[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wow zit hier met een big smile te kijken. Vette trailer had hem nog niet gezien. :D
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen MGS game zoals al vele malen is aan gegeven en het is niet alsof de serie niet nog nooit gemolken is en/of teleurstellingen achter de rug heeft gehad.

    Ik denk dat de keuze om Platinum deze game te laten maken 1 van de beste is voor de game.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar ze houden wel de naam Metal Gear? Dus je kan het mensen niet kwalijk nemen eigenlijk.

    Zelfde bijvoorbeeld met de nieuwe Brothers in Arms. Totaal een andere game maar ze maken de fout om het die naam te geven. :)
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in vergelijking met die nieuwe Brothers in Arms speelt dit zich gewoon in dezelfde wereld af als MGS met personages die we al kennen van de Metal Gear serie.

    Metal Gear Acid heette ook gewoon Metal Gear omdat het alsnog over Snake ging zelfs al was het een strategie game met kaarten.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dit word toch gewoon een actie combat game? Ipv een stealth game?

    Dat was volgens mij al vanaf het begin duidelijk. En volgens mij is er in Japan geen betere actie game ontwikkelaar dan Platinum te vinden. Bayonetta en Vanquish zijn de standaard voor beat-em-all en 3rd person shooters uit Japan wat mij betreft.

    Maar had wel liever gezien dat Platinum gewoon lekker hun eigen ding was blijven doen. Niks ten nadele van MGS en ik snap ook wel dat hiermee meer brood op de plank komt dan met Vanquish maar ergens is het toch jammer
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Duidelijk, maar snap je punt niet tegenover mij post? :)
     
  7. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de nieuwe BiA game niet totaal verschillend in opzet dan de BiA games die we al kennen want ik zover ik het weet word de nieuwe een Inglorious Bastards geinspireerde game met cell-shaded graphics die helemaal over de top is en verder niets te maken heeft met de 3 vorige games die vrij realistisch waren en een waargebeurd verhaal vertelde over de 101st.

    Metal Gear Rising daar in tegen is spin off van de Metal Gear Solid serie als je naar de gameplay kijkt maar speelt zich wel af in de zelfde wereld als MGS en verteld hoogstwaarschijnlijk het verhaal van Raiden voor de gebeurtenissen van deel 4 en is daardoor dus wel degelijk verbonden.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het echt kut dat ze dit onder de naam Metal Gear uitbrengen en dat dit als het ware ten koste gaat van een echte MG(S) game.


    Wat ik met ten koste bedoel is dat ze dit nu als titel uit gaan brengen wat een vervolg op het echte MG(S) weer langer op zich laat wachten.
    Ik zit zelf echt niet te wachten op een game als dit.
    Heel leuk en aardig dat Platinum een goede ontwikkelaar is. Zal ook wel een prima game worden maar het word gewoon geen MG(S) game. Enige MG(S) aan deze game is een Metal gear en de setting. Verder is er weinig MG(S) aan wat als echte fan heel pijnlijk is.

    Erg erg spijtig dit...
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja snap ik. Maar mij post was gericht op dat sommige mensen MSG erbij haalde en dat sommige mensen zeiden dat het geen MSG was. Wat het natuurlijk ook niet is.
    Maar als je als ontwikkelaar de Metal Gear in de naam houdt dat kan je altijd discussies verwachten. BIA was alleen een voorbeeld van hoe ontwikkelaars moeten oppassen met namen. :)
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Juist niet! Nu Platinum deze doet, kan Kojoma/Konami zich 100% richten op MGS 5! (of ZoE:+)
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.vg247.com/2011/12/13/platinum-games-boss-defends-revengeance-kojipro/

    Het is best wel triest hoe er toch zoveel haat tegenover de game is na die eerste trailer van Platinum.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Best raar eigenlijk, gezien je al kon verwachten sinds de game twee jaar geleden (of langer?) was aangekondigd dat het niet op de MGS games zou gaan lijken. Of dacht iedereen dat je met Raiden en zijn zwaard rond ging rollen in een ton? :+
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee man, watermeloenen snijden voor drebin points~!:+
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ja, maar je mag toch wel enigszins een MG sfeer verwachten? Op characters na zit die er totaal niet in.
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook niet meer herinneren dat er destijds zoveel haat was tegenover de Acid games want die hadden ook niet dezelfde sfeer als de MGS games.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zullen wel zien, Kojima Productions maken de scenes en verhaal gewoon nog dacht ik. Plus de gameplay van Platinum, voor als nog heb ik nu alleen maar meer interesse dan eerst. Als de gameplay gewoon in de buurt van de filmpjes van Raiden uit MGS4 lijkt ben ik al tevreden.
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Deze game zou voor mij persoonlijk beter worden als je het hele stealth gebeuren er in houd. Die trailer vind ik dus zeshonderd keer niks.

    Leuk hoor een beetje hakken ... daar heb ik God of War voor :emo: Als ze nou gewoon de STIJL behouden en je enemies uitschakeld met je zwaard of weet ik veel wat is het al veel boeiender.

    Splinter Cell + Raiden + Metal Gear Solid 4 stijl = WINNING!
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het tof vinden :b:
     

Deel Deze Pagina