[XOne] [TES V: Skyrim] Dungeons en andere points of interest (spoilers)

Discussie in 'Games' gestart door Wilco360, 9 nov 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Gisteren weer verder met Companions gegaan:
    MOEST dus een weerwolf worden. Op zich geinig gedaan, maar hoe the fuck kan ik mezelf healen? 8) Ik ging dus keer op keer dood in Gallows Rock, dus toen maar gewoon als Nord verder gegaan ipv Beast mode :p. Veel makkelijker plus je kunt looten. De voordelen van weerwolf zijn zie ik dus niet in. Heb nu wel 100% resist disease maar daar heb ik inmiddels ook een masker voor gevonden :cool:.

Gelukkig kon ik daarna gewoon weer verder met echte Companions dingen zoals Wuuthrad jatten.

2. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Automatische healen gaat heeeeeel sloom. Je moet mensen (dus geen creatures) die je dood hebt gemaakt opvreten. 'Press A to feed' als je boven een dooie hangt. Dan ben je geloof ik 30 seconden langer weerwolf + je krijgt een stukje van je levens terug.

En die Silver-Bloods hebben idd allemaal zilveren wapens. Die two-handed figuren kunnen wel een bitch zijn idd als je weerwolf bent.

3. Seh

Seh Guest

Je kunt jezelf healen door
    je te voeden met lijken van mensen die je net hebt afgeslacht.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ok, nouja ik slaap ook graag dus ik vind het nog steeds niet opwegen.

5. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik vind er persoonlijk ook niks aan!
    snel de Companions uitspelen om er vanaf te zijn!

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb alleen het begin gedaan, 2 keer moeten brawlen, en die brawls zijn altijd zoooo saai. :+ Gewoon als een gek op RT drukken, of is er daadwerkelijk een taktiek voor?

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Nee niet echt. Gewoon de klappen van je tegenstander ontwijken. Je ziet deze 9/10 keer aankomen. Daarna gewoon zelf een ram uitdelen.
    Repeat.

Altijd zooooo irritant als er een van die flapdrollen die dan staan de kijken ineens in de weg loopt. Geef je hem/haar per ongeluk een ram en dan pakt die ineens een mes ofzo en dan is de brawl voorbij. Ja kloothommel mieter dan ook een end op...
    Je gaat toch niet als je naar een knokpartij aan het kijken bent er ineens tussendoor lopen 8)

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Inderdaad irritant ja, al een paar keer gehad 8)

Heb je hem net bijna knock out geslagen, wordt je alsnog door de hele groep aangevallen omdat je iemand per ongeluk slaat..

9. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Shriekwind Bastion zitten ook vampiers. (noorden van Falkreath)

10. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ben sinds gisteren van mijn
    weerwolf zijn :)
    afgeraakt.

ik dacht dat dit het einde was van de Companions quests, maar ik heb er nog gekregen van andere Companions, dus das wel mooi.

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik kom bijna niets anders tegen dan vampires in dungeons :)

Je moet eens wat caves proberen ten zuiden van Riverwood in de bergen.. of rondom Markath heb ik er ook wel wat uitgemoord :cool:

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    De court-mage in Solitude (Blue Palace) heeft een missie voor je waar je wat vampires dood moet maken in een locatie. Voor het geval dat je er nog steeds geen tegen bent gekomen.

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Heb sinds gisteren ook ontdekt dat er onder water in de zee
    scheepswrakken te vinden zijn met loot :)

mijn redguard komt soms wel wat adem te kort om er te geraken :+

14. Seh

Seh Guest

Ah over die companion questline ziekte ding
    je kan dus weer van je weerwolf zijn afkomen?
    Dan kan ik deze questline ook mooi doen op mijn main (Dark Elf Assassin). :) Had er speciaal een andere character voor gemaakt, maar is dus niet nodig.

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    @Seh:

Gewoon verder gaan met de missies van The Companions. Het onderwerp komt vanzelf aan de orde. Het is ook de enige manier om er weer van af te komen.

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Om van de ziekte af te geraken
    moest ik wel zo'n hoofd van een Glenmoil witch hebben of zoiets, die kan je verzamelen tijdens een quest, zie wel dat je er minstens 2 meeneemt ;)

Deel Deze Pagina