[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je tips, maar ik ben op zoek naar CDM's waarvan de work ratio verdedigen hoog is en aanvallen laag of normaal, dat voorkomt dat deze spelers uit positie gaan lopen. Weet iemand wat de work ratios van Toure en Lucas zijn of waar ik dat kan vinden>
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Iemand met verdedigen hoog zal automatisch minder snel uit positie lopen volgens mij.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Jongens hoe is if maggio? Hen nu krasic als rm. En ben daar zeker tevreden over. Maar zoek een backup. Of anders vervanger.
     
  4. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan in een wedstrijd bij formatie de eigenschappen van spelers aanpassen van wat ze moeten doen zoals veel aanvallen of juist niet als je die nou gewoon veranderd op Aanval Low en Defense High zullen ze niet snel mee in een aanval gaan en heb een een fantastisch blok voor je verdediging staan :thumbs:
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Oké leuk, de controller glitch is weer terug van weg geweest!!

    Mochten jullie deze speler tgen komen; Biohazard16 het is een cheater!!!
     
  6. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals jij in je sig heb staan don't hate Biohazard16, hate fifa12
     
  7. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#cfSbBkRFbcdtB

    Net clasico cup gewonnen, dit keer met mijn Serie A team :D
    Pato is een held, het lijkt miss dat hij er weinig heeft, maar heel veel mensen leaven na 2 minuten ofzo, en dan telt hij die match wel gewoon mee... Kost ook veel contracten trouwens..

    Maar iemand een suggestie voor de LCam? Want Lavezzi heeft maar 5 chem..
    Alvast bedankt
     
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen na 2 minuten al leaven?Heb ik nog nooit meegemaakt.Of je verbinding is dan echt zwaar klote of jij kan in 2 minuten al zoveel laten zien, dat je tegenstanders met hun broek vol gaan quitten.Als ik na 2 minuten achter sta ga ik echt niet leaven, ik leave echt nooit, zelfs niet als ik enorme lag heb!Kheb toch al dikf 200 wedstrijden online gespeeld en ik kan zeggen dat bij mij toch echt wel 6 a 7 van de 10 uitspelen en als ze leaven het altijd is als ik bijvoorbeeld de 3-1 scoor terwijl hij aan het drukken is om de gelijkmaker te scoren ofzo.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan zelf persoonlijk niks met Krasic. En met IF maggio ben ik helemaal geweldig. Heerlijke dribbel (groot en balvast), Snel, goed schot en redelijk passing!

    Trouwens gisteren de single player classico cup. Ga ik net voor de finale even naar me tradepile, en daarna weer terug naar het toernooi. Is het niveau oppeens naar legendary gezet. Met vermoeid team legendary Barca is toch een uitdaging. Zoveel luckt er meer!
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Elke keer wanneer je een tournooi leaved voor langer dan 5 minuten ongeveer, gaat het een niveau omhoog. Je kunt vaak net even een paar contracten scoren en dan het tournooi weer in, zonder dat het niveau omhoog gaat.

    Ik heb net trouwens even een leuk team om IF Roux heen gebouwd, het doel was om zo weinig mogelijk geld uit te geven, alle BPL players had ik al. De enige wijziging zal nog zijn Ben Arfa op RM en N'Zogbia op de bank. Ik heb alleen het idee dat Ben Arfa minder dan 4k waard is en gepricefixed wordt op dit moment. Waarom staat deze speler overigens niet op ultimatedb.nl?

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#j6XOX5tFbcduR

    Edit: Zo, dit team is rond:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team#/show-off#g91lQFZLbcdwW
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  11. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel krijg je voor single player classico?
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Speelt hij lekker? Ik ben voor die Giroud gegaan in me ligue 1 team omdat ik hem goed vond koppen. Hij speelt geweldig maar denk kijk altijd even verder!

    Btw me ligue 1 team:

    [​IMG]
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Eerlijk gezegd heb ik de NIF Roux een keer per ongeluk gekocht om dat 4* Gold player tournooi te winnen. De NIF speelde zo lekker dat ik nu de IF móest hebben! Fifa ligt alleen even bij mn huisgenoot, dus zal vanavond even een paar potjes spelen met dit team.

    Ook heb ik Ben Arfa 41212 RW kunnen kopen voor 500, samen met een RW > RM kaartje van 1.4k, altijd nog goedkoper dan de goedkoopste die op de auction staat voor 4k!

    Mocht dit team écht lekker spelen, dan koop ik Nasri en IF Giroud/IF Gameiro er bij.
     
  15. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    dit slaat helemaal nergens op die prijzen liggen steeds hoger en als ik me spelers verkoop krijg ik er altijd veel minder voor .. :confused:
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ypuh. gaat het niveau omhoog? hoebedoel je
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als je een singleplayer tournooi op professional verlaat voor meer dan 5 minuten (exacte tijd, geen flauw idee), zul je de volgende wedstrijd op wereld klasse moeten spelen.
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    oh naja speel nooit singleplayer tournooien, altijd online :)
     
  19. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik dit team zal houden: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bO4fOuaFbcdw4

    Of dit team zal maken. Heb ik vd week bedacht.

    4321

    Ribery - Podolski IF / Pizarro IF - Robben
    Renato Augusto - Schweinsteiger - Kagawa IF
    Marcelo IF - Naldo IF - Hummels IF - Lahm
    ------------ Neuer IF--------

    Peins peins.. :confused:
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Doen! alleen Marcelo IF moet je daar weglaten man....
    Ohja Götze kun je eventueel verwisselen met Renato
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina