Pm terug en komt asap jouw kant op. Voordat er nog meer mensen komen, het was voorlopig de laatste die ik nog had liggen
Ik heb de CE anderhalve week geleden gepreorderd bij Gamemania. Ik haal hem wel voor de Playstation 3, want XIII heb ik ook daarvoor gehaald. Dit wordt waarschijnlijk wel mijn goty van 2012. Ik wil Mass Effect 3 ook wel hebben, maar die heeft geen prioriteit. Daar kan ik best op wachten. FF XIII-2 MOET ik hebben. Ik geef niks om CE's maar deze wil ik toch graag hebben.
Wat is de prijs van de CE eigenlijk? //edit; ik had dit: nog helemaal niet gezien... I like Man, dat wordt weer kansloos grinden zeg, whehe.
Bij bepaalde winkels krijg je ook een steelcase hoes als je preordered. Daarom heb ik hem gepreordered bij Gamemania. De CE kost daar 65 euro. Crystal Edition, die niet eens zoveel meer geeft, is 100 euro.
Steelbook pre-order kitje heb ik nu binnen, via Futurezone, de game zal volgende week wel op de mat vallen
Japanse versie is vandaag uitgekomen. Er zijn al genoeg live streams te bekijken. Het ziet er echt briljant uit. Grafisch sowieso natuurlijk, maar ook qua gameplay. De muziek is ook echt top.
Idd, net ff track & trace gedaan, pakketje heeft er al een flinke reis opzitten Oh btw, deze is ook al onderweg :
Ik heb her en der wat screens gezien, maar de laatste maanden nagenoeg niets bekeken zover trailers gaan en de laatste screens. Wil eigenlijk met zo weinig mogelijk voorkennis aan deze game beginnen, dit geld overigens voor de meeste RPG's. Heb er zin in, denk dat ik hem deze keer wel haal voor de 360.
Verwacht niet dat het heel veel anders zal zijn dan het vorige deel. Daar was ik niet heel positief over. Maar het is FF dus ik moet hem wel halen
PS3 versie voor mij straks !!!! \o/ Net als XIII ziet XIII-2 er veel mooier uit op de PS3, en dit jaar heeft de 360 versie van die rare achievement scores zoals 12, 14, 16 en 18 points
idd. een reminder mbt hoe FFXIII er uit zag als je beide consoles met elkaar vergeleek (wel ff groot maken): iaw als je beide consoles hebt gewoon voor de ps3 versie gaan. Hoef je ook niet te switchen en een blu-ray schijfje gaat langer mee. Behalve Modder uiteraard, die wil al zijn jrpg's op de 360
Is die screen genomen vanuit een filmpje in de game, want kan me niet voorstellen dat de game op de 360 in de gameplay er zo blurry uitziet. Overigens is XIII-2 op 1 disc voor zowel PS3 en 360, niet dat het uitmaakt, vind dat excuus zo zwak.
Ik had hem destijds FF XIII ook voor PS3 gehaald vanwege het verschil maar als je geen beschikking hebt over een PS3 dan is de 360 gewoon een goed alternatief.
Jezus mina, ik wist niet dat het verschil zo idioot groot was. Ik had destijds sowieso de PS3 versie gehaald, al had ik dat net zo goed niet kunnen doen. Want uiteindelijk heb ik de game amper gespeeld, ik kom niet eens voorbij het begin stuk, man man wat extreem saai. Plus dat ik turn-based battles echt haat. Dus eigenlijk moet ik XIII-2 gewoon niet gaan halen ook. Begreep wel uit een eerste review, dat de game zo'n beetje alles verbeterd wat FFXIII verkeerd deed. Nice voor de fans
echt totaal geen last van. Zit nu op zo'n 20 uur in het spel en vind het vooral zonde dat ik niet meer tijd heb om te spelen. True er zit weinig diepgang in het spel, maar ik geniet van het spektakel, corny verhaal, ff-sfeer (ik vind wel dat die er in zit) en de turnbased battles. Verder vind ik die paradigm-shifts super. Tof dat je in 2 kan switchen van character. Al gaat dat er voornamelijk voor zorgen dat ik sommige karakters na een tijdje niet meer speel dat het crystarium nu niet meer kunstmatig gelocked is kan ik natuurlijk ook alleen maar toejuichen