet. Het liefst eentje die wat damage kan handlen en dus 'tankt'.

Overigens hebben m'n companion en m'n 'conjured creatures' regelmatig beef met elkaar. Klopt dit? Lijkt me niet de bedoeling eigenlijk.

3. I ColoSsuZz I

I ColoSsuZz I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je companion en je conjured creature ruzie hebben heb ik nog nooit gehad :| Maargoed, zoek even waar je conjure deadric lord kan kopen :) die is wel sterk

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zijn mensen die je huurt om je te volgen, ook officiële Followers/Companions? Dit in verband met een quest voor de Blades.

Dat je followers moet vinden voor ze. Ik weet niet meer uit m'n hoofd waar de 'normale' followers zijn, dus ik zou er wel een paar willen huren. 8)

5. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Mercenaries zijn te vinden in inns, 500 gp/each :)

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Daedric lord vind ik maar hard zuigen.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dát weet ik, maar beantwoord m'n vraag nu eens. ;)

8. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ach zo! Sorry, verkeerd gelezen =(
    Ik zou het niet weten, heb nog niemand naar haar toe gebracht.

9. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    In welke perks investeren jullie voornamelijk? ik zelf in one handed, archery, smithing en nu wat in sneaking

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Thx. Is die Frost Atronach die je in Oblivion had er uit gehaald?

11. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke voornamelijk restoration, two handed en archery.

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik voornamelijk, one-handed, archery, conjuration en destruction.
    Levelen gaat nu wel wat langzamer, wil de bovenstaande skills allemaal naar 60, zit nu tussen de 50-60.

Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  13. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pas op want die is bugged. Als je zoals mij eerst aan de DB quests begint kom je bij een bepaalde quest voor Muiri dacht ik.

Die verneukte bij mij geloof ik die hele shit. Kan die huis niet meer kopen en de quest ervoor wilt niet starten.

14. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    ^^Klopt, er is ook nog zo'n andere quest die ook dat huis gebruikt volgens mij. Zo'n crime-scene quest, weet zo gauw niet meer hoe die heet.

Zou daar nog geen huis kopen in het begin.

15. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik join de DB nog niet. Ik ben ondertussen bezig met de stormcloack questline zodat ik dat huis daarna kan kopen. Of kan ik maar beter wachten tot die vervelende bug opgelost is?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.614
    Wat is een goede manier om een groepje uit te schakelen als sneak assassin?
    Iets met colleteral damage, want met bow delf ik altijd het onderspit.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel ook de sneaky way en heb nooit problemen met groepjes:
    Je sneak moet natuurlijk wel hoog zijn (bij mij al een tijd op 100) en de archery perk dat je bij inzoomen de tijd 50% slowed is ook wel essentieel, maar met die twee doe ik het altijd zo:

2 pijlen in slomo op een target (meestal dood). een meter of 2 van locatie veranderen (achteruit sneaken), dan vinden ze je niet meer en dan op die manier een voor 1 je targets killen. Wat ook wil helpen is opzettelijk een pijl naast schieten, ze gaan dan af het het geluid waar de pijl inslaat.

Toevallig vanavond nog een vette quest gehad, waarbij je op het einde tegen een 15 draughs komt te staan, met een named boss en een aantal deathlords ertussen.

Bottomline is dus zorgen dat je ongezien blijft door steeds te moven, zodat je sneak attacks kunt blijven doen!

18. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de DB hebt gedaan, kun je die gloves goed gebruiken in combo met knives en die 15x perk. Echt een must have als sneak char. Schiet er 1 raak, sneak achteruit, en maak ze af met je daggers als ze terug lopen door simpelweg via achter een powerattack te doen_O_

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Is er een potion of boek om je perks/skills te resetten? Ik heb bij smithing namelijk de linkerkant gekozen ipv de rechter. En nu kan ik dus geen deadra weapons legendary maken.... Wilde namelijk graag dragon armor hebben.

20. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Het is zeker niet mogelijk om bijvoorbeeld eerst de questline van de Imperials te spelen en daarna die van de Stormcloaks?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina