nieuwe controller kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Aerix, 14 dec 2011.

1. Aerix

Aerix Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

ik heb op youtube een video gezien van rapidfire controllers:eek: ik wil er graag een als kerstcadeau maar wil eerst weten of het wel waard is om zoiets te kopen?

heeft iemand hier enige ervaring mee en weet iemand waar ik zo een controller kan kopen?

alvast bedankt!

-Aerix

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Dat zijn echte faalcontrollers, speel het spel gewoon op de normale manier.

3. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hier sluit ik mij bij aan. :)

4. Aerix

Aerix Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar?:eek: hoezo dan op de videos ziet het er wel netjes uit :p

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Voor competitieve doeleinden (multiplayer) wordt het door veel mensen als cheaten gezien en in zekere zin is het dat ook. De bedoeling is juist dat iedereen gelijkwaardig is en door skill, ervaring en slim te spelen de tegenstander verslaat, niet omdat hij/zij een betere controller heeft.

Voor standaard doeleinden heb je er niets aan lijkt mij.

6. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Trouwens is een Rapid Fire controller niet nodig voor mij. Ik heb zelf trigger happy fingers :+ en soms denken mensen dat ik een modded/rapid controller heb, terwijl ik dat niet heb.

Ik ben het eens met gerowniko, het is een vorm van cheaten en het is ook oneerlijk en als je kan ook gewoon winnen van iemand door slim te spelen

7. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het eens met het gedeelte dat het cheaten is, maar goed, als jij er graag eentje wil hebben dan het volgende.

de goedkopere zijn allemaal niet goed, als je dus een goeie wil hebben dan kost het je meer.
    denk dat op dit moment de beste die er te krijgen zijn die van viking zijn.

maar eerlijk is het niet om dat te gebruiken bij MP fps.

wil je toch graag een goeie controller hebben zonder dat het cheaten is, dan moet je kijken naar de scuf gaming controllers, deze zijn speciaal gemaakt voor de serieuze gamer die net wat meer wil van een controller. deze controllers zijn in de meeste competities ook toegestaan zoals MLG competitie.
    hier een link http://www.scufgaming.com/scufusa/

Deel Deze Pagina