Je hebt me iig wel weer heel sad gemaakt dat er geen Kameo 2 zal komen. De muziek...de graphics... de gameplay
Kameo is wel kleurrijk en de personages zijn leuk vorm gegeven maar technisch is het echt zo rot en verouderd als maar kan Kijk dan hoe vlak en ongedetailleerd alles is
Ik vind Gears of War 3 en inderdaad RDR de mooiste games. Echter, ik heb Rayman Origins gespeeld op een 360, en dat ziet er echt verbluffend mooi uit. Prachtig gedaan, die game hoort ook bij de absolute top op de 360.
Op de xbox zagen Forza 4, Deus Ex en Batman er ook netjes uit. En op de PS3 kom je bij Uncharted ( 2-3 ) uit, en ik moet zeggen FFXIII er op de PS3 ook zeer fraai uitzag.
Als je de PS3 noemt mag je deze zeker niet vergeten: Red Dead en Gears 3 behoren op de 360 zeker tot de beste. Eentje wat ik ook wilde noemen is Just Cause 2, maar dat kan ook meer door de sfeer komen dan door de technische kant. Nog wat andere noemenswaardige titels. Oh, en natuurlijk deze.
Zie je het niet? We hebben het hier over goede games? Wat meoten we dan met Crysis en Battlefield? Ik noem wat ik heb gespeeld, maar voel je vrij om ze zelf te noemen. (jaja, dat heb je nu op een sarcastische manier gedaan. )
Zeker mooi, maar dat is de photomode wat ook nog flink wat AA ed toevoegt. Zo ziet het er niet ingame uit. Of vergis ik me daarin? Maar als we photmodes dus meetellen, dan behoort Forza zeker tot de besten
Daar vergis je je in, ingame ziet het er zelfs nog beter uit. Ikzelf vind Assassin's Creed het mooiste, maar ik ben erg vatbaar voor sfeerbeelden.
Het spijt me Tyrant, ik heb al op iemand anders gestemd voor meest sarcastiche lid. (edit: Dat van AC heb je gelijk in hoor. Mooie sfeervolle games)
Maar waarom zou je de Photomode niet mogen meetellen? En ingame is de game anders ook geweldig mooi, dus terechte nominatie.
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Leg me geen worden in mond. Ik nam gewoon aan dat het topic over ingame beelden zou gaan, maar ik zeg toch ook dat als het wel meetelt dat die nominatie terecht is. En ik was van de ingame beelden gewoon niet zo onder de indruk (nav de demo). Maar de full game heb ik nooit gespeeld, dus ja. Misschien zou ik daar meer onder de indruk zijn geraakt.
Je hebt gelijk dat er (zeker voor de bigshots) in de photomode op de een of andere manier een boel AA 'wordt toegevoegd' aan de beelden, maar dat maakt de photomode niet minder ingame natuurlijk. Al klopt het natuurlijk wel dat de game er tijdens het racen net wat minder strak uitziet.
Ik vond de demo inderdaad niet veel mooier dan Forza 3. De achtergronden waren wat mooier, maar voor de rest scheelde het niet veel.