De mooiste graphics!

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 11 jan 2004.

  1. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2
    Topspin
     
  2. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    is die dan al uit?
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Neej, maar ut ziet er nu al onwijs goed uit! :D
     
  4. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had PGR 2 maar die heb ik ingeruild tegen top spin - die ook heel leuk is - maar dat had ik zo te zien niet moeten doen . Wist ik veel had net 1 dag m'n xbox kom m'n broer met dat spel aanzetten . En de volgende dag gingen we toch die kant van die winkel op dus moest ik beslissen wat ik wou . En toen heb ik hem ingeruild. Ga hem misschien toch nog wel is kopen.

    Wat ik heb gezien vind ik Rainbow Six heel mooi ( en leuk :D )
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Otogi 2 is zeker weten de mooiste.. :)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De "mooiste graphics" zijn ook sterk aan smaak onderhevig, dat maken de diverse reacties in deze thread al goed duidelijk.
    Een goed voorbeeld is het verschil in smaak betreffende NFSU en PGR2. De een houdt van arcade over the top effects (NFSU) en de ander meer van de realistische benadering (PGR2). het zal ook samenhangen met het type spel. Zo is PDO redelijk beperkt in beweging wat een andere engine vraagt en oplevert als een game zoals GTA, die een enorme vrijheid laat zien.
    De totaal beleving zal uiteindelijk het subjectieve oordeel over de graphics opmaken.

    Toch kun je, met name technisch, graphics ook wel objectief
    beoordelen. Om weer even terug te komen bij NFSU vs PGR2 dan heeft de laatste een beduidend hoger (=beter) detailniveau, zowel qua textures als objecten (polygoontjes). En bovendien weet de laatse dit ook nog eens met een stabielere framerate weer te geven, wat weer bijdraagt aan de beleving. Vanuit dit oogpunt bekeken denk ik dat je gerust mag stellen dat de graphics van PGR2 beter zijn dan die van NFSU.

    Persoonlijk ben ik erg onder de indruk (geweest) van de grafische presentatie van de volgende games:

    Splintercell
    Subliem qua belichting en sfeer. Jammer dat er wat 'jaggies' in overvloed zijn zo links en rechts, maar toch een behoorlijke wow-factor.

    Project Gotham Racing 2
    Het detail en realisme dendert over je scherm met een zeer stabiele framerate en een hoog gevoel voor snelheid. Dat het speltechnisch ook nog eens near perfect is draagt aan de beleving natuurlijk sterk bij.

    Grand Theft Auto III/Vice City
    De hoeveelheid detail en vrijheid binnen de steden blijft me verbazen, net als de layout van de steden. De game weet zeer goed een heuse stad weg te zetten. Tuurlijk is het detail van de textures op gebouwen e.d. wat lager, maar de autos en bikes zien er zeer mooi uit, en dat terwijl er al zoveel op het scherm is / gebeurt. En de overgang van dichtbij naar veraf is doorgaans prima gedaan en de draw distance is meer dan acceptabel. Chapeau!

    Rallysport Challenge
    Nog steeds ongeslagen als het op realistisch weergeven van buitenlocaties aankomt. Bomen en struiken die eruit zien als bomen en struiken en niet als een stukje karton wat langs de weg is gezet!

    En over nog te verschijnen games kun je nog geen oordeel geven lijkt me!
     
  7. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Makkelijk Doa 3 Spinter Cell Unreal championhip oddworld. en natuurlijk WWe raw 2 en halo en tao feng is ook goed
     
  8. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden + Legacy of Kain: Defiance
     
  9. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Splintercell
     
  10. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    DOAXBeachvolleyball
    WWE RAW2
    Otogi 1 en 2
    PanzerDragoon Orta
    SC2
    PGR2
    Tao Feng
    Ninja Gaiden
    Topspin
    Splinter Cell
     
  11. wodan

    wodan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    mja splintercell vind ik ook echt ownen, vooral de lichteffecten zijn subliem :)
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Kwam via de zoekfunctie op deze topic terecht, leuke discussie.:)
    Op de eerste X Box waar ik nog steeds op game, vind ik PGR2 en Rallysport challenge 2 en Unreal The Liandri connflict de 3 mooiste, Dead or alive zijn zeker tof in beeld maar ik vind ze niet echt bijzonder, Soulcaliber dan weer wel. Gran Turismo 4 is de mooiere game naast PGR4 als je het hebt over schoonheids details, maar de steden en zijn details gaan in PGR 2 way verder, dat was al zo bij de eerste.

    Op de 360 vind ik PGR4 heel erg mooi ondanks de steden er wel weer wat kil aan doen als in deel 1, Mass effect is ongetwijfeld de mooiste serie op de 360. Forza 4 is ook mooi, maar mist nog steeds een creatieve vormgeving zoals PGR in het algemeen wel heeft.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Qua natuur was en is Farcry3 echt veruit de mooiste op de 360 naar mijn mening!
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Far Cry 3?? Heb ik dat gemist? Damn :lol:
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat mij betreft zet Rage op dit moment de standaard op de 360.

    Andere games zijn misschien qua stijl aansprekender maar qua beeld/performance kan er imho niks op tegen Rage
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    FC3 moet nog uitkomen. Hij zal FC2 bedoelen. ;)

    En dan zal ik een ondergewaardeerde titel noemen. Qua gameplay en qua graphics:

    [​IMG]
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Natuur in Red Dead Redemption vind ik een stuk beter, in Far Cry 2 lijkt alles op elkaar. RDR is wat mij betreft de mooiste game deze generatie, zowel qua graphics en animaties. Belichting in Gears of War 3.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Echt? Dat vond ik nou helemaal niets. Kameo, dat is pas een ondergewaardeerde titel, met prachtige graphics.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kameo is nog steeds een van de beste titels op de 360. Met ook heel mooie graphics, maar ik denk dat Banjo daar nog eens overheen gaat.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het spel maar een uurtje gespeeld (Banjo dan, Kameo heb ik helemaal uitgespeeld), maar ik was totaal niet onder de indruk. Het zag er leuk uit allemaal, maar ik had nou niet het gevoel dat het grafisch overdonderd was. Maar goed, long time ago, dus het kan best zijn dat het idd prachtig is allemaal hoor.
     

Deel Deze Pagina