Afgelopen Zondag een iphone 4s aangeschaft. Maar al meteen na thuis zijn aangekomen, problemen ondervonden. En niet 1 probleem, maar 3.
Zal het even uitleggen.
Probleem 1. Geluid tijdens het bellen is -_-. Diegene kan mij niet horen, en ik kan hij/zij nauwlijks horen, terwijl het geluid op de allerhoogste stand staat. (overigens doet de luidspreker stand het wel gewoon normaal)
Probleem 2. Inloggen op app world / itunes. Er wordt aangegeven dat ik mijn cookies op 'veel bezocht' moet zetten. Na dit 100x gedaan te hebben, deed hij het nog niet.
Probleem 3. Internet. Nou heb ik een abonnement aangeschaft MET internet. 3gs. Maar telkens valt het internet weg zodra er geen wifi-verbinding is.
Nu heb ik mijn iphone 4s teruggebracht voor reparatie, maar dat kost ook weer 5werkdagen...
Had natuurlijk ook kunnen liegen en zeggen dat ik liever een witte iphone wilde en mijn zwarte zo te ruilen. Mja, heb toch liever die zwarte.
Iemand hier evaring met deze problemen? En/of deze problemen ook daadwerkelijk goed worden verholpen.
Laatst bewerkt: 13 dec 2011