[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fr-patrick90

fr-patrick90 Remain silent

Leuk Bevonden:
    0
    @Don Juan Thx voor de tip, handig!

Ga naar Riften en bezoek Maramal in de Temple of Mara (of in haar Inn, de Bee and the barb). Daar kan je een Amulet of Mara kopen (of Quest krijgen ervoor). Als je de amulet hebt kun je vrouwen ten huwelijk vragen.
    Kinderen weet ik niet, volgens mij niet?!
    Hoorde net van een vriend dat je een kind, via een quest, kan adopteren bij de Orphanage in Riften. Weet niet of het klopt!

Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Kan je ook scheiden of meerder vrouwen hebben ;)

3. fr-patrick90

Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje inlevingsvermogen en fantasie is het vast wel mogelijk om te scheiden, haha. Beetje hulp van je 2h axe :+.
    In Skyrim zijn ze volgens mij erg gesteld op monogamie, weet niet hoe het in België zit? :b:

4. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    In Belgie ook wel, maar in Tamriel mss niet he ;)
    ik ben een Red Guard and i want more women!!! :cool:

5. fr-patrick90

Leuk Bevonden:
    0
    Haha zie je al zitten met je Red Guard en een harem vol Argonian vrouwtjes of stevige Nord's.

6. Grand

Grand <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de invest perk hebt in speech (skill 70 nodig geloof ik) dan kan je investeren in shopkeepers en hebben ze meer geld.

De trader in Riverwood wordt dan best rijk :D

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Dan kun je alleen nog maar minder dingen verkopen, super onhandige perk dus.

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    niet als je de invest perk hebt zoals hierboven al beschreven..

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Klopt, maar dat is echt enorm zonde van de perks.
    Gold is toch geen probleem dus dan bewaar ik liever dingen ipv 5 perks te besteden aan 500+ gold bij de verkopers...

Plus er werd gevraagd hoe je meer spullen kon verkopen, en de perk die matt noemde werkt juist averechts als je van je loot af moet (he dat rijmt).

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mensen willen als maar meer he. Al hebben ze 100k waar je geen zak mee kan. Net als in het echie.

11. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is net een update geweest, ik neem aan dat dit de achteruitvliegende draken enzo verhelpt:D

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oké ff afwachten wat de reacties zijn.... ;)

13. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ik dat maar of is het echt zo dat de wereld er dankzij die patch een pak mooier uit ziet?

Nog een vraagje: In Riften ben ik een winterhold collega student tegengekomen en hij vraagt aan mij om een "word" te doen. Weet er iemand wat hij hiermee bedoeld? Die gast blijft mij maar achtervolgen...

14. Seh

Seh Guest

Een shout maybe?

15. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al eens een shout geprobeert.. Maar er gebeurde niets..=(

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik denk dat je niet 'Word' bedoeld maar 'Ward'. Dit zijn restoration spells die een soort schild om je heen maken waardoor je tijdelijk beter beschermd bent tegen spells.
    Dit moest je ook doen in the College of Winterhold als je in het begin zei dat je graag praktijk wou doen, misschien dat er dan een belletje begint te rinkelen.

Edit: Oja, je armor wordt ook tijdelijk verhoogd.

17. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    eeehm, het kan dat je gelijk hebt... Ik zal morgen eens kijken.

18. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag die Dwemer-ruïne onder Markarth gedaan, is aardig groot. Die quest liep daar alleen wel erg plotseling af... Wel aan 143 Dwarven-ingots aan spul meegenomen.

Ben ondertussen alweer level 25 geworden en ik heb zo'n 40-45 uur gespeeld. Ik begin nu wel het geklaag van veel mensen over merchants te begrijpen. Ik heb ondertussen aardig wat spul bij elkaar geraapt die ik niet kan verkopen door het geringe aantal gold die merchants hebben. Game blijft nog steeds erg awesome, in die dwarven-ruïne zaten ook een paar erg coole (voor mij nieuwe) vijanden en je ontdekt echt telkens weer wat nieuws.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Die dude in whiterun, van de blackforge. Heeft bij mij toch over de 3000 gold.

20. Seh

Seh Guest

Als je op de pc speelt is er een mod voor, maar het voelt aan als cheaten. Wat je ook kunt doen is gewoon fast travelen naar 2 steden waar je bijv een huis hebt met je opgeslagen spul. Normaal gesproken hebben de merchants na je fast travel wel weer doekoe centjes. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina