[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom?? Dat is de enige die ik alvast heb. En er zijn geen goede duitse LB's. Hij heeft gewoon max chem met Naldo en Augusto dan. Heb Ribery gister net verkocht maar omdat hij zo goed beviel had ik dit team bedacht. Als ik het doe ga ik er ook minstens een maand mee spelen. Weet niet of ik het gelijk financieel red maar kan altijd eerst de gewone Neuer halen en wachten met Podolski IF (200k!) Pizarro IF zit rond de 30k en heeft shooting 90 en koppen ook hoog. Ben net blij dat ik Marcelo If heb..!

    Als ik Götze voor Renato zou doen heeft Marcelo geen 9 chem meer..
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  2. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    naja moet je zelf weten, een perfect bundusliga elftal is toch leuker? vind ik tenminste. dan maar een mindere back, wat maakt dat uit. altijd maar de beste spelers willen hebben... kunnen jullie anders niet winnen ofzo?
     
  3. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Jawel maar als je ze kan veroorloven.. Het heet tenslotte ULTIMATE team. ;)
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ja de ultimate team van jou. dus als jij de beste wilt hebben moet je dat gewoon doen, wie houd je tegen? ik heb persoonlijk een zwak voor ''onbekende'' 'minder sterke' competities en landen. Wil niet opscheppen, maar heb met mn eredivisie team al 2 keer die classico cup gewonnen en 2 keer die normale gouden cup gewonnen. sta nu op 21 troofeen, 5 daarvan zijn single player. maar ieder voor zich!
     
  5. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Als dat online was respect.. Zou ik niet makkelijk redden denk ik met Eredivisie.

    Ik ga er nog 1 nachtje over slapen.. Kan ik vanavond nog een paar cupjes spelen.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    is ook online;) heb alleen in het begin, toen fifa 12 net uit was. singeplayer toernooien gespeeld. toen had ik de eredivisie team nog niet. heb ik pas ongeveer een week.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    lekker gewoon Marcelo kopen man! lekker boeiend compleet bundesliga. Wou dat ik hem erin kon krijgen want hij speelt heerlijk. En B elftal is niks!

    Edit: Die Rioux ga ik toch maar even halen nadat ik me LB positie heb versterkt. Want hoor zoveel goeds!
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  8. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik weten hoe jouw opstelling er uit ziet?

    Mijne ziet er als volgt uit:

    ---------Toivonen - Lens IF
    Mertens-Annan-Janssen-Wijnaldum
    Pieters IF - Douglas IF - Vertonghen IF- van der Wiel
    --------------Mihaylov
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Met Wijnaldum en Lens op de verkeerde positie?
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Lens op rechtsbuiten speelt klote. Wijnaldum kan lekker rennen en dribbelen. :+
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In één uur deze spelers vannacht verkocht, haha.

    Nu nog Eredivisie squad verkopen + 30 shiny gouden contracten (:+) + aantal CAM>CM + aantal 4-1-2-1-2 + aantal AllAttr+10.

    Heuj.

    En voor de lol even een 15.000 pakje geopend, omdat het kan: Wilshere, Kompany en Rami :cool:.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  12. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kon het eerst niet maar als je nu een aantal spelers naast elkaar hebt (met een gat ertussen, bijvoorbeeld cdm )en je zet daar eens peler uit een ander land/league gaat je chemistry omlaag:+
     
  13. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Mertens IF - Matavz(soms El-hamdouai) - Sulejmani
    Toivonen - Janssen - Eriksen
    Pieters IF - Vertonghen IF - Douglas IF - v/d Wiel
    Mihaylov

    IF Lens komt er aan!
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat is trouwens de speler met de hoogste 'shooting' waarde? Zo te zien van Persie IF2?
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geen IF Ronaldo? Of Messi SIF?
     
  16. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie heeft ervaring met Percy (doerakje@hotmail.com)?
    volges mij ben ik net door hem opgelicht. :mad:
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Percy, haha, ja hoor. Dat is die kerel die hier vorig jaar steeds zat te patsen met zijn illegaal-verkregen coins, en die zijn coins steeds verkocht. Haha, ja die ken ik wel ja. Die verkoopt zijn coins voor hele lage prijsjes op Marktplaats, jammer dat die coins alleen voor veel problemen zorgen bij de (ver)koper. Zo'n lekkere handel heeft die jongen. :emo:
     
  19. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen: Ik zie vaak als ik op youtube filmpjes kijk de commentators met een finesse shot de bal erin schieten van opzij:)
    Mij lukt dit nooit (gouden Russian League squad), de bal gaat er meestal naast en soms redt de keeper de bal:confused:

    Wel zie ik dat die commentators vaak bronze sqauds gebruiken waardoor ze tegen bronzen keepers spelen

    Edit: Weet iemand nog een goede keeper uit de Russische league, Portugal of Italié
    Vind Akinfeev erg slecht spelen (ballen die onder hem door glijden, balletjes erin tikken in de duik)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Geen idee, maar wissel in ieder geval Van Bommel en Sneijder om. Dan heb je een controlerende middenvelder centraal staan, in plaats van Sneijder, een aanvallende middenvelder van 22 centimeter. Daarnaast is het veel beter voor de chemistry :eek:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina