[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Was al bekend inderdaad. :)

2. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu bij seizoen 6 aanbeland maar zat me steeds toch wat af te vragen (wat ik allang weer vergeten ben haha)

In seizoen 1 vermoord Dexter zijn broer de "icetruckkiller" maar Miami Metro heeft zijn lijk toch nooit gevonden? Hetzelfde voor die Miguel Prado uit seizoen 3. Miami Metro zocht hun alle 2 toch. En nu weer in seizoen 5, waar ze nooit meer Jordan Chase zullen vinden.

Zou dit niet heel verdacht moeten zijn? of ben ik nou wat vergeten:+ tsja slecht geheugen

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Beste seizoen is voor mij altijd seizoen 3 geweest :). Beste acteerwerk is hier te vinden. De mooiste tegenpolen zijn ook hier te vinden. Alle seizoenen zijn natuurlijk prima maar 3 zal ik altijd herinneren als de beste:thumbs:

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh nice. :D

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    En zijn boot lag in de verdachte haven toen, er heel toevallig camerabeelden waren verdwenen waar hij opstond en waar de politie toen alleen bewijs van had. Dat gekke wijf in Parijs(?) werd vermoord en dat Dexter er toen ook toevallig heen was gereisd (werd nog vermeld in S4). Tsja, de politie daar heeft een flinke plaat voor hun kop volgens mij :+

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nieuwe ep is weer dope. Finale moet wel epic worden!

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach over dat soort dingen denk ik al niet eens na. Ook niet dat Dexter de één na de ander vermoord en dat hij NOOIT iets achterlaat, en dat hij nooit wordt ondervraagt erover.

Als heel seizoen 6 is uitgezonden ga ik hem ook eens kijken. Ik hoop wel dat hij beter is dan seizoen 5 want die vond ik toch wat lame eigenlijk.

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, zijn als je er over na denkt een hoop puntjes nog niet perfect, waardoor hij in twijefl / gevaar gebracht kan worden en er makkelijk mee weg komt. Daar denk ik ook niet eens over na. Anders kun je bij bijna elke ep bijv afvragen waarom ie niet op de camera beelden staat en het niet heel verdacht is dat ie zo vaak weg is.
    Af en toe verstand op nul zetten en lekker kijken werkt het beste. :)
    Vond ep van vandaag ook wel weer nice, gaan nog 2 spannende eps worden.

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rudi oftewel de Icetruck killer werd wel door Miami Metro gevonden. In z'n eigen huis in die koelcel. Dexter had het op zelfmoord laten lijken, dus daar is nooit twijfel over ontstaan.

Voor de rest moet je soms wel even met oogkleppen op kijken, anders zijn er wel een hoop dingen te vinden die Dexter op z'n minst lichtelijk verdacht zullen maken.
    Ik vond dat ze dat beter opvingen in de eerste 2 seizoenen. Toen had je tenminste nog Doakes die Dexter niet vertrouwde en er ging nog wel eens wat mis waardoor het wel echt spannend werd of Dexter nou wel of niet werd ontmaskerd.
    De laatste tijd gaat het toch wel erg makkelijk allemaal voor 'm. Ook met inbreken in huizen en bepaalde informatie zoeken die dan binnen no time voorhanden is. Of Dexter is gewoon geniaal (wat ie gedeeltelijk wel is natuurlijk), of Miami Metro heeft gewoon heel incapabele mensen. Op zich vind ik 't wel jammer dat Quinn geen enkele argwaan meer koestert tegenover Dexter. De beste seizoenen waren voor mij diegene waarin Dexter ook echt zichtbaar moeite moest doen om steeds al z'n sporen uit te wissen. Het lijkt nu net of ie gewoon slordig wordt

Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  10. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje over s6:

snap ik het nou goed dat Travis, geller al 3 jaar geleden neerstak en dat we dus continue zagen dat hij tegen een denkbeeldige Geller zat te praten? maar hoe kan het dan dat Dexter hem gezien heeft toen hij het gebouw binnen liep, om die proffesor te vermoorden?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dexter heeft hem nooit gezien. Travis zei dat die daar liep. Toen Dexter keek was die al binnen. Je zag Dexter ook al zo van kijken. Oke als jij het zegt. :)

12. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    AAh okee dat verklaard het, maar de vrouw die travis vrij liet, beaamde dat er 2 mannen waren toch?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij niet. Volgens mij zei ze dat er eentje altijd sprak (Travis) Zij dacht dat er 2 waren omdat zeg maar Travis in zich zelf spraatte. :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Spannend. Maar.

Vond het wel jammer dat de echt spannende momenten zo kort duurde. Met dat gas en dat einde op het meer. Duurde allemaal net te kort en je wist wel hoe het af ging lopen.

Ook valt me op dat Dexter overal dit keer mee wegkomt. Ik bedoel hij heeft de politie gebeld over dat er poison gas was. En als Debra of iemand anders een keer naar dat telefoontje luistert. Weten ze gelijk dat Dexter het is toch?
    Ook met de videoboodschap naar Travis. Leuk idee maar wat als Travis toch wordt gepakt en ze vinden die telefoon, dan is die ook screwed.

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht nog op de NL subs:mad:

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ook net gekeken.

Spannende momenten waren inderdaad wat kort. Telefoontje naar politie was een soort van spoedoplossing en waarschijnlijk wist hij dat het via via gaat, waardoor ie zich daar geen zorgen om hoefde te maken.
    Video boodschap naar Travis was inderdaad riskant. Dexter denkt echter Travis nog steeds zelf te kunnen pakken. Mocht de politie hem krijgen, dan is ie zeker flink screwed.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik klik echt te vaak onbewust op dit topic terwijl ik dit helemaal niet wil, gelukkig gebruiken jullie spoilertags :+

(Over een paar weken zie ik alle afleveringen wel in een week :9)

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jup, en dat schilderij dat Travis gemaakt heeft. Ik denk dat hij sowieso een gesnapt wordt of in ieder geval verdacht.

19. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er zo'n anonieme tip binnen komt die zo gedetailleerd is zou je toch zeggen dat de politie op z'n minst uit probeert te vinden wie dat dan heeft gemeld. Even het nummer backtracen brengt je dan ook al bij Dexter uit. Maar zoals er al gezegd werd moet je soms wel een beetje over die details heen kunnen kijken anders ga je je alleen maar steeds meer ergeren.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie hier alleen maar spoilers staan dus die ga ik niet lezen. Ben bijna door seizoen 2 heen. Kijkt makkelijk weg. Elke avond 3 afleveringen. Welke seizoenen vinden jullie het leukst/spannends?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina