Die heb ik niet, dus dan schiet je niet zoveel op met een uitbreiding Had het leuker gevonden als die zelf in de aanbieding was.
Joe Danger is gaaf idd, heb hem ook al op de PS3. Heb hem daar nooit uitgespeelt dus een goede reden om hem op de x360 te halen.
Toch wel jammer dat het dan 80 ms kost, ik ben wel geïnteresseerd maar dan kan ik niet de NESTS Kyo kopen voor KoF XIII
^Toch wel idioot dat je geen gratis Dlc mag uitbrengen en ze daarom 80 msp moeten vragen. Hoe zit het dan met DLC die gratis wordt aangeboden? Vindt het maar een beetje vaag verhaal hoe ze bij Microsoft het ene wel toelaten gratis en het andere niet. Volgens mij was de DLC van Portal 2 ook gewoon gratis en de DLC van Brink was de eerste 2 weken ook gratis. Dus waarom mag de DLC van bastion dan niet gratis aangeboden worden?
Ja ik zou hier ook weleens opheldering van willen, het is niet alsof er helemaal niets voor niets word aangeboden op Xbox Live.
Ik vind het ook achterlijk. We betalen al voor XBL, dus daar hebben ze al heel veel inkomsten uit. Daarnaast zit het nieuwe dashboard vol met reclame-meuk dat je niet uit kunt zetten, waar ze ook vast wel geld voor vangen neem ik aan. Daarnaast natuurlijk al die XBLA-games en andere digitale content waar ze een portie van de opbrengsten van verdienen... ... en ALS er dan een developer is die gratis DLC wil uitbrengen om de mensen langer van het product te laten genieten, dan dwingt MS ze om er toch maar geld voor te vragen. Schandalig. Ik ben blij dat Team Meat (Super Meat Boy) er een omweg voor heeft gevonden door het IN de game aan te bieden, ipv via de Marketplace...
Omdat dat geen XBLA titels zijn denk ik, dat is het enige verschil wat ik kan bedenken. Stelletje profiteurs zijn het wel helaas
Microsoft moet toch ook kosten maken om die DLC te hosten? Dus vandaar dat er een minimum prijs is? Als de devs daar bovenop zelf niks willen verdienen mogen ze volgens mij helemaal zelf weten. Al zijn er nog wel een paar andere restricties, zo mogen volgens mij updates waar achievements aan vast zitten ook nooit gratis zijn?
Volgens mij was dat ook niet altijd het geval, kan even geen voorbeelden geven maar er zijn wel gratis gevallen zo geweest dat je achievements kon krijgen van een gratis uitbreiding.
Ja maar dat waren volgens mij dan gesponsorde dingen. Dan had bijv Mountain dew of Burger king of een ander bedrijf de rekening van tevoren al betaald?
Morgen komt Sonic CD voor maar 400 MS points \o/ [yt]ZEJnAR5uvcs[/yt] http://www.xbox360achievements.org/news/news-10356-Sonic-CD-Priced-and-Dated-For-XBLA.html
Voor de hosting van de content? Nee , volgens mij betaal je voor het netwerk en de diensten. Misschien kijk ik er anders tegen aan omdat ik voor mn werk ook veel met hosted solutions/software as a service bezig ben maar ik vind dat gezeik op microsoft altijd erg makkelijk. Men verwacht maar van alles voor niks te krijgen omdat ze elders voor iets anders al wat betaald hebben