Haha das gewoon pech hebben. Ze moeten kijken waar het minst vijanden zijn op de map en je daar laten spawnen, dat een ding op je hoofd valt is gewoon pech.
Valt best mee, alleen omdat er heel veel filmpjes van op internet komen is het niet gelijk dat het veel vaker gebeurt. Natuurlijk, het gebeurt zo nu en dan, maar het is echt niet veel vaker dan in mw2. Je hebt ook zat filmpjes van mw2 die 'spawn fail' heetten.
Heb het niet over filmpjes. Hoe vaak ik nu al door crates gekilled ben vs 0x in 10 dagen MW2. Zegt genoeg.
Ik ben na 3 dagen speeltijd precies 1 x gekilled door een crate. En dat was er 1 van een maat van mij waarbij ik nog de woorden sprak ,,ik zal hem ff terug koppen''. Ik dacht dat je niet dood kon door crates van je teammaten.
Dropzone zojuist gespeeld, was gelijk chaos maar wel vet. Ben 1e geeindigd met 24 kills en 19 deaths De dropzone verandert om de zoveel tijd en je krijgt killstreaks, het belangrijkst is je positie. Als je ezelf goed opstelt komen de gasten vanzelf en heb zo een paar triple-kills
Is idd complete chaos is die gametype. Blast shield is hier toch wel handig, want de semtex vliegt om je oren. Ligt de connectie er bij jullie ook steeds uit?
Ooh, om 1930 uur was hij er nog nuet, maar de dropsone verandert steeds? En er komen care packages naar beneden,
Volgens mij kun je het alleen via Activision zelf kopen. Dus 1 vaste prijs. Weet ik trouwens niet 100% zeker. Zie het verder ook nergens anders staan. Dan kom je uit op $50,-
Ik heb gewoon voor 38 euro 4200 mspoints gekocht.. En via de game elite gekocht voor 4000 ms.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Idd een chaos, Maar dat is opzich wel het leuke de van: De snelle triple kills die je maakt, Maar zeker ook de grappige momenten! - xFrogi
Ik had net in een potje TDM 2 headshots met 1 kogel. 'k Kwam er pas achter nadat het potje af gelopen was en ik er een Title & Emblem bij had.