[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    :lol:
    Volhouden. Ik lijk zelf inmiddels wel afgekickt. Log alleen in om te kijken of ik mail heb. :+
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lol, na al die jaar heb ik eindelijk de andere binding van Thunderfury geloot. :D
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Mijn guild heeft kennelijk ook al een van de 4.3 dungeons/raids gecleared. Ik ga er vanuit dat het een dungeon is trouwens. :cool:
     
  4. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep doe ik ook, maar toch is het moeilijk om iets los te laten wat je zo lang hebt gespeeld (release) en iets waar je veel tijd in hebt gestopt (je char), maar toch kan ik de verleiding niet weerstaan om af en toe eens in de WoW topics te kijken op verschillende forums. :emo:
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Nu al een van de drie? :9
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat heb ik ook en dat is ook vaak de reden dat ik weer ga spelen :mad:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    :+

    Vraag maar niks. De helft is gewoon aan het retarten tijdens raids, heb ik mij door een mede RL guildie laten vertellen.

    Ze komen ook vaak te laat, en dan dat retarten nog.

    Als ik al een raid doe, zeer zeldzaam, dan wil ik wel met toegewijde lui spelen. Heb er geen flikker aan als mensen zelfs dronken achter hun PC zitten.

    Als het nu een fun raid zoals in Ulduar is, maar dan nog zou ik gewoon willen raiden en niet teveel geouwehoer of te laatkomers.

    Lijkt me precies ook bij jullie guilds van toepassing toch? :confused:
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Retarten?
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Stoned WoW'en is anders echt de shit hoor.
     
  10. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Nou ik denk dat die dungeons zelfs als je knetterstoned/dronken achter je PC zit nog wel te doen zijn. Alleen de Fel Firestorm zal een feest zijn door al die mooie, flitsende groene dingetjes :)

    BTW: Morchok hc neer.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Mijn definitie van idioot doen in het Engels. :+:cool:

    Nvm: Guild ouwehoert gewoon teveel als er geraid ''moet'' worden. Of als de GL's het verwachten.

    Als ik nu een ster raider was, even geen troll aub, dan zou ik naast raiden ook dedicated zijn aan het raiden.

    Als je dat niet bent, dan haal je je doel ook niet in end game content lijkt me. Zoals mijn guild dus nog steeds niet. ;)
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wth. Eerst dropt mijn andere binding gisteren na 1.5 jaar ofzo. Denk ik bij mezelf, misschien ben ik wel lucky deze week!? Ga ik karazhan doen, dropt de Fiery Horse reins ook nog! 8)

    Epic week already. :cool:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Vergeet SH niet gelijk te doen voor je geluk opraakt. :+
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Al gedaan, dropte niet. :+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Alts? ;)
     
  16. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    De Anzu mount heb ik maar opgegeven |:- Op geen enkele char wilt hij droppen, met mijn main character farm ik SH nu echt al een maand of 4 dagelijks en hij dropt maar niet. Op mijn alts (soms run ik die instance 5x per dag...) dropt hij ook niet.

    Een guildmember rent 1x, en ook voor het eerst door SH, en jawel, hij krijgt die mount 8)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Waarom denk je dat ik ermee gestopt ben en mede daardoor een WoW depressie heb gekregen. Niet alleen daardoor. Soms heb je dan het gevoel als of de dropchances niet echt redelijk zijn verdeeld.

    Vreemde is dat ik de Rivendare mount in run 19 had, en die van Sunwell Plateau* in slechts 12. Guildmembers en andere kennissen in WoW hebben soms al over de 100 runs gehad.

    Ach, maak me er totaal niet meer druk om. Mijn hoofddoel met mounts was de 100 halen en die heb ik nu al maanden. Sta op 104 overigens, inclusief de laatste van 4.3 van de Annual Pass.

    * Niet helemaal zeker over instance naam.
     
  18. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb veel mazzel gehad met de Anzu mount, had hem in 3 keer8)

    Ik vind die nieuwe dungeons nogal makkelijk, ben nog niet 1x gewiped en de tacts zijn ook zeker niet moeilijk. Vind ik wel jammer, had wel verwacht dat ze op zijn minst moeilijker zouden zijn dan de eerdere dungeons.

    Ik heb me ook weer verbaasd over DK's, zat in een nieuwe dungeon (met al dat ijs en die bisschop op het eind), en de healer disconnecte dus die DK dacht, ooh ik ga zelf wel ff healen. En dan heeft ie gewoon 8k HPS, dat is toch insane!8)
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wel grappig die LFR, k wordt als shadowpriest beschuldigd als ninja omdat ik een spirit item needde(...), en ELKE keer als je een tier item win krijg ik whispers van mensen omdat ze het heeeeeellll erg nodig hebben, of zoals een l33t klootzakje het verwoorde in een whisper: "Come on man, i do 46k and you only do 25k, i need it more than you"

    Of een ander klootzakje die 2 dezelfde tier items van 1 boss won, en weigerde 1 item weg te geven, tenzij ik ervoor betaalde..

    K blijf me verbazen hoe mensen zich achter hun computertje gedragen..
     
  20. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Anoniem, meer kinderen achter internet alhoewel volwassenen het ook goed kunnen, trollgebeuren wat hip is etc. Internet is in de laatste jaren sowieso achteruit gegaan qua leukigheid en daar lijden de online games ook aan.
     

Deel Deze Pagina