[Xbox 360] Microsoft Xbox 360 Slim (250GB) Zwart + Extra's

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door FSparnaay1986, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FSparnaay1986

FSparnaay1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Te koop!

Ik had eergister een Xbox 360 besteld, omdat ik weer op een Xbox 360 wou gamen. Maar wat ik totaal niet wist gister is dat mijn ma een Xbox 360 Slim voor mij had gekocht.
    Het was nog een cadeau omdat ik ergens voor geslaagd was, en dat is natuurlijk super leuk.
    Maar ik zit nu dus met een dubbele Xbox 360, en aan 1 Xbox 360 heb ik genoeg hahaha.

Hij is wel 1x gebruikt omdat ik dacht dat ik deze gewoon ging gebruiken, en ik helemaal niet afwist van dat cadeau.
    Natuurlijk is de doos ook opengemaakt, om alles uit te pakken. Maar zoals je kan verwachten van een Xbox 360 die nu 1,5 dag oud is, is die dus nog super nieuw.
    Er zit natuurlijk ook nog garantie op via BOL.com.

Wat je er verder nog bij krijg is:

* 2 zwarte wireless controllers
    * VGA HD kabel (heb ik zelf 15 euro voor betaald)
    * Boekjes
    * Diverse kabels
    * 4 batterijen
    * Forza 3
    * Crysis 2 code (kan je via Xbox 360 redeemen, en dan heb je Crysis 2)
    * Skyrim (heb ik zelf 60 euro voor betaald)

Dus een compleet pakket!

Heb je hier interesse in, dan kan je hem voor 275 euro inclusief verzenden overnemen. Dit lijkt mij toch een redelijke prijs aangezien Skyrim en die VGA HD kabel los zijn gekocht, en ik dus nog los 75 euro heb betaald bovenop de 250 euro die de Xbox 360 kostte.

Alvast bedankt voor de reactie's

Foto's volgen nog!

PS: Kennis kon hem spijtig genoeg ook niet nemen, omdat die even het geld er niet voor had. Dus ik probeer het toch te verkopen in plaats van terug te sturen.

2. Pr@etorian

Pr@etorian :)

Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat je een factuur o.i.d. hebt van bol.com ivm aankoopdatum? :)

Ben op zich geïnteresseerd alleen heb ik skyrim al, je verkoopt niet los?

3. FSparnaay1986

FSparnaay1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk heb ik de factuur nog*), die zit zelfs al in doos. Heb je niet interesse in deze games die je dan voor hetzelfde geld kan krijgen: Fallout 3 en Fallout New Vegas.

Of we doen 300 euro en dan krijg je gewoon alles erbij ook die 2 Fallout delen en Skyrim. Dan zou je Skyrim zelf kunnen verkopen voor een leuk prijsje.

Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  4. FSparnaay1986

FSparnaay1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina