Alles word op youtube gezet dus als je een youtube kanaal aanmaakt komen ze ook daarbij te staan en dan kan zoveel filmpjes uploaden als je wilt. Want volgens mij als je er dan 1 verwijderd ingame dan blijft hij wel gewoon in youtube staan (denk ik) Lijkt me sterkt dat je het dan weer kwijt bent. Beetje nutteloos om hier een prestige token aan te besteden dan toch?
Klopt inderdaad. Als je klasses koopt blijven die gewoon staan ook al ga je naar de volgende prestige. En inderdaad via youtube kan je onbeperkt uploaden, maar ik hoopte dat je als je ingame 24 filmpjes opslaat je ze ook allemaal ingame kan kijken van elkaar. Helaas zijn dat er max 8. Ik doe niet elk filmpje op mn YouTube kanaal (zo bijzonder zijn ze ook niet) maar onderling met maten maak ik meestal een filmpje van iets grappige vd avond en hun ook. Dat kijken we dan van elkaar. En je kan helaas geen filmpjes verplaatsen van slot 5 naar 18 ofzo dus moet je wel een oude overschrijven. Wat betreft die klasses, dat lijkt me dat dat met n patch makkelijk is op te lossen. Niet dat ik van de ene klasse naar de ander verander tijdens een game, maar je zou nummer 6 tm 10 tijdens een game moeten kunnen gebruiken.
Nieuwe MW3-gamemodes komend weekend Er staat fans van Call of Duty: Modern Warfare 3 iets speciaals te wachten komend weekend. Dit geeft in ieder geval Robert Bowling, creative strategist bij Infinity Ward, aan op zijn Twitter-account. Afgelopen nacht heeft hij het volgende bericht getweet. "Ready for new game modes for Modern Warfare 3? I've got some surprises for you for the weekend. I'll confirm full details tomorrow! #MW3". Wat voor nieuwe gamemodes er precies gaan komen zullen we dus moeten afwachten. bron: http://www.vg247.com/2011/12/15/new-modern-warfare-3-modes-this-weekend/
ZombieMod Ben benieuwd. Maar waarom fixen ze niet eerst de spawns en de lagg voordat ze weer met iets nieuws beginnen wat misschien ook wel weer gaat falen.
Voor de gene die elite premium hebben. Vanavond om 7 uur begint een lone wolf event van TDM. Je begint om 7 uur en speelt tot 10 uur. De top 5 spelers krijgen een vest . Ik ga maar is een poging wagen.
Je enlist voor een event en dan join je om de tijd dat het begint gewoon een random game. Dus in dit geval om 1900 uur ga je gewoon TDM spelen tot 2200 uur. Als het event voorbij is komt er online een scorebord te staan en daar kan je zien hoe je het gedaan hebt.
De TOP 5 zal toch NOOIT lukken. Je hebt altijd van die kansloze figuren ( HarrieHakker anyone? ) die gaan boosten om het hoge K/D ratio te halen. Geld die hele challenge dan wel als CLAN XP? Of krijg je pas CLAN XP als je ook daadwerkelijk in die TOP 5 komt? Voor de rest vind ik het weer bijzonder jammer dat er geen weersverandering o.i.d in de Multiplayermappen zitten
Weersveranderingen? Serious? Het is toch geen racegame... Je hebt vaak terechte kritiek, maar van deze zie ik niet de meerwaarde. Het lijkt mij trouwens dat je zoiezo clan xp verdient zoals je ook xp verdient na een "gewone" game. Mits je premium bent natuurlijk, het gaat dan om de top 6 vd clan.
Ja ik zie inderdaad ook niet echt het nut van weerveranderingen. Ik weet niet of je hiervoor ook clan xp krijgt hoor. Het is namelijk een LONE WOLF event. Dus mensen zonder clan kunnen hier ook aan meedoen. Hier geldt dus ook niet de 6 beste man regel (lijkt me)
Nee, niet dat het weer accuut veranderd ... maar het lijkt me vet om eens in een "donkere" map te spelen. Of een map waar het bewolkt is en het "LIJKT" alsof het elk moment kan regenen. Voegt toch wel wat toe, vond ik bij MW2 ook.
Erg benieuwd wat die nieuwe mode gaat inhouden. Vraag me ook af wanneer de premiums hun eerste mappen gaan krijgen. In een interview heb ik gelezen dat het 1 maand na de release zou komen.
Ja elite zou ook gewoon werken maar dat deed het ook niet. Ze waren zelf nog bezig over hoe ze precies de premium mensen de mappack gaan aanbieden
Spawns op die map zijn sowieso waardeloos. Hoe vaak ik daar niet met mijn rug naar de vijand spawn. Attack & Defend gametype zou wel vet zijn.
Ja ik let er nooit op. Ik kwam pas na 2 dagen speeltijd erachter dat het op bootleg regent bijvoorbeeld.