Ik ga met een sniper oefenen ik gebruik atm de l118a fso. Ik wil met thermal sight. Maar welke sniper vinden jullie het fijnst?
De krijg je zeker als laatst? En ik vind het enige nadeel aan die l118a dat als je 1 schit lost, het best lang duurt voor je een 2e schot kan lossen, is dit bij de MSR anders
Thermal is alleen maar kut. Mensen met Assassin zijn vrijwel onzichtbaar dan. Sowieso als je wilt oefenen moet je zonder doen. Daarnaast heb je bijna geen maps om te snipen. Op de maps waar het wel kan heb je maar 1/2 punten dus dan weten ze altijd waar je zit. Wil je een beetje snipen zul je toch naar quickscopen gaan. Verder maakt de manier waarop je speelt een de gamemode (core/hardcore) ook uit voor de sniper waar je mee wilt spelen.
Daarom ook oefenen. Als je wilt hardcopen moet je sowieso ook snel zijn. Maps zijn vaak klein of hebben kleine ruimtes. Veel tijd heb je dus niet.
Dat is nou de 'Bolt-Action' als je een kogel schiet moet die eerst terug trekken voor je de 2e er achter kan schieten
gewoon de .50 knal gebruiken die is nogmaals de beste( combi van schade, vuursnelheid, terugslag) dat dropzone is wel een zieke chaos zeg leuk om te spelen maar me kd gaat er wel snel van achteruit, wilde 2.50 zat op 2.49 nu weer 2.47 na 10 potjes dropzone. merk wel dat deze mw toch minder dat verslavende heeft als wat mw2 had, waarschijnlijk omdat je hier gewoon zo snel sterft dat je bijna geen kill streaks meer kan halen, en als je dat bijv ac130 haalt dan is die ook al een stuk slechter als in mw2. bij mw2 had ik in een potje ground war bijna altijd wel 1 ac130 en soms zelf 3, dat maakte het dan wel leuk, maar hier moet je bijna alles zelf schieten en constant zo gefocust blijven om een beetje hoge killstreaks te halen. al is het wel leuker dat je hier vaker auv hebt.
Damn, die FAD is echt de meeste ondergewaardeerde gun OOIT. Amper recoil en het voelt alsof de vijand ook echt met kogels geraakt word
Die Striker is zo overpowerd! Als het tegen me wordt gebruikt ben ik echt niet normaal snel dood, terwijl ze alleen grip erop hebben, ik gebruik em effetjes 1 potje met grip, ik moet een halfe clip in iemand schieten, echt irritant.